2 mei 2025, 16:31:36

help help, helaas is angel overleden

Gestart door trienke, 6 juni 2005, 08:13:44

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hallo Trienke,
Wat jammer zeg je hebt zo je best gedaan.
Jou valt niets te verwijten hoor meisje ,je hebt gedaan wat je kon doen.
Veel sterkte Marlies

Ria

Hoi Trienke,

Pffff, dit had ik even niet verwacht. Ga je zelf niets verwijten, je hebt in ieder geval alles voor de kleine gedaan, petje af zoals jij er mee omging. Als ik dit lees denk ik terug aan Chica en Chico en mijn gedachten gaan terug hoe het hier was in december vorig jaar. Ook die waren al heel wat weekjes onderweg en daar ging het toen ook plotseling mis. Als ik jou was zou ik Angel wel laten onderzoeken. Je krijgt hem er niet mee terug maar weet wel de oorzaak. Heel veel sterkte, ik denk aan je.

Groet,
Ria

karmen

fffffffffffff vind dit heel jammer heb er gewoon geen woorden voor :'(
veel sterkte,
karmen

Gompie

Wat naar zeg :'( heel erg veel sterkte!!!!
Groetjes Esther, Gompie, Betty, Whoopy en Henkie ;)

trienke

helaas heb ik het niet ruim, anders zou ik angel wel laten onderzoeken.

Wat raak je toch gehecht aan zo'n beesie :'( :'(

Groetjes Trienke :'( :'(

Ria

hallo trienke,

ik heb je een im gestuurd

groetjes,
ria

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Urban Leopard

Wat een vervelend bericht Trienke  :'(

Heel veel sterkte de komende tijd.

Cor, Petra en Cheeky

Paul

Hoi Trienke,

Wat erg van Angel ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent.
Maar je hebt zelf alles heel goed gedaan en Lucky gaat wel heel erg goed dus is het gewoon dom toeval dat Angel dit had.
Ik denk dat de dierenarts ook niks had kunnen doen in dit geval omdat het allemaal zo snel ging :(
Heel veel sterkte in elk geval.

Groetjes, Paul

tommy

hoi trienke,

Zoveel liefde er in gestopt en dan zo vroeg afscheid moeten nemen.
Dat is nooit leuk.

sterkte Annemieke

Ivy

Wat erg om te horen! Ik heb gehoopt dat hij het zou redden...
Veel sterkte met je verlies.
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

trienke

het ging heel snel ja, gisteren nog zo vrolijk en speels, vandaag ineens suf, en bloed in de ontlasting, :'( ik hoop maar dat lucky niet hetzelfde overkomt. want zag het niet aankomen, angel eete goed en was bijna zelfstandig, ook dronk ie goed. lucky is nu alleen en mist angel ook, dat merk ik aan lucky.

Ik kan angel laten onderzoeken, maar ik denk dat ik dat niet ga doen, ik gun angel de rust. :-\

groetjes Trienke

Gerda

Ach Trienke,

Wat erg voor je!! Ik schrik er behoorlijk van. Vooral omdat Angel 'al' zeven weken was en alles zo goed leek te gaan.

Ik wil me er niet mee bemoeien, maar denk er goed over na of je toch sectie wilt laten doen. Misschien kom je dan meer te weten (bijvoorbeeld of het iets besmettelijks is, of iets wat met Angel is fout gegaan).
Ik stuur je even een IM

Heel veel sterkte!!!

Groetjes Gerda

trienke

ik heb besloten om haar niet meer te laten onderzoeken, de dierenarts (feld) vermoede dat het een bacterie was, en zelf weet ik dat een bacterie snel kan gaan. :'(

Bedankt dat iedereen zo mee leeft.

Groetjes Trienke

Gerda

Lieve Trienke,

Tuurlijk leven we mee. Hoe kan het ook anders. Je hebt met zoveel liefde verteld over Angel en Lucky.

Laat Lucky haar naam eer aan doen. Vertroetel haar maar een beetje extra nu ze opeens alleen is. Kunnen jullie elkaar een beetje troosten!!

Groetjes Gerda