3 augustus 2025, 01:34:57

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Nou dat is wel een aparte ervaring. Dan denk je toch zou hij het aanvoelen of meer weten?? Ik vind spikey de mooiste van de twee, mooi dat fel gele.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Carin

Hoi Maris,

ik kende het verhaal, maar ben zo gaan liggen dat Cali niets kon overkomen. Bij het wakker worden zat hij aan het hoofdeinde, dus hij is zelf weggelopen.. Normaal slapen ze in hun kooi, maar gisteren was Cali even zielig! :)

Modo op zoek naar Cali

Carin

Hoi Aad,

Leuk filmpje!! Calimero deed gelijk mee! :D

groetjes Carin

Carin

Hoi Lin,

Spikey wordt steeds geler.. Hij heeft net zijn rui gehad.. Het is echt een schurkje!

Ik weet niet of de beestjes dat aanvoelen.. Soms denk ik van wel! Als ik me niet lekker voel, komt Sal wel bij me zitten, terwijl hij dat normaal ook niet doet.. Ik vind het een apart vogeltje!

Groetjes Carin

Kolkkie

Hoi Caat,

Vogels kunnen het goed aanvoelen wanneer zijn/haar baasje zich niet lekker voelt.
Als ik niet lekker in mijn vel zit, dan is Coco helemaal niet meer bij mij weg te slaan.
Ook Pukkie kan er wat van.
Die gaat dan echt zitten slijmen ed.
Het lijkt net alsof ze een 6de zintuig ervoor hebben.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Aad,

Als Luuk geen man is, dan zou ik het niet meer weten haha.
Hij hangt al echt stoer met zijn vleugels en lekker fluiten ook nog :).

Yoshi komt bij mij niet verder als wat gebrabbel.
Volgens een aantal mensen is het mannelijk geluid, maar ik heb er nog een hard hoofd in of Yoshi wel werkelijk een man is.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Carin

Hoi Maris,

Sal voelt het erg goed aan! Normaal is hij niet zo plakkerig bij me!

Kom net uit de dierenwinkel, even wat dingetjes voor de birdies gehaald.. Zat me daar een lief valkje! Hele mooie witte kop, lekker geluid aan het maken..Ik was op slag verliefd.. :)
Mijn hart zegt opnemen bij de kroelkip en mijn verstand zegt, is dat wel verstandig zo'n beestje uit de dierenwinkel.. Dilemma dilemma dilemma!

hippysuus

Hoi Carin,

Waarom zou je niet? Je moet gewoon een beetje op je eigen kennis afgaan hoor. 2 van mijn valkjes komen ook gewoon van de dierenwinkel. Ik zie tegenwoordig heel vaak mooie valkjes bij de dierenwinkel die duidelijk net van het blok komen en waar je dus nog alle kanten mee opkunt.

Carin

Ik zit dus als sinds gisteren met het gekke beest in mijn hoofd.. Sta ermee op en wordt er mee wakker.. Ik heb al een naam.. Ik weet dat hij fluit, maar hoe oud enzo weet ik niet.. Hij heeft zwarte vleugels en een witte kop..

:D

Carin

Het is nu woensdag en ik twijfel nog steeds.... Enerzijds heb ik nu een leuk clubje, anderszijds heb ik last van het valkenvirus! :-* Zucht, denk, denk..

Met de birdies gaat het goed.. Calimero is in de rui en Modo is de krantenbak niet uit te krijgen! :D
De grasjes zijn druk met van alles en ook druk met niets.. ;D

Christine

zwarte vleugels en een witte kop?? ik zou niet weten welk dier het zal zijn misschien nog een hint?? ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Carin

Ik heb er al 2 van!  :D

Lief, leuk, geweldig!! ;D

Petra en Cheeky

Ha Carin!

Ik had al vaker je verhaal gelezen, maar heb niet altijd iets zinnigs of onzinnigs te antwoorden. ::)

Leuk om te lezen dat het bij jou zo lekker gaat en dat je twijfelt om meer valkjes te nemen! Het virus is ontzettend besmettelijk, maar ik zou gewoon naar jouw eigen situatie kijken en dan bepalen of het wel of niet kan of handig is.

Wat doet Modo in de krantenbak? Lezen? Of meer papier versnipperen? ;) :D

Groetjes,
Petra

Carin

Hoi Petra,

Dat wat jij aangeeft zijn ook punten waar ik zelf ook mee zit!
Ik heb nu 4 birdies en ze kunnen goed met elkaar overweg!
;D

Anderszijds valkjes zijn erg schattig! Waar er 4 zijn, kunnen er ook 5 zijn!

Modo leest niets, versnippert! Modo slaapt in de krantenbak. Zodra Modo er uit is, klimt hij vaak tegen de rieten krantenbak op en gaat lekker erin liggen slapen of om zich heen kijken!
Modo zit nu samen met de grasjes voor het raam! Cali zit in de kooi te fluiten!

Groetjes Carin

Carin

Ik kom net thuis uit mijn werk, doe de deur open, zit Modo voor de kamerdeur te kijken.. Hij ziet me en komt naar me toe gewaggeld.. Ik kijk speurend rond en zie Calimero in de kast zitten. Modo kon er natuurlijk niet bij en dacht, als bazinnetje maar thuis is, mag ik ook!

Inmiddels zitten beide valkjes op de ventilator. Spikey vond het niet zo leuk, probeerde beide valkjes eraf te krijgen!

Spikey lijkt jaloers te zijn. Als ik beide valkjes kroel, gaat hij lopen mieren. Of bij hen op de staart zitten of op mijn vinger en dan maar pikken! Als ik hem iets aai, vindt meneer het ook niet goed! ???
Sal daarentegen is erg rustig.. die boeit het niet zo! :D