|
Pagina's: 1 [2]
|
|
|
Auteur
|
Topic: Beter laat dan nooit: Nieuwe Valkparkiet van de maand (gelezen 2261 keer)
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi,
Ik begrijp uit de opmerking van Muppet dat de nieuwe gegadigden al te zien zijn.
Niet bij mij dus. Ik zie de groep van Tinco nog. Ook gaat bij mij de vermelding maar tot april 2005 van valkparkiet vd maand. De maand mei en juni staan niet bij mij op het scherm (of moet ik weer een muntje in de meterkast doen? ).
Groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra en Cheeky
Gast
|
Is je computer nog met vakantie, Nel? 
Nee, zonder gekheid, wat raar zeg! Ga jij er ook gewoon heen via de balk links op je scherm en dan naar Valkparkiet van de maand? Op die manier werkt alles bij mij prima. De nieuwe kandidaten zijn Albino, Chara en Kokko. Tinco pronkt onder Valkparkiet van de maand juni!
Groetjes, Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi Petra,
Ja, zoals jij beschrijft ga ik ook naar valkparkiet vd maand. Bij mij ontbreekt de valk van de maand mei (Yuki, dus dacht ik dat er iets mis was gegaan) en de maand juni (Tinco). Ook staan de nieuwe gegadigden er niet op bij mij.
Ik heb altijd van die rare dingen. Bij de telling van de stemmen moeten ze er maar 1 bij tellen voor Chara want die doet mee heb ik begrepen. Wie de anderen zijn weet ik niet.
Groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi Nel,
Hier doen er twee het ook niet dus het ligt niet aan jouw computer hoor  Ik denk Dat er wat fout gegaan is met de linken en dat Peter dat wel aan gaat passen.
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi allemaal,
Ik ben er nu mee bezig, er zijn meerdere files zoek sinds gister avond. En geen backup dus ik ben ze opnieuw aan het maken.
Groetjes, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi Paul,
bedankt dat je dat even meldt, weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn comp ligt.
Hoi Peter,
Arme jij, succes ermee.
Groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Als het goed is werkt alles nu goed en je kunt stemmen!
Groetjes, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|

Hoi Peter,
Ik geloof best dat je je stinkende best hebt gedaan, maar helaas, 30 seconden geleden kon ik nog steeds niet stemmen , zie ik nog steeds de valkjes van juni staan en staan de valkjes vd maand er nog steeds op t/m april 2005.
Voor mij hoef je echt niet alles uit de kast te halen om het op orde te hebben, geniet eerst maar eens lekker van je weekeinde. Wel zou ik het prettig vinden als je 1 stem extra meetelt voor Chara, want die zou ik een stem geven.
Heel fijn weekeinde Peter (het zonnetje gaat schijnen zeggen ze)
Groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra en Cheeky
Gast
|
Dank je Nel, Chara is heel blij met je stem! Ze is natuurlijk geen zielig valkje of zo en doet meer mee voor de eer en voor Cheeky, maar het zou toch best leuk zijn als de ukkepuk gaat winnen!
Jammer dat het nog steeds niet werkt bij jou. Ik kon in eerste instantie niet alle verhaaltjes lezen, maar dat werkt goed nu.
Groetjes, Petra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hallo allemaal,
Van iedereen waarvan je een mailtje hebben gehad staat nu online, wil je mee doen voor volgende maand dan kun je een email sturen naar: info@valkparkiet.com met daarin een leuk verhaal over je valkje met 1 of meerdere foto's!
Groetjes, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 [2]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.13 seconden met 21 queries.
| |
|