19 april 2024, 01:52:09

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

carco

Hé Carin

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Carin

Hoi Caroline en Gerda,

Dank jullie wel!

Het is vandaag dubbelfeest: Heb meegedaan met een slagzinnenwedstrijd bij Dekamarkt en een vaatwasser gewonnen. Alleen ik heb er nog een. Dus een van 2 gaat verkocht worden!

Groetjes!

Mara

Hoi Carin

Ik wens je een hele fijne dag toe en al het beste voor de toekomst. Maak er een fijne dag van!!!

Mara

Mara

Hoi Carin

Helemaal vergeten te zeggen, leuke foto's!!

Mara

Carin


Anke

Hoi Carin,
Nogmaals van harte met je verjaardag ;D
Wow een vaatwasser gewonnen, dat is nog eens een leuk verjaardagscadeautje ;D
Ik wens je nog een prettige verjaardagsavond!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Carin

Hoi Anke,

Dank je wel voor je felicitatie.
Ja de vaatwasser is echt een verrassing. Ze komen hem vanmiddag brengen. Ik zet hem tijdelijk in de schuur, want hij gaat naar mijn broertje toe. Die zit nu nog in Rusland, maar komt volgende maand definitief weer naar Nederland. Ikzelf heb een goede vaatwasser, dus ikzelf heb hem niet nodig!

Groetjes!

Carin

Even wat anders:

Vannacht was er paniek in de kooi en Cali zat vast met zijn vleugel tussen de spijlen. Hoe hij het gedaan heeft, weet ik niet. Ik heb hem dus geholpen los te komen en ineens schoot hij zelf los. Hij is op een stokje gaan zitten en gaan slapen.
Vanmorgen zag ik dat hij wat gebloed had, er lagen witte veren met bloed en dat Sal (grasje) zijn pootje kapot heeft.
Cali is de hele dag al stil, slaapt, eet wel goed, drinkt ook en knarst, maar maakt even geen geluid.  ???
De rest van de valkjes maakt het wel goed!

Vanavond weer lichtje aan!

Anke

Hallo,
Wat vervelend paniek in de tent!
Ik hoop dat de wondjes meevallen.
Het gebeurt hier ook wel eens, en er staat altijd een nachtlampje aan. Waar ze dan van schrikken op een flat 3 hoog??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Jaja Cali is als lutino behept met meer kans op nachtblindheid. Dus een lichtje aan is het beste om dit te voorkomen. Maar dan gaan ze soms nog in de stress om een mug of elkaar of weet-ik-wat  ::) En het steekt elkaar vaak nog aan ook.
Maar je schrikt er wel enorm van!

Ach en Cali met zijn witte kleur, daarop zie je ieder spatje bloed, dus lijkt heb vaak erger dan bij een Modootje ofzo!

Hoop dat Cali weer gauw de oude is.

Liefs, Gerda

Carin

Hoi Anke en Gerda,

Inmiddels 1.5 dag verder en Cali voert nog steeds niet het hoogste woord, maar eet wel, drinkt wel en pikt zijn plekje ook weer in. Zal de goede kant wel opgaan!

Sal zijn pootje heeft een mooi korstje, hij zit er ook weer meer op..

Waar ze nu van geschrokken zijn, weet ik nog steeds niet. Ik heb nu wel een tijdschakelaar op hun lichtje gezet, als ik dan toch in slaap val, hun lampje wel aanspringt!

Groetjes!

Carin

Even een korte krabbel tussendoor:

Met de valkjes gaat het goed.. Overdag zitten ze vaak op het balkon te soezen in de zon en als hun vriendjes dan voorbij komen, dan reageren ze er ook op..
Ozzy en Gijs kunnen elkaar het ene moment kroelen en het volgende moment spatten de snavels tegen elkaar.. Heel apart.
Modo en Calimero zijn rustiger met elkaar, zitten veel tegen elkaar aan en bij elkaar!

Ik hoop eind van de week weer wat foto's van de heren te maken.. Dus die houden jullie nog tegoed!

groetjes! :)

Carin

Ik zie dat ik in augustus voor het laatst heb gereageerd! Foeiii!
:)

Met de vogels gaat het erg goed.. Het blijven erg lieve beesten.. Ozzy is hier gewend, hij laat zich op het moment niet aaien, maar als hij eruit is, zit hij vaak bij me tegen me te koeren.. Gijsje komt ook in de buurt. Als ik dan rijst of macaroni eet, eten alle 4 de birdies mee, Gijs, Modo en Cali van mijn bord, Ozzy vanaf mijn hoofd.
Modo is een echt knuffelvalkje. Als ik mijn hand in de kooi steek, gaat hij erop zitten. Alleen heeft Gijsje nu wat anders ontdekt; hij gaat dan bovenop Modo staan!
Cali is echt de baas in de kooi.. Wil van het weekend wat mooie foto's van de bende maken!

Ik heb ook een nieuwtje: Villa Kroelkip gaat verhuizen en bazinnetje verhuist mee.. We gaan in 2008 verhuizen van een flat naar een laagbouwwoning.


Groetjes!

:)

Gerda

Hoi Carin,

En wordt de verhuizing een verbetering? Blijf je in Apeldoorn?
Krijg je een huis met tuin, zodat de birdies lekker met kooi en al naar buiten kunnen?

Ben benieuwd naar de foto's. Mooie Cali en Lieve Modo, Ozzie en Gijsje!

Liefs, Gerda

Mara

Hoi Carin

Dat is wel een groot nieuwtje hoor. Gefeliciteerd met de aanstaande verhuizing. Spannend hoor.

Mara