2 augustus 2025, 21:57:48

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Carin

Calimero en Modo hebben sinds vanmorgen een beveiligsbedrijfje. (Villa Kroelkip). Zitten zo ingespannen naar buiten te turen en houden alles in de gaten:

Carin

17 augustus 2005, 23:49:58 #46 Last Edit: 17 augustus 2005, 23:53:15 by Caat
De grasjes hebben een slopersbedrijfje.. Hoe slopen wij de gordijnen:

Na gedane arbeid is het voor Spikey erg comfortabel uitrusten.. ;) Een laaf is daar uitermate geschikt voor:

Ivy

Hoi Caat.
Wat is Modo toch een schatje. En dat het zo goed gaat met Cali en Modo samen! En hebben ze samen ook nog een bedrijf, jij boft!
Ik weet niet zoveel van grasjes, maar kroelen ze niet dan?
De onderste foto - portret van Modo vind ik erg mooi.
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Carin

Hoi Ivy,

Het gaat heel goed tussen beide valkjes. Zodra de een uit zicht is van de ander, gaan ze om elkaar roepen!

Grasjes zijn minder kroelerig.. Alhoewel de groene van mij wil op zijn tijd wel gekroeld worden.

Modo is echt een schatje en je kan allerlei foto's bij hem maken. Hij blijft net zo mooi zitten.. Ik vind zelf de foto van Modo ook een van de mooiste.. Het is een mooi valkje!
Calimero is ook een schatje, ben echt heel blij met hen!
En ach, hun villa Kroelkip bedrijfje is ook leuk meegenomen ;D

Nog een Modo foto:

Christine

Modo is echt een schatje en hoe ie kan genieten als die buiten kijkt dat ga ik toch niet doen want ze vliegen hier tegen het raam als ik de gordijnen niet dicht doe.

wat leuk dat je valkjes en je grasjes een eigen bedrijf heeft wat gaat dat snel.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,

Heerlijk hoor security in huis! Maar wat krijgt modo al een geel maskertje. Wat wordt ie groot. En ik vind die grasjes ook ontzettend leuk om ze zo te zien.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik vind die gele stipjes bij Modo's borst zo lief zien... Echt super dat hij zo'n leuk tehuis heeft gevonden.
De titel van je verhalen moet je nog wel even aanpassen, Modo staat er nog niet bij!

Carin

Hoi allemaal,

Ik heb even de titel van dit topic aangepast, dus Modo komt er in voor!

De grasjes zijn ook schatjes hoor.. Ze zitten nu met zijn 4en bij elkaar en de valkjes doen de riedeltjes van de grasjes na. Klinkt wel maf!
Modo heeft trouwens onder zijn vleugeltjes ook allemaal kleine stipjes zitten.
Maandag was ik ei aan het eten, Modo zat bij me en hij liet zich zakken op mijn bord, begon mee te eten. Maar doordat hij krom loopt, was zijn hele buik nat van het eigeel. Begon zijn eigen buik af te snavelen. De foto's hiervan zijn mislukt!  :(

Nog even wat foto's:

Dit is Sal, aan het eten. Op de achtergrond zie je Tor (opgevreten door de kat van de buurman  >:( )

Calimero en Modo nog een keer

Ik heb ook nog een leuke foto van Kolk en Calimero, maar wil eerst Kolk vragen of ik die plaatsen mag! :D

Lin

Hey,

Ah wat lief. Leuk dat ze de grasjes nadoen! Die calimero en Modo zijn lief!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Carin

Hoi Lin,

Vooral als ze hier wakker worden en elkaar gaan nadoen.. Dat is gaaf! Ze zitten nu in de kooi te fluiten en relaxen.. Ik ga zo eten en geef hen dan de groenten mee... Gisteren bieten gegeten en Modo eet voor 10.. Ipv een gele snuit heeft hij dan een rode snuit.. :D

Dit is niet Modo, maar Calimero in zijn geheel!

hippysuus

Super die foto's, harstikke leuk!

Ik zie de buitenwereld eigenlijk bijna nooit geef ik toe, de valkjes ook niet want ik hou altijd angstvallig alles dicht. Ik heb veel en ook nog eens megagrote ramen in de woonkamer en ik ben zo bang dat ze zich bezeren dat ik de gordijnen nooit opendoe.

Er komt toch altijd nog genoeg licht binnen hoor tis niet zo dat ik in het donker zit  ;D

Wellicht moet ik eens proberen om bij de ramen met vensterbank alleen onderaan de vouwgordijnen open te maken, kunnen ze een beetje naar buiten kijken....alleen zitten ze nooit op de vensterbank..hmm

aad

hoi  zus

Ik zag dat je wat in het baasjes dagboek had geschreven dus kan ik niet achterblijven  ;)
Ik heb nu even de kans de baas er er ff niet  ;D ;D
Wou even zeggen dat het goed gaat hier ..kan het goed vinden met Lucky ..alleen die muts wil alleen maar gekroeld worden ..gelukkig is de baas er voor mij ... ;)
Maar daar komt de baas aan .. dus ik ga weer   doeggggggggg

Groetjes Luuk

Carin

Hoi Suus,

De birdies hier gaan via de bank voor het raam zitten, dus echt vliegen naar het raam doen ze niet. Ik merk aan alle 4 dat ze het erg lekker vinden voor het raam! ;D Koesteren zich in het zonnetje!

Vanavond is Modo onder de waterkraan geweest, maar hij vond er niets aan. Liep echt weg.. Ook de fohn vond hij niets. Cali daarintegen weet niet hoe snel ze in de warme lucht moet gaan zitten!

Carin

Hallo broertje,

Leuk dat je mijn berichtje gelezen hebt! Ik blijf je zeker volgen!

Snaveltje Calimero!

Jaimy_en_Viggo

Hey Caat!

Wat heerlijk om te zien dat het zo goed gaat met Modo..hij heeft het echt verdient :) Zijn masker wordt echt steeds geler..het wordt een hele knappe vent  ;D Fijn dat hij zo goed met Cali kan :)

Hihi..ja proberen mee te eten..deed hij hier ook..alles willen proeven :) heeft hij nog veel moeilijk met klimmen?

Geef hem maar een dikke knuffel :) die kleine spikkel kont  ;D

Liefs Jaimy