|
Pagina's: 1 ... 4 [5]
|
|
|
Poll
|
| Vraag: |
Wanneer bereiken we ons hoogtepunt chatters?
| 21.00 - 21.30 |
|
  4 (16.7%) |
| 21.30 - 22.00 |
|
  9 (37.5%) |
| 22.00 - 22.30 |
|
  7 (29.2%) |
| 22.30 - 23.00 |
|
  2 (8.3%) |
| 23.00 - 23.30 |
|
  2 (8.3%) |
| 23.30 - 24.00 |
|
  0 (0%) |
| na 24.00 |
|
  0 (0%) |
|
|
| Totaal aantal stemmen: 16 |
|
Auteur
|
Topic: Voor de gezelligheid.... (gelezen 4574 keer)
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Whahahaha, was dat nou Maris? Ga je aftakelen?? Ik kan me betere tijden herinneren...  Het duurt wel weer een tijdje voor ik weer mee kan chatten, donderdag ga ik op vakantie . En ik denk dat ik nu elke avond aan het inpakken enzo ben, dusseh.... SEE YOU over een maand weer 
Groetjes, Sanna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolkkie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Whahahaha, was dat nou Maris? Ga je aftakelen??  Ik kan me betere tijden herinneren...  Het duurt wel weer een tijdje voor ik weer mee kan chatten, donderdag ga ik op vakantie  . En ik denk dat ik nu elke avond aan het inpakken enzo ben, dusseh.... SEE YOU over een maand weer  Groetjes, Sanna Hoi Sanna,
In 2003 zat ik een tijdje thuis, dus had ik een heel ander dag en nacht ritme. Ik sliep veel uit ed. . Inmiddels moet ik er bijna elke dag veel te vroeg uit, dus ben ik 's avonds wat eerder moe whahaha.
FF Off-topic....
Ik wens je een fijne vakantie, voor een maand nog wel .
Waar ga je naar toe als ik vragen mag?
Als het een leuke bestemmig is waar ik kan leren duiken wil ik wel met je mee in je bagage 
Groetjes,
Mariska
|
|
|
|
|
|
Bovenaan (v.l.n.r.): Pukkie, Einstein en Coco Onderaan (v.l.n.r.): Yoshi, Minggu en Punky Coco R.I.P. 14-08-2006
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Whahaha pas je in een weekendtas?? Want veel meer past er niet meer bij in mijn auto . Ik ga lekker naar Zuid Frankrijk, de Côte d'Azur mmmmmmmm.... Water is er heel helder dussss...... vouw je maar vast op! 
Groetjes, Sanna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Irene
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

www.valkparkiet .com
|
wat lees ik nu Sanna? ga je alweer op vakantie? Jij bent ook alleen maar heen en weer aan het reizen! Nee hoor grapje. Wat lekker joh. Een maad nog wel, lekker luxe. Passen je ouders opde valkjes of gaan die ook en moeten ze ergens anders logeren? In ieder geval een hele fijne vakantie toegewenst! groetjes, irene
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Haha nee hoor, m'n ouders gaan ook lekker mee . Gelukkig kunnen de valkjes naar een vriendin toe, dus die zijn onderdak. Mmmmm... ik kan de vakantie al bijna proeven!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra en Cheeky
Gast
|
Lekker joh, Cote d'Azur... ben ik in mei geweest.... Wil wel weer terug! Ga maar lekker genieten! 
Maarreh... . hoe moeten wij het zonder jouw verhalen en foto's doen? Of heb je een ghostwriter ingehuurd? 
O jee, ik waande me in de verhalen/dagboekenwereld, maar zie ineens dat ik in het topic nieuws zit.... nou ja, beetje off-topic, maar wel gezellig, toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Het heet niet voor niks 'Voor de gezelligheid' ......  Tja, ik kan af en toe vanuit Frankrijk een verhaaltje schrijven, over het mooie weer enzo ..... Maar de enige vogeltjes daar zijn musjes die over het strand hippen met hun bekkies open van de hitte . Maar ik vrees dat je het 4 weken zonder mijn foto's moet doen . Maar joh, daar kom je ook wel weer overheen hoor 
Groetjes, Sanna!! ( in vakantiestemming )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra en Cheeky
Gast
|
Dan maar een foto van die musjes met de bekje open... ook leuk, en het blijft vogelig! Nee, hoor, fijne vakantie Sanna!!! Zal voor jou ook wel afkicken zijn zonder forum.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
 Wat dacht jij??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 ... 4 [5]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.104 seconden met 21 queries.
| |
|