24 april 2024, 21:22:07

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Carin,

Dus koninginnedag gaat het gebeuren. Dan gaan ze in de voliere. Ik ben benieuwd! Wel een foto maken, he?

Leuk een pup, jammer dat Modo en friends een beetje bang voor hem zijn. Hopenlijk gaat dat straks beter en kan Benji gewoon langs de voliere lopen en naar de valkjes gaan zitten kijken.

Ik kom rond koninginnedag hier wel weer even buurten.

Liefs, Gerda

Carin

Ik ga zeker foto's maken! Morgen ook nog wat van de vogels zelf.. het wordt supermooi weer, dus waarschijnlijk zet ik ze lekker op de tuintafel neer.. Kunnen ze naar buiten kijken!

Benji doet hen niets.. Zit gewoon te kijken naar ze, maar dan raken ze in paniek en is het gedaan met de rust! Hij snapt dat nog niet!

Dit is Benji


☺ Pita ☺

Oooooch wat een droppie  :D die hoeft toch niet in de voliere??  ;D.
Ben benieuwd naar je valkjes  :D

Gerda

Wat een schatje!

Ik heb de foto een beetje verkleind!

Liefs, Gerda

Mara

Hey Carin

Ow wat een schatje jouw puppy zeg. Echt om op te vreten, figuurlijk dan he!  :D

Jammer dat Modo & friends bang zijn voor je pup, maar snap dat wel hoor, hier waren ze in het begin ook bang voor het zwarte monstertje genaamd Beau. Maar gelukkig zijn ze er gauw genoeg aan gewend.

Ik ben ook benieuwd naar de foto's!!!

Groetjes

MAra

Carin

Hallo allemaal,


Het heeft even geduurd, maar de birdies wonen in hun voliere en hebben het er erg naar hun zin! :) Ik zal nog even foto's maken van de voliere!

Op Koninginnedag zijn ze erin gegaan en het was enorm wennen voor ze. Inmiddels zijn ze erg gewend om daar te wonen. Calimero heeft op een vleugel zijn staartpennen niet meer, dus die klautert en de rest vliegt, eet, zingt en fluit. Nu motregent het hier en de heren zitten vrolijk in het kooitje te fluiten en zingen! Ondertussen worden de veren even gereinigd!

Ik zal zeker foto's maken, maar fototoestel ligt bij manlief in de auto :(

Carin

Hallo allemaal,

Vorige week is Modo plotseling overleden. Hij is 4.5 jaar geworden. Voor de strenge kou hebben we alle valkjes en grasjes naar binnengehaald en dat ging erg goed. Konden bijtrekken en hebben zo de winter overleefd. Vorige week hebben manlief en ik het erover gehad om de birdies weer naar buiten te doen, mooie weer komt eraan en buiten kunnen ze meer. Voordat we dat zouden doen, eerst de voliere buiten opgeruimd etc. Maar voor Modo was dat te laat, hij is binnen overleden.

Het was een erg mooi en apart valkje. Ik mis hem echt.

Voor de overige valkjes: Daar gaan we maatjes bij zoeken. Dan wel een mannelijk maatje erbij, dan wel 3 popjes. Manlief is voor de popjes, ik voor het mannetje!

Dus to be continued!

Kimm

heel veel sterkte met het verlies van Modo :'(

Rust zacht lieve Modo :-*  :-*

-----------------------------------------------------------

Is het nog niet te vroeg om ze te verhuizen naar de voliere?
ik weet het niet hoor, ik vroeg het mij af.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerda

Hoi Carin,

Ach die (Quasi)Modo. Wat een verlies voor jullie!
Missen Cali en de rest hem ook?

Ik zou zelf ook nog even wachten met naar buiten doen, of even een overgangsfase, dus in ieder geval in een wat warmer binnenhok in de voliere.

Tot de ijsheiligen (begin mei) kan er nog nachtvorst voorkomen. En dit was pas hun eerste winter buiten (en nu binnen), toch?
Maar ik kan me voorstellen dat je ze alle ruimte gunt in de voliere.

Sterkte met het verlies van Modo,
Liefs, Gerda

bobbie

Aggossie, arme Modo.

Ik kan me een Quasi Modo herinneren, van jaaaaaren geleden hier op de site. Die mankeerde uiterlijk iets en werd toen opgenomen door een warm huisje. Is dat deze Modo?

Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen met het verlies van deze lieverd. :'(

Rust zacht Modo :-*

Nel

bobbie

Ik heb even teruggelezen, het is inderdaad de bijzondere Modo :'( :'( :'(

Veel sterkte, Nel

B87

Sterkte met het verlies van Modo :-*
Liefs, Bri


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Hermien

Ach, wat sneu. Sterkte met dit verlies.  :'(

Carin

Het was inderdaad de Modo met zijn gebroken ruggetje. Ik mis hem, maar weet dat hij hier een goed leventje gehad heeft!

De vogels zijn inmiddels via de binnenkooi vanmorgen naar buiten gegaan en dat gaat goed. Ze zitten en hangen weer op hun vertrouwde plekken en fluiten dat het een lieve lust is!

Maar wat denken jullie wat beter is: 3 vrouwtjes erbij of 1 mannetje?
Ik kan ws van Kolk enkele parkieten krijgen voor de voliere, maar dat zijn zusjes en broertjes van Cali en Gijs en ik weet niet of dat een verstandige keus is!

Overigens: Sal en Spikey fluiten ook nog hun deuntje mee in de voliere!