Ik wil het forum helpen door:

Gestart door Lin, 6 juni 2005, 21:35:47

« vorige - volgende »

barthezz

Hey,

Ik zou deze site wel willen helpen met het een en ander te designen .. maar dan moet er wel op gereageerd worden :P (zie Topic "Nieuwe banner gezocht")

groet, Bart

Peter

Hallo allemaal,

heel erg bedankt voor de leuke ideeën! Ik ben nog zo druk vanalles en nog wat maar ik ga nu eens kijken wat allemaal mogelijk is!

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo allemaal,

Foto wedstrijd
Een foto wedstrijd lijkt mij ook erg leuk, maar het probleem wat al genoemd was is dataverkeer en schijfruimte. Een mooie foto wil ik ook niet comprimeren tot een klien foto.

Maar om van een aantal zeer mooie foto's wallpapers te maken lijkt mij wel weer erg leuk en die dan op website plaatsen zodat het ook blijvend iets heeft en ook bezoekers bereikt buiten het forum.

Banners en layout
Lin en Bart het logootje bij Barts naam vindt ik ook erg mooi, is het ook niet iets om een aantal thema's te lanceren met als middelpunt de valkparkiet? Bepaalde iconen / avaters bij je nickname met een eventuele banner-achtig logo voor onder je naam?

Met uitloop op bovenste staande een soort banner reeks zodat andere website's uit meerdere banners kunnen kiezen. Dus niet meer 1 soort en 1 layout banner voor de site maar meerdere layouts en soorten.

Op dit moment is de banner ook niet in een in een standaard formaat, en een standaard formaat is ook mooier zoals:
Banner (468 x 60)

Met eventuele aanvullingen:
Knop (125 x 125)   
Halve banner (234 x 60)   
Skyscraper (120 x 600)
Brede skyscraper (160 x 600)   
Kleine rechthoek (180 x 150)
Verticale banner (120 x 240)
Normale rechthoek (300 x 250)
Vierkant (250 x 250) 
Grote rechthoek (336 x 280)

Banner dierenvilla.nl 
Daarnaast is de banner bovenaan elke pagina van dierenvilla ook aan vervangen toe en de sponser wil graag een mooie nette banner zien met daarin kooien en veel kleur. Ik zie liever een niet te hyper banner :) Dus een mooie tussen weg. De hulp aan deze levert daarmee ook direct meer inkomsten op voor de website. Het nadeel is dat banner ook geodgekeurt moet worden door Dierenvilla.
   
De chat
Het lijkt mij misschien ook nog wel leuk om een chat groep op te zetten. Zodat de chat ook weer meer gebruikt gaat worden en soort inloop avonden. Je krijgt dan ook bij naam een "chat logo" als je wilt.

Groetjes,
Peter

Ivy

Hallo Peter.
Ik wil toch graag nog eventjes reageren hierop... Kunnen we niet ipv een weekwedstrijd gewoon een maandwedstrijd voor foto's hebben? En ze kunnen toch ook gewoon gecomprimeerd zijn op 60 kb (of minder zelfs) en de winnaar zou dan misschien een niet gecomprimeerde foto naar jou toe kunnen sturen? Die zou dan in al zijn 'beauty' op de site kunnen staan als winnaar?
Als het niet gaat... jammer. Alleen leek het me erg leuk om een foto wedstrijd hier te hebben. Ook zou dit gecombineerd kunnen zijn met je wallpaper idee - de foto die wint zou dan als wallpaper op de website geplaatst kunnen worden?
Die andere dingen die jij heb voorgesteld zijn ook leuk, maar lijken me erg ingewikkeld als je een hobby-surfer ben...
Ik hoor het nog wel,
groetjes Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

barthezz

Hey,
Ik ben momenteel nogal druk met school .. maar aan het einde van deze week heb ik weer meer vrije tijd .. (vakantie) Dus vanaf dan kijk ik wel ffies wat ik kan doen voor Dierenvilla ..
grt, Bart