kiwi en staafjes met zaadjes en honing beplakt

Gestart door rixtel, 20 mei 2005, 15:48:20

« vorige - volgende »

rixtel

hallo allemaal,

Ik had een vraagje over kiwi. Blijkt lekker en goed voor ze te zijn. Als ik een halve kiwi geef mag dan de schil erom blijven of is dat beter er af te halen.

Nog een vraagje over het staafje met honing en zaadjes eraan geplakt. Mogen ze dat elke dag hebben, ik heb er nu eentje hangen maar hij is bijna op. Mag ik direct weer een nieuwe neerhangen of is het verstandig om dan een paar dagen te wachten?

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes Marina

Rianne

Ik heb nog geen snoepstaaf in de kooi hangen maar ikzelf zou het ze niet onbeperkt geven. Net als met trosgierst. Weet niet waarom, probeer het tot mezelf te relativeren. Elke dag een patatje is lekker maar niet gezond.

rixtel

Hallo Muppet,

Dat is waar. Dan moeten ze vanaf vandaag effe wachten. Want dit staafje hebben ze zojuist opgeknabbelt.
Dit zullen ze niet leuk  vinden. Maar ja gezondheid gaat voor alles.

Kei bedankt voor je reactie

Groetjes Marina

SuzanneS

Ik weet niet meer op welke site ik het gelezen had maar daar stond per week 2 stuks trosgierst per vogel is gewoon gezond.

Zelf zie ik het als een extraatje, dat het snoep voor ze is. Ik heb een valk en een kakariki samen en die geef ik per week samen 2x trosgierst, vind ik meer dan genoeg voor ze (daarbij nog andere dingen wat ze mee-eten gerekend)