28 maart 2024, 14:29:33

Milo (De BernerSennen) vs Pino en Sammy

Gestart door Peter, 30 april 2003, 17:40:39

« vorige - volgende »

Peter

30 april 2003, 17:40:39 Last Edit: 15 april 2004, 01:09:59 by Angelique
Hoi allemaal,

Vandaag wat foto's gemaakt van MIlo onze BernerSennen en de valkjes Sammie en Pino. Ze kunnen het samen heel erg goed vinden. Kijk zelf maar eens:



Groetjes,
Peter

Kolkkie

Hoi Peter,

Het is wel een gaaf gezicht zo. Het lijkt net alsof ze met elkaar aan het praten zijn. Toch zou ik maar uitkijken. Dit soort taferelen heb ik thuis ook met Coco en Smurf (kat). Coco gaat vaak in de oren van Smurf fluiten. De kat doet m wel niets, maar een kat blijft een kat en een hond een hond natuurlijk. Als je ff niet oplet, kan het zo gebeurd zijn.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Peter

CitaatHoi Peter,

Het is wel een gaaf gezicht zo. Het lijkt net alsof ze met elkaar aan het praten zijn. Toch zou ik maar uitkijken. Dit soort taferelen heb ik thuis ook met Coco en Smurf (kat). Coco gaat vaak in de oren van Smurf fluiten. De kat doet m wel niets, maar een kat blijft een kat en een hond een hond natuurlijk. Als je ff niet oplet, kan het zo gebeurd zijn.

Groetjes,

Mariska
Hoi Mariska,

Je hebt inderdaad gelijk, dit gebeurt ook alleen onder toezicht van ons :) Milo lag bij Lique op schoot.

Groetjes,
Peter

Speedy

Wat een pracht hond is Milo zeg, schitterende kop heeft ie hoor.
Lief he zo hij doet met de valkparkieten, hier zijn ze ook niet bang voor de honden.

Groetjes,
Trudie

Mandy

Mooie foto's hoor Peter! :)
Wij laten Paco ook wel eens een kijkje nemen, maar inderdaad ook altijd onder toezicht en we houden 'm een beetje vast. Ook in de tuin bij de volière zit ie regelmatig met z'n snuit bij het gaas, vooral als ze wild heen en weer vliegen, dat vind ie wel mooi!
Leuk dat het ook zo goed gaat met Sammie en Pino! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

CitaatWat een pracht hond is Milo zeg, schitterende kop heeft ie hoor.
Lief he zo hij doet met de valkparkieten, hier zijn ze ook niet bang voor de honden.

Groetjes,
Trudie

Dank je wel, hij kan ook echt super lief zijn, maar ook een dondersteen hoor.
Hi heeft inderdad een mooie kop, goede aftekeningen, al zeg ik het zelf :D

Lique

CitaatMooie foto's hoor Peter! :)
Wij laten Paco ook wel eens een kijkje nemen, maar inderdaad ook altijd onder toezicht en we houden 'm een beetje vast. Ook in de tuin bij de volière zit ie regelmatig met z'n snuit bij het gaas, vooral als ze wild heen en weer vliegen, dat vind ie wel mooi!
Leuk dat het ook zo goed gaat met Sammie en Pino! ;)

Ik had milo ook vastgehouden voor de foto. Omdat ik het niet toelaat dat hij er uit zichzelf te dicht bij komt. Alleen zijn met de vogles gebeurt ook niet, want het lijkt allemaal zo lief, maar er kan altijd wat gebeuren.
Pino is helemaal zo bijdehand. Ze gaat veel op de grond zitten, en loopt naar milo toe. Dan gaat ze aan zijn neusje knabbelen, wel heel zachtjes hoor.
Milo deinst dat trug, en doet alsof hij heel hard is gebeten :D

Chewy

3 mei 2003, 14:34:12 #7 Last Edit: 3 mei 2003, 14:35:50 by Chewy
Fido wil onze hond weleens bijten :-/. Wel leuk voor mij.. niet leuk voor onze hond! :D.
Met bijten bedoel ik echt bijten. Zo van: rot op, Chris is mijn baasje, niet die van jou. De honden die hebben zoiets van: "Tja wat probeer je nou? Als ik echt zou willen kan ik je echt wel aan hoor".  Die staan er een beetje boven :P. Maar laten we toch hopen dat ze niet anders reageren... :'(