Ik wil het forum helpen door:

Gestart door Lin, 6 juni 2005, 21:35:47

« vorige - volgende »

Lin

Ik dacht laat ik maar een topic openen over hoe wij het forum kunnen helpen.

Ik meld mij aan voor moderator net als Valerie en rianne (muppet). Daarnaast wil ik wel grafische klusjes gaan doen. En Nel wil helpen met het tekstgedeelte voor de nieuwsbrief.

Wil jij ook een steentje bijdragen meld je dan aan of doe iets anders zoals tips geven om het hier nog leuker te maken. Alle leuke suggesties  zoals bijv. de chatmarathon zijn welkom.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Ideen om het nog leuker te maken:

- Wedstrijd wie chat het langst
- vermelding als je een jaar geregistreerd ben
- fotowedstrijd met een thema bijv.
- gedichtenwedstrijd

Deze personen kunnen dan vermeld worden op een apart gedeelte en in een nieuwsbrief

wie vult aan????




Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anita1

 ;D hoi hoi.as vrijdag is de chat avond.
niet echt een marathon dus nog.
ik wil wel een echte marathon organiseren,en dit ook wel eens in de zoveel tijd blijven doen.
ik zou wel chat moderator willen worden ook!
als dat accord bevonden wordt,hoor ik het wel,en kunnen we een echte datum prikken.
dan ook echt een marathon,met regels,zoals b.v als je 5 minuten niks getypt hebt raak je,je ster bij je naam kwijt,en doe je niet officieel meer mee.
ook een leuk  prijsje wil ik ervoor beschikbaar stellen.
n.l een leuk valk speeltje of zo.
misschien voelen we dan allemaal weer liefde voor de chat.
ik vind het geweldig dat iedereen zich zo inzet!
knuff anita  ;D



Lin


Citaat
Citaat van: Anita1 op  6 juni 2005, 22:05:22dan ook echt een marathon,met regels,zoals b.v als je 5 minuten niks getypt hebt raak je,je ster bij je naam kwijt,en doe je niet officieel meer mee.
ook een leuk  prijsje wil ik ervoor beschikbaar stellen.
n.l een leuk valk speeltje of zo.knuff anita  ;D



Een ster verliezen lijkt mij niet zo verstandig. Misschien een extra vermelding bij je naam. Vlakparkietchatter van de maand of onder je handtekening de vermelding. Een prijsje is ook erg leuk. Leuk Anita!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anita1

hoi hoi lin,
ik wil ermee zeggen,dat sommig een tukje kunnen doen,en dan gezellig weer terug komen chatten.hahahaahahaa
die wint dan zoeiezo de prijs .snap je?
ik bedoel dus,dat als je 5 of 10 minuten niks typt dat je dan wel verder mag chatten,maar dat je wel uit de wedstrijd ligt.
en een ster,of een weet ik wat..iedereen krijgt die dan voor zijn naam.
ook van te voren opgeven wie er meedoen.allemaal een ster.
als je ster weg is..is ie weg..
degene die overblijft.en dan vind ik 2 personen wel erg leuk,die krijgen een prijsje.
wat vind je ervan?
is gewoon wel een echt wedstrijdje.ik heb het vaker gedaan zo.en is echt lachen hoor.
knuff anita  ;D

Lin

helemaal goed. Maar wel iets doen dat iedereen het ziet bij je naam of handtekening. iemand anders nog ideeen om het forum nog leuker te maken of aanmelden om mee te helpen?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Patje

Hoi,

zoals reeds aangegeven wil ik best helpen met modereren.

Groetjes Pat

Rianne

Welk forum maakt me niet zoveel uit. Ik zit ook meest bij dagboeken maar ga altijd het hele forum af. :)

trienke

hallo allemaal

wat een leuke ideeen ;D  ;D wil ook wel helpen op een of andere manier hier op de chat ;)

groetjes trienke en lucky

Tara

Hoi hoi,

geen bezwaar ofzo, maar waarom wil iedereen plots moderator worden?

Ik geloof niet dat dat zal helpen, dat sommigen een deel willen doen om daar activiteiten in te doen, kan ik nog begrijpen, maar plots wil iedereen moderator worden, zelf mensen die amper op het forum komen, of er nog maar pas zijn... Ik heb er echt niks tegenop, maar ik vind het nogal vreemd,

als er plots tien moderatoren bij zijn, denk je dat dat dan zal helpen om bepaalde ruzies tegen te houden?

Ik denk dat dat in sommige situaties zelf zou verergeren.

Groetjes, Tara

trienke

nou

Ik hoef niet persee moderator te worden hoor, wil jullie zo ook wel helpen.

Rianne

Citaat van: Tara op  7 juni 2005, 17:00:43
Hoi hoi,

geen bezwaar ofzo, maar waarom wil iedereen plots moderator worden?

Ik geloof niet dat dat zal helpen, dat sommigen een deel willen doen om daar activiteiten in te doen, kan ik nog begrijpen, maar plots wil iedereen moderator worden, zelf mensen die amper op het forum komen, of er nog maar pas zijn... Ik heb er echt niks tegenop, maar ik vind het nogal vreemd,

als er plots tien moderatoren bij zijn, denk je dat dat dan zal helpen om bepaalde ruzies tegen te houden?

Ik denk dat dat in sommige situaties zelf zou verergeren.

Groetjes, Tara


Hey Tara,

ik weet ook niet of Peter en Lique het willen hoor, maar het lijkt mij dat je niet altijd op 10 plaatsen tegelijk kan zijn. Als je meer moderators hebt, is er vaker toezicht en kan er eerder worden ingegrepen bij iets wat uit de hand loopt. Moderator zijn houdt niet in dat je altijd gelijk hebt dus ik zie niet in hoe een ruzie dan kan verergeren.

Als er geen moderators meer nodig zijn, wil ik ook best iets anders doen, het is maar net waar er mensen voor nodig zijn.

Tara

Hoi,

het is mij gewoon, er zijn best al veel moderatoren en die hebben niks met een bepaalde ruzie te maken.

Groetjes, Tara

Rianne

Het gaat mij ook niet om een bepaalde ruzie, ik sta gelukkig overal buiten. Maar zulke dingen kunnen in de toekomst weer gebeuren, het hoeft maar een rotopmerking van een gast poster te zijn bijv.

Tara

Citaat van: Muppet op  8 juni 2005, 12:02:45
Het gaat mij ook niet om een bepaalde ruzie, ik sta gelukkig overal buiten. Maar zulke dingen kunnen in de toekomst weer gebeuren, het hoeft maar een rotopmerking van een gast poster te zijn bijv.


Hoi,

weet ik, maar sinds er iets gebeurd is op het forum melden verschillende leden zich plots aan tot moderator, ik denk dat moderator zijn of niet daar weinig toe doet, ik doel nou niet op jou of zo, maar in het algemeen.

Groetjes, Tara