3 augustus 2025, 01:24:12

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Carin

Je moet niet aan Calimero zijn beestje komen, vind hij niet leuk! Gisteravond zat Modo op zijn grijze hondje (van de foto's) en Calimero wilde er op, maar Modo zat te lekker. Calimero begon kabaal te maken dat Modo er af moest, maar die dacht er niet over. Uiteindelijk het andere (witte) hondje ernaast gezet, Calimero is daar op gaan zitten en was stil.
Elk valkje had zijn knuffel en de rust was teruggekeerd! ;D

Lin

Tsss slapen ze ook  met een teddybeer en duimen ze nog?   ;) ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Carin

Nee, dat nog net niet!

Overigens zitten beiden nu samen op het grijze hondje. ;)

Carin

Vandaag lekker weer, dus de vogels staan lekker op het balkon! Aangezien het misschien toch wel een beetje te warm kan worden, heb ik een tentje voor ze gemaakt.. Een diddle tentje!

Diddle tentje van de bovenkant bekeken!

Tis erg gezellig!

We kunnen toch alles nog in de gaten houden!

bobbie

Hoi Carin,

Ziet er echt gezellig uit dat tentje, kwam de ijscoman nog langs?  ;D 

Heerlijk zo voor de vogels en voor ons ook trouwens.

groetjes, nel ;)

Christine

de mijn staan nu ook buiten maar maken erg veel lawaai reageren op het minste ding dat ze horen

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Carin

Hoi Nel,

De ijscoman kwam niet langs, maar wel het fruitvrouwtje, gierstvrouwtje en het watervrouwtje! De birdies zitten nu ook weer in het zonnetje en ze genieten. Ik heb net de handdoek er weer overheen gespannen, dus ze hebben het weer koel!

Carin

29 augustus 2005, 11:27:32 #82 Last Edit: 29 augustus 2005, 11:30:09 by Carin
Hoi Christine,

Is het niet een kwestie van wennen? In het begin maakten de mijne ook wel aardig wat geluid en nu zitten ze gewoon relaxed te kijken en een beetje te knikkebollen in het zonnetje!

hippysuus

hahaha leuke vensterbank heb je zo met die pietjes erop! Ik zette mijn valkje ook altijd op het balkon met mooi weer...maar dat vond Tommy alleen leuk als ik er ook bij ben, anders schreeuwt ie alles bij elkaar.

Nu heb ik dan die mega kooi en nou kan ik die niet naar buiten krijgen, hij gaat niet door de deur :-X

Maar goed, gisteren met dat mooie weer heb ik de kooi dus maar tot aan de balkondeur geduwd, hebben ze toch nog een beetje frisse lucht en zon  ;D

Carin

Hoi Suus,

Ach de vensterbank is weleens vol met zaad enzo, maar dat vegen we weer op.. Ik vind het belangrijker dat de birdies het naar hun zin hebben!

Ze zitten nu nog steeds op het balkon en ze zijn stil.. Dutten, kwebbelen, eten, drinken, spelen, maar krijsen doen ze niet..

Gerda

Hoi Carin,

Het valt me steeds meer op hoeveel Salva op Yesil lijkt. Volgens mij zijn ze echt uit hetzelfde nest!!
Yesil zit ook zo, mooi strakke veren en pootjes goed te zien. Terwijl Azul er altijd als een bolletje pluis uitziet (wel heel knuffelbaar!!!).

Zoals jouw vensterbank, zo ziet mijn dressoir er uit. Vol zaadjes en poepjes!!!

Hoe is het met Spikey zijn oogje??

Groetjes Gerda

Carin

Hoi Gerda,

Ik denk dat ze wel uit het zelfde nestje zijn. Als ik Yesil zie, zie ik Salva. (Houding, verenkleed, manier van kijken).
Volgens mij zijn ze om deze tijd ook geboren. Ik heb Salva op 16 oktober opgehaald en toen was hij rond de 5 weken.

Spikey is ook een heel ander parkietje, feller, zit als een pluisje, terwijl Sal meer de goedzak is.

Het oogje van Spikey is helemaal over. Gisteren voor het laatst zijn baytrill gehad en de oogzalf! Dus Spikey is weer helemaal toppie!

Groetjes Carin

hippysuus

Hey Carin,

Hoe gaat het ermee? Is het oogje al weer helemaal beter? En hoe is het de verenmonsters?

Groetjes,
Suus

Carin

11 september 2005, 22:23:07 #88 Last Edit: 11 september 2005, 22:36:23 by Carin
Hoi Suus,

Het oogje van Spikey is helemaal over! De patient is weer genezen!
Met de verenmonstertjes is het goed. Calimero is in de rui, vind overal witte veren. Ook denk ik dat het een mannetje is, hij zingt echt van de vroege morgen tot de late avond. Het is een schat van een beest. Vanavond heeft hij de hele avond op mijn schouder gezeten, half duttend. Modo had zich verstopt in de krantenbak, is van riet. Hij klimt omhoog via het riet en zit dan goed. Ook een lekker plekje van Modo is mijn tapijt..

De grasjes zijn zoals altijd lekker druk, kwetterend, vliegen door de kamer. Salva is van de week een jaar geworden.

Gistermiddag was Modo aan het lopen en gaat dan op mijn kleed zitten. Binnen mum van tijd was Calimero erbij en de grasjes vonden het ook wel leuk! Ik heb hier wat foto's van gemaakt..

Christine

ik vind die derde foto wel mooi ik dacht ineens amai wat een scheef huis maar zag dan die foto eronder :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**