28 april 2024, 03:42:14

man gezocht

Gestart door Erna, 11 juni 2005, 23:03:06

« vorige - volgende »

Erna

Hallo,

Ik heb een groot probleem en hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
Ik had 6 valkjes in mijn buitenvolliere en was heel trots op mijn eerste twee nestjes. Nu is gisteren heel snel en onverwachts een mannetje overleden. Hij was de papa van een nestje van 4. De pop is zo van slag dat  haar kuikens er vanmorgen leeg en krijsend bij lagen. Ik heb ze naar binnen gehaald en ik voed ze nu met de hand op. Hier heb ik gelukkig ervaring mee, en het gaat hartstikke goed met ze. Alleen het snijd door mijn hart zoals mijn popje de hele dag heeft geroepen om haar mannetje en kuikens. Ik ben de hele dag bezig om een ventje voor haar te zoeken maar dat wil niet lukken. Er worden overal jonge vogels aangeboden maar een volwassen man is moeilijk te vinden. Ik heb al gezocht op marktplaats en heb kwekers gebeld. Maar vaak wonen die erg ver bij ons vandaan. Wij wonen zelf in Almere. Wat moet ik nu doen ik vind het zo zielig. Ik heb het liefst geen wildkleur man. Wat kan ik doen om het leed van Pientje te verzachten ?

moonwitch (diana)

hoi

ik heb wel een man voor je, maar het is een wildkleur split voor bont.
Als je erg omhoog zit wil ik je wel helpen.
Maar dan moet je zelf ook willen, ik woon in hoorn nh.
groetjes diana B

R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Erna

 Hartstikke bedankt voor jullie reacties. Ik kreeg vanmorgen een telefoontje en heb net een bont ventje opgehaald. Hij heeft het hartstikke naar zijn zin, zit al lekker te eten. Dus ik hoop dat Pientje snel over haar verdriet heen is. Met de kuikens gaat het gelukkig ook hartstikke goed, ze eten prima.
Nogmaals bedankt !!

Roosje


Valerie

Wat een mooi einde. :) Veel plezier met je mannetje en succes!!