28 maart 2024, 18:58:21

Yuci Yuca

Gestart door Lautje, 7 juni 2005, 14:00:05

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi

Hier op het forum bij geluid en film staan ook leuke liedje op , mijn fransje fluit happy cokatiel voor een groot gedeelte na , ik zet dat iedere dag wel een paar maal op.

Groetjes Gonnie




Petra en Cheeky

Ben benieuwd Laura of er al meer geluiden uit Yuca komen!

Succes met de foto's! Tja, het is een hele toer om ze te verkleinen. Bij mij ging het altijd heel makkelijk als ik ze in de verkenner selecteerde en rechtsklikte en dan drukte op "kopieren naar e-mail ontvanger" dan vraagt Outlook bij mij standaard "moet ik de foto's verkleinen", als je dan ja zegt en ze mailt naar jezelf heb je ze meteen terug met minder dan 60 Kb en dat is goed voor het forum!

Wie weet, werkt het bij jou ook en het is wel zo makkelijk, want je kunt meteen meer foto's tegelijk verkleinen!

Succes!
Peet

Lin

Hey,

Ik had nog niet in je dagboek gereageerd. wat leuk dat je een eerste valkje hebt. Ik zie dat je vlakbij me woont ik woon in anna Paulowna een half uur verder dus. Maar ik denk dat Yuca een man is. Als ie nou al riedeltjes doet is het meestal een man. Ik wil ook wel fotos plaatsen hoor. Mail ze maar naar: wr16@valkparkiet.com. Via de IM worden ze volgens mij geblokkeerd, maar volgens mij mag het zo wel. En anders hoor ik het graag. Maar veel plezier met yuca en ik zal je volgen. Misschien kan je wel een keer langskomen als ik rond december weer een nest begin. Iedereen die hier heeft gereageerd heeft een dagboek. Ik dus ook. Is een beetje veel om door te lezen maar als je kijkt op:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8591.0.html

en dan op pagina 105 zie je mijn vorige nestjes. Maar als je een keer weer kleine valkjes wil zien hoor ik het wel.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lautje

Hej peoples,

Het spijt me dat ik niet eerder weer achter mn computertje ben gekropen, maar ik had echt geen tijd...owow dat afstuderen is hard werken hoor en dan nog dat prachtige weer van de afgelope dagen...neej dat stimuleert niet om achter je computer te kruipen...maar nu dan eindelijk weer wel.
Alles gaat goed met mn lieverdje. Hij besmeurd zichzelf lekker met pindakaas, jaagt honden uit mn huis vandaan (jaja een echte pitbull vogel hihi) en vanochtend hoorde ik toch echt het bouwvakkersfluitje (JIPPIE!!)
Vanochtend zat ik lekker aan mn broodje pindakaas toe een grijs gevaarte mn kant op kwam vliegen whaaa en jaja hij landt in mn broodje en neemt een flinke hap pindakaas....owow wat een sukkel, maar hij vond het wel lekker geloof ik  ;D
Dit weekend zaten we even binnen om af te koelen toen het hondje van de buren ineens binnen kwam rennen. Yuca begon te blazen en te schreeuwen en te fladderen en het hondje wist niet hoe snel hij weg moest komen  :P lekker puh!
We zijn ook al de hele tijd aan t fluiten tegen Yuca, ik dacht eerste even makkelijk beginnen, dus het bouwvakkersfluitje, en natuurlijk zijn we nog niet helemaal zeker of het een mannetje of vrouwtje is...maarr vanochtend was er toch echt een fluitje te horen 8) en volgens mij wordt zn koppie ook geler dus waarschijnlijk..!!
Het spijt me heel erg dat ik nog steeds geen foto's heb, jullie zullen wel nieuwschierig zijn :o Ik ga het echt proberen.
Lin dankjewel je woont idd dichtbij, als ik een 2e vogelkind wil dat laat ik het je zeker weten!!

Iedereen een fijne dag gewenst, tot de volgende verhalen!

gr. Lautje

Ankie

Hoi Laura

Leuk om te lezen dat Yuca het bouwvakkersriedeltje al nadoet.  ;D Ik vind het zo geweldig om te horen. :DZazou is nu dik 4 maanden en we hebben hem het aanvalluhhh riedeltje al geleerd en uiteraard het bouwvakkersfluitje. In het begin ging het niet perfect natuurlijk,maar nu gaat het fantastisch en hij leert echt heel snel. We zijn nu bezig met het deuntje van de 7 dwergen.Je merkt dat hij het in zich opneemt en heel aandachtig luisterd en af en toe wat probeerd.Gewoon vaak fluiten ,dan komt het vanzelf.
Wij hier ziiten te wachten op bericht over ons 2de valkje ,Nala, die we binnenkort op mogen gaan halen.
Het is een verslaving en daar is nix meer aan te doen ;D
Succes met je studie

:-*Zazou & Ankie

Urban Leopard

Hoi Laura,

Wat zal dat een leuk gezicht zijn geweest met die pindakaas. Het kan bij ons al zo lekker plakken, zal bij een valkje wel helemaal erg zijn :)

Misschien dat je reactie krijgt op de geluiden die je op deze site kunt vinden en wie weet pikt Yuci er nog wat van op. Cheeky en Chara luisteren aandachtig wanneer de geluiden voorbij komen :) (De site is ons ooit eens aangeraden door een medeforumlid, helaas weet ik niet meer wie maar het is een succes)

Groetjes,

Cor

~Natas~

Hoi Laura,

Ja nu ik weer terug ben kan ik jou dagboek ook weer vinden.
Wat geweldig dat Yuca nu het bouwvakkersfluitje fluit, blijf doorgaan met fluiten dan kan je hem nog veel dingen erbij leren...........................net als Joepie.
Haha en het aanvallen van je broodje komt mij ook erg bekend voor, alles wat ik eet moet mijn meneertje ook proeven.
En als hij het dan lekker vind zegt Joepie echt ZO LEKKER schitterend is dat  ;D
En uh ik w8t inderdaad al een hele tijd op je foto's, maar ja ik w8t wel weer hoor.

Groetjes,

Natas en Joepie

Lin

Hey,

Hoe gaat het hier?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

3 augustus 2005, 21:49:41 #23 Last Edit: 17 oktober 2006, 09:28:09 by *Marianne*
Hallo Lautje en de valkjes,

Gaat alles goed daar?
Hoe is het met het fluiten van je valkjes, hebben ze al wat meer erbij geleerd  :D
Je moet je dagboek wel blijven bijhouden hoor, dus ik haal hem even terug van de 3e pagina.

Groetjes,

Natas

Dagboek is gesloten omdat er 1 jaar niets meer in is veranderd of geschreven.
Weer open, neem dan contact met mij op.
Groetjes Marianne