21 mei 2025, 18:45:22

nieuw valkje

Gestart door Arnold19, 6 juni 2005, 23:23:55

« vorige - volgende »

Arnold19

Ik heb vorige week een nieuw valkje gekocht. Het is een lutino. Ik had eerst 2 wildkleurmannen maar een van de 2 is helaas overleden was 17 geworden. Het deed me ook best veel zeer :'( De ander was jonger is nu 3 jaar en de lutino 2 maanden) Alleen klikt het nog niet echt . Ik heb ze nu samen gedaan in een grote ruime kamervoliere van ferplast ze kunnen dus alle kanten op want het is de grootste maar denk je dat het nog goed komt? Ik ben nu al gewend aan de lutino en wil hem niet meer wegdoen. De ander mist zijn maatje nog wel want hij loopt nog te roepen gaatc dit ook over? Ik vind het zo niet gezellig nu namelijk voor hun dan he of komt het wel goed na een tijdje. Ik hoop het wel. Verder slaapt de lutino soms aan de tralies terwijl er ruimte zat is komt dit ook weleens voor. Sorry voor de vragen maar ik hoop dat iemend me een beetje gerust kan stellen.

Paul

Hoi Arnold,

Dat kan best nog wel goedkomen hoor het heeft alleen even tijd nodig.
Dat ze elkaar niet aanvallen is al een goed teken en je hebt best kans dat ze met een paar weken gewoon naast elkaar zitten.
Ik zou ze gewoon even de tijd geven.

Groetjes, Paul

x.dEMOtape.x

Komt zeker goed, het zijn sociale diertjes dus...
Had ooit een koppel vrouwtjes, een ervan ging dood en om de andere niet zomaar alleen te laten een nieuwe man gekocht.. ze was haar vriendin snel vergeten ;)
Dat ie aan de draad slaapt heb ik nog nooit gezien maar mss dat ie een stukje draad heeft gekozen waar ie nog een beetje licht of warmte extra krijgt ?