Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Hallo alle mede valkliefhebbers, -gekken, -lovers, -fanaten... 
Om het oude valkparkiet.com gevoel weer eens omhoog te halen, wil ik bij deze een chat-avond organiseren. Dus iedereen die weer eens even lekker onzin wil kletsen, gek wil doen, anderen wil leren kennen, lekker wil lachen of de chat nog niet kent - KOMT IN GROTEN GETALEN!!!
Het is natuurlijk kortdag, maar ik gok erop dat iedereen op vrijdagavond wel even langs kan komen. En dan moeten we natuurlijk voor elkaar zien te krijgen dat er zo veel mogelijk tegelijk op de chat zitten, niet?? 
Dus meteen maar even een poll erbij: wanneer zullen we het hoogtepunt aantal chatters bereiken?
Laten we beginnen om 21.00 uur en doorgaan totdat de luikjes dichtvallen. Ik ben benieuwd welke records we gaan breken. Dus jongens.... laat me niet in de steek!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lin
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

valkparkiet.com
|
Ik denk optie twee. Alleen je ziet niet wat de uitslag is klopt dat? Of is het niet de bedoeling dat je wat aanvinkt maar het vermeld?
Groeten, Lin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Heej Lin!
Nee, ik heb de poll zo ingesteld dat iedereen de uitslag vrijdag pas ziet. Houdt het lekker spannend dacht ik zo 
Maar jij bent dus van de partijd begrijp ik? 
Groetjes, Sanna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zazoe
Gast
|
Ik zal er zijn! 
Heb net te horen gekregen dat ik zaterdag vrij ben, dus kom maar op met die late uurtjes!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Wees de verandering die je in de wereld wilt zien
|
Ik ben er!!! Ik zal de hele week mijn planning zo instellen dat ik kan doorhalen tot de ochtend (beetje opschepperij hoor!!!!)
Groetjes Gerda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Goed gedaan Sanna,
Alleen .................. ik zal er niet zijn  
Veel plezier vrijdagavond. Ik ga er vroeg in.
Groetjes, Nel (al een beeeeeeeeeetje in vakantiestemming )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Heej allemaal! Bedankt voor jullie superleuke reacties . Ik zou zeggen: Zegt het voort!! 
Jammer dat je er niet bent Nel, maar tja... vakantie kan ik niet tegen op . Veel plezier!!
Groetjes, Sanna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita1
Gast
|
hoihoi.ik doe mee,maar even een vraagje.is het een marathon? zodat je doorchat tot de laaste 2 zeg maar? of gewoon een chatavond om het record aantal chatters te bereiken? ik heb zaterdag een bruiloft hihi.pff knuff anita
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Hahaha als jij tot de ochtend door wil halen, ga je gang. Maar ergens na 24.00 ga ik wel afhaken hoor . Nee hoor, gewoon zolang je het nog volhoudt en lekker zit te kletsen met iedereen, niet persé een marathon . Het is de bedoeling de chat weer eens op te peppen. Tot vrijdag dan maar!
Heeeeeej Mariska!!! Had niet anders verwacht dan dat je langs zou komen . Nu Paul nog.... hahahaha. Nee, jullie record ga in niet eens proberen te verbreken, ik wil nog wat aan m'n zaterdag hebben . Ik hoop je te 'zien' vrijdag!!
Groetjes, Sanna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
angel310
Valkparkiet

Geslacht: 

hummel:13-8-05 ukkie:15-8-05
|
ik ben ook van de partij  gelijk een leuke gelegenheid om iedereen een beetje beter te leren kennen
groetjes en tot vrijdag avond
angelique
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valerie
Valkparkiet

Geslacht: 

Rocky, mijn eerste valkje.
|
Ik wil ook wel meedoen, maar weet nog niet wat m'n plannen zijn voor vrijdagavond. En als ik een beetje voor de computer hang, zal Han dat zeker niet gezellig vinden. Op vrijdagavond ben ik eigenlijk praktisch nooit op de computer.  Ik zal zien of het me lukt, evt. met de laptop, maar is evengoed niet gezellig. Misschien kunnen we een keertje een uurtje doordeweeks afspreken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marije
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Ik kan niet....ga Nel achterna.....  Lekker weekendje weg!  Volgende keer ben ik er zeker!!!  Liefs, Marije
|
|
|
|
|
|
|
|
|