18 april 2024, 06:19:52

Roepen en zielig doen

Gestart door Marloes, 28 april 2003, 22:08:12

« vorige - volgende »

Lique

[shadow=lightblue,left,300]Bij mij vinden ze het fruit lekkerder als ik het eet.
Ik kan het in de kooi leggen, maar ik kan het ook bij mij op de bank of op de tafle neerleggen, dan vinden ze het lekkerder. Puur omdat ik het ook eet. En alles wat ik eet, willen hun ook eten.
[/shadow]

Marloes

hey ang, kun je even online komen, kunnen we het er even over hebben, Groetjes Marloes.

Kolkkie

Het zal bij ons vanavond wat worden. Wij eten nl. macaroni. Je hoeft het woord maar te zeggen of Coco wordt al gek. Dat eet ie niet, maar dat vreet ie. Ik heb er laatst foto's van gemaakt, maar deze zijn ff iets te groot om te uploaden. Ze zijn iets van 104 en 109 k ofzo. Als ze kleiner zijn gemaakt zal ik er 1 wel hier neerzetten.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

[shadow=violet,left,300]hoi,

Ik zie net je berichtje, maar je bent alweer ofline[/shadow]

Lique

2 mei 2003, 19:30:04 #19 Last Edit: 2 mei 2003, 19:30:25 by Angelique
[shadow=lightblue,left,300]Macaroni, bami rijst. alles eten ze hier hahah.
Maar je kan de foto's ook naar info@valkparkiet.com sturen, dan maak ik ze wel kleiner[/shadow]

Kolkkie

Ik heb wel eens dat Coco iets niet eet als het op je bord ligt. Mss lust ie het niet. maar als je het in je mond hebt, eet ie het wel. Komt dit jullie ook bekend voor?

groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

[shadow=lightblue,left,300]jaaa, in de mond ofzo, dan eten ze het wel. Tenminste hier wel, dat vinden ze heerlijk. En ik vind het ook wel heel lief.[/shadow]

Kolkkie

En soms gaan ze helemaal je keel in en dan stik je zowat. Coco zat toen met zijn pootjes op mijn onderkaak en lip, en zijn kop ver in mijn keel. Eens maar nooit weer. Ik had de binnenkant van mijn mond openliggen vanwege de scherpe nagels. Zucht.....
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hier een plaatje van de macaroni.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

[shadow=beige,left,300]ahhh, wat lief zeg,

mooie foto hoor. je kan zien aan die trotse oogies, dat hij t lekker vindt.

Kyra was ook een x heel ver in mijn mond gekropen. dan leunde ze op mn lip.
dat vond ik nog niet eens zo erg, maar toen vloog ze weg, en kwam weer, en landde precies op mijn lip. Maar ze kon geen grip houden, en krabbelde omhoog, dat is pijnlijk
[/shadow]

Kolkkie

Was zo straks weer lekker feest. Wij aan de macaroni en mijn broertje at brood, hij lust geen macaroni. Dat vind Coco allebei te lekker om te laten liggen. Natuurlijk zijn hele snavel onder de macaroni, en dan doodleuk met zijn koppie gaan schudden. Dan vliegt het meters weg. En dan is net het huis gedaan. En dan wil ie nog aan de wijn ook. Alcoholist.


Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi,
Ik had een valkje om op te voeden en die dook ik een bord boerenkool en vond dat heerlijk :-)
We hebben wel even goed opgelet dat ie de spekjes niet ging eten maar in de boerenkool had ie meer interesse :-)

Je kan ook goed zien hoe zijn snavel onder de boerenkool zit  :D
Hij maakte erg echt een eetfestijn van.

Groetjes, Paul

Kolkkie

Had zo straks Chinees gehaald. Was een groot feest :D. Coco zat helemaal onder de satesaus :D ;D. Hij dacht denk ik dat je er zo overheen kon lopen. Dus niet :o. De gevolgen kunnen jullie denk ik wel raden. Voor de rest weer een leuk eetfestijn. Met als slot het kopje schudden (die vol bami zat) en snavel afvegen in mijn nek. Arggggg.

Goetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

OBI

Hallo ,
Ik heb ook zo 'n valkje dat zo zielig doet en net als jij zou ik heel graag willen weten wat dit betekend en wat er aan te doen is. Het is ook als we hem aandacht geven dat hij zo begint te piepen en schreeuwen hij zet zijn kuif naar achteren en soms zit hij daar zo met zijn nek ingetrokken. Wie kan ons hierbij raad geven?????
Eten heeft hij zeker genoeg en voor de rest is ook alles in orde.Soms lijkt het of hij iets wil zeggen of beeld ik me dat maar in?
Groetjes Evi en OBI