10 mei 2025, 12:51:36

HElP MIJ

Gestart door Mick, 31 mei 2005, 19:52:04

« vorige - volgende »

Mick

hallo ik ben mick en probleem mijn valkje zijn oogje daar is randje aan hé zo grijg maar dat is percies ofdat dat zijn oogje aan een kant begint te overlappen. kan dat kwaad . wat moet ik doen ???? ???

Bianca

ik snap er niets van, kun je het iets duidelijker omschrijven?

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rianne

Heb je er misschien een foto van?

Snoop en vinnie

hoi,
begrijp er niks van ???
grijg ??? ;D

Anita1

hoi.ik weet wel wat je bedoelt,
hij heeft een oogje met een soort dubbel ooglid.
dit moet je wel behandelen hoor.
je kan bij de dierenarts of bij een goede dierenzaak de zalf
beaphar kopen.
dat moet je 2x per dag op dat oogje doen.
dan gaat het over.als je er niks aan doet wordt het alleen maar erger.
veel sterkte ermee
anita

Mick

ja oké dank je maar ja ik durf het er niet aandoen hij is nog niet tam zie je. kan het kwaad dat ik nog wacht voor naar dierenarts want het is exaam dusja??

Anita1

ja hallo,je kan dan wel examen hebben,maar als je een valkje hebt moet je er ook goed voor zorgen.hier kan ik een beetje boos om worden hoor!
je vraagt om hulp,en dan doe je niks.als hij niet tam is kan je m vangen met een netje en dan met een handoek over het kopje heen om zo bij het oogje te komen.
als je niks doet,vind ik je niet zo geweldig voor dieren!
anita

Valerie

Heb je niemand die je ermee kan helpen? Bv aan je ouders vragen. Valkje met handdoekje vastnemen en dan zalfje opdoen?
Succes!

Mick

hallo: seg ik geef wel degelijk om onzen sjacko maar als ik geen tijd heb heb ik geen tijd hé. sorry hoor maar het exaam duur maar 2 weekjes en zoveel zal het niet verergen!  :'( hoop ik.

Inger m

Tja Mick,
Tijdens je examens kun je het nooit zo druk hebben dat je niet een halfuurtje naar de dierenarts kunt. Juist oogontstekingen moeten serieus worden behandeld en twee weken wachten is gewoon een risico. Ze laten jou toch ook niet lopen met een oogontsteking?

Wat betreft je beschrijving is het mij ook niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. Overigens hebben vogels een derde ooglid, ofwel knipvlies. Dit gaat regelmatig over het oog heen, maar moet in stilstand niet zichtbaar zijn.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.