18 april 2024, 14:43:19

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Carin

Ha Ivy,

Hij is supertam als je hem kroelt. Als hij eruit is met zijn vrienden, dan komt hij wel bij me zitten. Afhankelijk van zijn bui kan/mag ik hem aaien. Kom ik met de hand in de kooi, dan moet Ozzy geaaid worden.

Vanmorgen was ik Gijs en Modo aan het kroelen, gaat Ozzy erbij zitten en gaat zichzelf met zijn pootje kroelen. Hij sluit zijn ogen en is in zijn eigen parkietenwereldje!

Geweldig om te zien..

Groetjes!

Carin

Hallo allemaal,

Even een tijdje weinig op het forum geweest, druk met andere dingen. Vandaag mijn camera weer eens opgezocht en de bende van 4 erop gezet. De grasjes staan met foto's in hun eigen boekje!

Hier komen Ridder Modo, Calimero, Gijs en Ozzy!

Ridder Modo:






Modo en Calimero samen:


Calimero: Hij ging er echt voor zitten!




Modo, Calimero en Gijs op de deur:


Gijs:




Gijs en Spikey de grasparkiet op de ventilator






Gijs en Ozzy:


Ozzy:




Ozzy liet zich niet makkelijk op de foto zetten!

Maar goed, dit is even een foto shoot van de bende van 4 van mij!

Groetjes!

Mara

Hoi Carin en de bende van 4

Wat leuke foto's weer zeg! Ik heb er echt van genoten.

Mara

Carin

Hoi Mara,

Dank je wel!

De birdies zijn nu hier aan het slapen. Zitten te knarsen en te pruttelen in de kooi.. Tegen 6 uur mogen ze even vliegen, maar eerst moet ik nog even boodschappen doen..
Ze zijn dol op crackers van Lu, knagen ze echt helemaal op.. Ik zal er eens een foto van maken!

Groetjes!

Anke

Hoi Carin,
Ik had je foto's nog helemaal niet gezien!
Ze zijn erg leuk :)
Zie ik het goed zitten ze in de kledingkast?
De plafond ventilator is inderdaad ook een mooi plekje om op te zitten :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Carin

Hoi Anke,

Het klopt van de kledingkast.. Op een van de foto's zitten ze in de klerenkast, op een andere foto zitten ze op de deur. Ze kunnen zich vermaken in de kasten hoor. Nu zitten er twee op de deur van de klerenkast, die zullen zo wel weer een sprongetje in de kast maken.

Ridder Modo en Cali zitten onder mijn computerkast en Grasje Sal dartelt erom heen.. Die wil zijn grote vriend Cali achterna, alleen die jaagt hem weg.

Gijs en Ozzie zitten tegen elkaar te koeren, beiden de vleugels wijd..
Spikey loopt op de grond, die is altijd op zoek naar eten..

Groetjes!

Mara

Hoi Carin

Het gaat dus allemaal zijn gangetje in huis van Ridder Modo. Nog plannen voor de vakantie?

Mara

Anke

Citaat van: Carin op  4 juli 2007, 19:34:18
Hoi Anke,

Het klopt van de kledingkast.. Op een van de foto's zitten ze in de klerenkast, op een andere foto zitten ze op de deur. Ze kunnen zich vermaken in de kasten hoor. Nu zitten er twee op de deur van de klerenkast, die zullen zo wel weer een sprongetje in de kast maken.

Ridder Modo en Cali zitten onder mijn computerkast en Grasje Sal dartelt erom heen.. Die wil zijn grote vriend Cali achterna, alleen die jaagt hem weg.

Gijs en Ozzie zitten tegen elkaar te koeren, beiden de vleugels wijd..
Spikey loopt op de grond, die is altijd op zoek naar eten..

Groetjes!


Hoi Carin,
Dat klinkt alsof het erg gezellig is als jouw valkjes los rond vliegen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

Hey Carin,

Leuke foto's van je valkjes, en je grasje uiteraard. Volgens mij ben ik hier nog niet veel vaker in dit verhalenboekje geweest, toch maar iets meer langskomen hier :P. Jij reed trouwens ook motor of niet, kan ik me vaag iets van herinneren ???

Groetjes

Carin

Hoi Anke,

Ik vind het erg leuk als het spul eruit is.. Ik zit gewoon te genieten. Sal en Cali met zijn 2en. Sal, het grasje, die gekke dingen aanhaalt om maar bij Cali in de buurt te zijn.
Vanavond zaten Ridder Modo en Cali op mijn tv en in het midden zit Sal.
Spikey, het andere grasje zit op de lamp en Ozzy en Gijs zitten achter mij op de leuning van de bank in mijn oor te koeren.. Dat is gewoon mooi!


Hoi Rob,
Welkom in mijn boekje.. veel leesplezier met de bende van 4 en de 2 grasjes!
Het klopt dat ik motor rijd, ik heb zelf een Yamaha Virago uit 1992. Alleen is het weer er nu niet echt naar om lang te gaan rijden! Rijd jij ook motor?

Groetjes!

Rob S

Citaat van: Carin op  5 juli 2007, 22:56:12
Hoi Rob,
Welkom in mijn boekje.. veel leesplezier met de bende van 4 en de 2 grasjes!
Het klopt dat ik motor rijd, ik heb zelf een Yamaha Virago uit 1992. Alleen is het weer er nu niet echt naar om lang te gaan rijden! Rijd jij ook motor?

Groetjes!


Hoi Carin,

Ik ga zeker je boekje volgen, lijkt me erg leuk :D. Ik rijd zelf nog geen motor, ik heb wel sinds een half jaar mijn rijbewijs. Nu ben ik erg druk met sparen voor motorkleding, alleen dat schiet nog niet echt op want dat spul is zo onwijs duur. Als ik dat allemaal voormekaar heb ga ik pas een motor kopen, en dat zal nog wel een jaar of 2 duren. Dan ben ik ook van mijn 25kw rijbewijs af en kan ik direct lekker zwaar rijden ;D

Groetjes

Carin

Hoi Rob,


Heb je weleens gekeken bij Motozoom? www.motozoom.nl en de Lidl heeft ook regelmatig goed spul in de aanbieding.
Motozoom is ook goedkoop, daar heb ik mijn spullen vandaan.

Leuk dat je mijn boekje blijft volgen! De heren vogels zitten nu op de ventilator, te knarsen en te slapen!

Groetjes!

Rob S

Hoi Carin,

Ja die site heb ik wel eens gezien. Maar ik houd er niet zo van om zulk soort belangrijke kleding/pak via internet te bestellen, en zeker niet met zulke bedragen ;). En daar komt ook nog eens bij dat ik echt geen idee heb wat voor maat ik heb in een motoroverall bijvoorbeeld ;). Dus ik koop liever mijn spullen in een motorzaak, daar kan ik het ook allemaal met mijn eigen ogen ;)

Groetjes

Carin

Hoi Rob,

Ik heb mijn spullen er wel vandaan. Ze zijn heel makkelijk hoor. Past iets niet, kan je het terugsturen. Ze komen het zelfs thuis ophalen en je krijgt je geld erg snel weer teruggestort.. Ik ben er erg tevreden over!

Groetjes!

Rob S

Citaat van: Carin op  6 juli 2007, 22:15:34
Hoi Rob,

Ik heb mijn spullen er wel vandaan. Ze zijn heel makkelijk hoor. Past iets niet, kan je het terugsturen. Ze komen het zelfs thuis ophalen en je krijgt je geld erg snel weer teruggestort.. Ik ben er erg tevreden over!

Groetjes!


Oke, maar toch haal ik liever motorkleding bij een motorzaak. Daar heb je trouwens ook meer keuze ;)

Groetjes