27 april 2024, 22:36:54

help help, helaas is angel overleden

Gestart door trienke, 6 juni 2005, 08:13:44

« vorige - volgende »

Marianne

Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

Ach jeetje mina. Vanaf dag 1 heb ik die twee gevolgd en dan denk je dat je alles gehad hebt. Wat vind ik dit erg voor je. Ik moet er niet aan denken als ik zoiets nu zou meemaken. Heel veel sterkte en ik hoop dat er bij je thuis ook mensen zijn die meeleven met je. goh, wat erg

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Joyce28


Annouschka

Hoi,

ook namens mij heel veel sterkte toegewenst en idd, je bent vlugger aan ze gehecht dan je denkt, het is nooit leuk om een huisdier te moeten afgeven maar zo jong nog, het is niet eerlijk :'(

groetjes
Annouschka

Rianne

Ik schrok echt toen ik de andere titel van dit onderwerp zag. Ik had zo gehoopt dat je met goed bericht kwam, dat de dierenarts een medicijn had...
Ik heb je ook gevolgd, en gelezen met hoeveel toewijding je deze 2 valkjes hebt groot gebracht. Je zou zelfs je weekje vakantie voor ze opzeggen, maar hebt ze gewoon meegenomen.
Zoals iedereen leef ik erg met je mee, en wens ik je veel sterkte toe. Ga je Angel begraven?

angel310

het enige wat mij te binnen schiet is jeetje.
ik kan er met mijn pet niet bij dat het zo snel is gegaan
hopelijk heb je met lucky nu alleen nog maar goede tijden.

heel veel sterkte met je grote verlies
groetjes angelique

Anita1

 :'( :'( :'( oooow wat vind ik dit erg voor je!!
zooo je best gedaan,zo erg gehecht..en dat ineens dit!
ik heb er gewoon geen woorden voor.
heel veel sterkte met je grote verlies.
knuf anita  :-\

Valerie

Hee Trienke,

Wat erg voor je zeg! Gisteren nog zo vrolijk en nu dit.  :'(
heel veel sterkte meisje!!
En als je hem niet wilt laten onderzoeken is dat volledig jouw beslissing. Mocht je je bedenken zou ik hem eerder naar Feld toesturen (kan ook) als over de 100 € kwijt zijn. Dat vind ik persoonlijk ook veel geld. Maar dat is jouw keuze. Geef Angel maar een mooi plekje.
Dikke knuffel, want die heb je nu dik verdiend en kan je zeker en vast gebruiken!

Valerie



trienke

ik kan inderdaat wel een dikke knuffel gebruiken en lucky ook wel, lucky is nu een beetje agressiever tegen alles, ook is ze wat stiller.

Ik denk dat ik ook een paar dagen niet veel op het forum zal gaan komen, moet even bijkomen :-\ hier nog wel even een verhaaltje

I love you angel!!
ik heb je gevonden in een nestje,je ouders wouden je niet verzorgen, toe heb ik me bedacht en heb je gepakt en mee genomen mee naar binnen, ik heb 43 dagen van je mee mogen maken. ik wou dat we meer tijd samen hadden gehad,
maar helaas werd je plotseling er ziek, en moest je me verlaten altijd zul je in deel van me hartje blijven, net als waar je susje of broertje zit, ik hoop dat ik meer tijd mag hebben samen met lucky. ik zal je missen lieve schat, zoals meerdere in de familie.

hier was je als kleintje een paar dagen oud


hier was je rond 2 weken


en hier was je een paar dagen geleden


groetjes Trienke

margreet

hallo Tienke,

Kan me voorstellen hoe je je voelt, heb hetzelfde meegemaakt op 2e pinksterdag, bij mijn valkje van 10 weken, die heb ik moeten laten inslapen, stond erbij te janken, was ook een eigen jonkie, zal je de eerste dagen nog veel verdiet doen, heel veel sterkte en hou de anderen goed in de gaten.

groetjes Margreet

Purp

Wat sneu voor je joh... Sterkte met je verlies!

(PS: Annie is niet de vrouw van Dr. Feld hoor... :-X)

gonnie

Hoi Trienke
Wat rot voor je , daar had je al zo`n band mee , heel veel sterkte.

groetjes gonnie




aletta@wanadoo.nl

hoi trienke
wat naar vind ik dit voor je.
heel veel sterkte er mee van deze kant.

gr sandra

moon_midushi

heel veel sterkte en wat is het snel gegaan had zo zitten duimen dat het goed zal komen.
ik weet dat het niet je verdriet af neemt maar heel  veel sterkte en ik weet je denkt altijd ten eerste dat je wat fout heb gedaan had ik ook ,maar je heb het goed allemaal gedaan nam me petje voor je af zo goed hield je alles vol ..
en dat je aan zo  beestje gehecht raakt klopt blijft  nu ook in je hart....

Vickyke

Hello Trienke

Wat jammer nou !!!! :'(
Ik krijg zelf ook weer tranen als ik dit lees....
Ik ben shnappie verloren als hij vijf weken was , ook zo ineens....

Je staat zo machteloos he :-\

Ik wens je nog veel sterkte toe !!!

groetjes Vicky