16 juni 2024, 04:13:05

Bijten in mijn vinger..

Gestart door hans., 1 mei 2003, 11:34:12

« vorige - volgende »

Kolkkie

Coco en Einstein bijten normaal gesproken ook niet hard. Heb wel 1 x meegemaakt dat Einstein doorbeet, maar dat was omdat hij 's nachts een keer in paniek was geraakt omdat mijn zoetwaterkrab onder de kooi zat. Met Frummel was het een ander verhaal. Als die beet, beet ze ook goed, tot bloedens toe.
Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Barbara

Hoi allemaal,

mijn valkjes bijten zachtjes om aan te geven dat ze iets niet of wel willen, bv als ze niet terug willen in de kooi. Croky, het popje (als t goed is) wil alleen wel s wat harder bijten als ik stop met kroelen, dan bijt ze heel snel achter elkaar in mijn vinger, net niet pijnlijk. Ik corrigeer haar dan met mijn stem (nee! of hé! en dan rustig: zachtjes). Dan buigt ze haar kopje om te vragen of ik verder ga, ze weet t wel  ;D

Croky lijkt mijn vriend wat minder te mogen dan mij, maar ik ben momenteel ook vaker thuis. Maar mijn vriend zet Croky ook wel s terug in de kooi, en dan vliegt ze veel vaker weg om te pesten, haha! Dan moet hij haar half vasthouden met een hand over haar rug zodat ze niet weg kan, want er is er toch maar 1 de baas en dat is hij natuurlijk! Ze kan redelijk tegen vastpakken gelukkig, en ze bijt ook dan niet door, dus ze is gewoon een kleine ondeugd die ons uitprobeert en niet vals of bang is :D