28 april 2024, 21:40:47

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Carin

En een foto van Spikey, Sal en Calimero.. :D

Spikey is de gele grasparkiet, Sal de groene en Calimero de lutino!

Image hosted by Photobucket.com

Gerda

Hoi Caat,

Dat ziet er gezellig uit. En Modo met een lekker bordje eten voor hem!! Hij kijkt nog een beetje bedeesd, maar dat zal wel snel bijtrekken!!

Het uitzicht lijkt wel een beetje op wijk Orden (daar woonde mijn oma vroeger).

Groetjes Gerda

Kolkkie

Hey Caat,

Hoe is het met Modo?

Hij is echt een lieverdje hoor ;).

Je hebt trouwens leuke foto's gemaakt :).

Geef ze allemaal maar een lekkere knuffel van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Carin

Hoi Gerda,

Ik woon niet in de wijk Orden, ik woon in Kerschoten. Ook dat is een van de oudste wijken van Apeldoorn.
Modo keek bedeesd, maar dat is nu over hoor. Hij zit bij het drietal nu in de kooi en dat gaat goed.


Hoi Mariska,

Er staan meer foto's onder "goed tehuis" gezocht enne de knuffel heb ik ze gegeven. Van alle 4 kreeg je een dikke hug terug!

Lin

Hey,

ik had nog niet gereageerd in je dagboek. Maar ook jou ga ik volgen, je maakt leuke fotos en mooie verhalen.

Groeten Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

hey

Modo ziet er goed uit hoor, en ben blij dat het zo goed gaat met hem.

Groetjes Trienke

Carin

9 augustus 2005, 22:13:14 #21 Last Edit: 9 augustus 2005, 22:33:51 by Caat
Met Modo gaat het erg goed.. Hij is aardig gewend en dikke vriendjes met Sal de grasparkiet. Ze slapen tegen elkaar aan. Dat is echt een maf gezicht!

Modo heeft moeite met zijn evenwicht te bewaren. Zit hij bijvoorbeeld op de bank en dan kukelt hij om. Maar het is echt zo'n schatje, superlief en aanhankelijk. Ik ben erg blij met hem.. Bij deze nog wat foto's van hem!
Image hosted by Photobucket.com

Carin

9 augustus 2005, 22:20:25 #22 Last Edit: 9 augustus 2005, 22:30:09 by Caat
Modo en Calimero.. Modo op de kooi, Calimero erin!


Carin

Nog een foto van Calimero. Calimero komt uit het eerste nestje van Kolk. Haar broertjes en zusje zijn ook op het forum te bewonderen.

Carin

9 augustus 2005, 22:28:30 #24 Last Edit: 9 augustus 2005, 23:07:44 by Caat
Naast Sal de grasparkiet, is er ook nog Spikey de andere grasparkiet. Spikey is een bontgekleurd geel raketje. Samen met Sal is hij goed voor vele avonturen. Als je Spikey kwijt bent, bekijk dan de prullenbak eens goed..Grote kans dat hij daar in zit.
Sal en hij zijn ook dol op de bureaulamp. Zodra ik aan mijn scriptie werk of gewoon hier wat plaats, zitten ze op de stang van de IKEA-bureaulamp en kijken mee. :D
Bij deze een foto van Spikey. Hij is een beetje veraf genomen, is nog een beetje camera-onwennig. Spikey zit errug graag op tijdschakelaars :-\. Het gevolg is alleen dat op de meest vreemde momenten hier een lamp aanspringt ;D


Christine

Wat een mooi valkje is modo en heb net gezien dat zijn staart een beetje anders stond maar dat wist iedereen al maar dan nog het is een pracht van een valkparkiet ookal een lichaamsmisvorming blijft het een heel uniek valkje

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Caat,

Wat een dondersteen is die Spikey. Echt als een grasje betaamt!!! Maar het zit echt model op de foto ;)
Is Cali een jonkie van Minggu?? Dan heb ik nog een keer uitgebreid gekroeld met de tante van Cali (Kleintje bij Paul).

Leuk hoor die Modo. Juist grappig dat ie af en toe omkukelt. Echt een speciaal valkje!! Het lijkt me echt een droppie!!

Groetjes Gerda

Carin

9 augustus 2005, 23:10:29 #27 Last Edit: 9 augustus 2005, 23:16:14 by Caat
Hoi Christine,

Modo is een superlief mannetje.. Hij is pas een week hier, maar zou hem niet meer willen missen. ;)

Hoi Gerda,
Spikey is ook een dondersteen. Ik ben er niet uit of Spikey wat verzint en Sal hem nadoet of andersom.
Spikey heb ik hier goed voor de lens gekregen, maar ik wil meer foto's van het tweetal.
Grasjes zijn slopers, ik herken ook veel dingen uit jouw verhalen!! Kunnen die twee van mij ook doen!

Cali is inderdaad van Minggu en Punky. Grappig dat je een tante van haar gezien hebt! Ik hoorde vanavond van kolk dat deze twee valkjes weer een nest wilde gaan maken. Dus wie weet komen er nog meer nakomelingen!

Nog een foto van kleine Modo:

Christine

het is ook een pracht van een valkje maar ben blij dat hij toch nog een goede thuis heeft gekregen ik vraag me eigenlijk af waarom ze die moesten wegdoen

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Carin

Hoi Christine,

Onder andere vragen staat de oproep van Jaimy voor een nieuw huis voor Modo..Jaimy wilde dat Modo een goed tehuis zou krijgen, vandaar.