10 mei 2025, 23:50:48

JOEY'S DAGBOEK

Gestart door Rian, 3 juni 2005, 12:10:01

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Wat een bofkont die Joey! Jullie genieten er idd allebei enorm van! Het zijn echt supergoede douchefoto's! Ben benieuwd naar de foto die je hebt ingestuurd....

Groetjes,
Petra

Rian

hallo allemaal

Joey is nu helemaal gek op het douchen. Gaat zelfs met het baasje onder de douche  :o Ook heeft de dondersteen iets nieuws ontdekt. Wanneer hij op de grond zit, wandelt hij ons achterna, het hele huis door. Erg grappig om dat kleine baasje met zn platvoetjes zo achter je aan te horen trippelen. Toch jaag ik hem meestal wel weg. Moet er niet aan denken dat iemand het niet in de gaten heeft en op Joey gaat staan  :-X

Groetjes Rian en Joey

Rianne

Hey Rian,
Iedere keer kleddernat is niet zo goed voor de vetlaag van Joey's veertjes, die spoel je er dan af. Het is natuurlijk wel lastig als ie er steeds zelf midden in gaat staan! ;D

Petra en Cheeky

Kan Joey het niet een keertje voor komen doen voor Cheeky en Chara?  :D

Lin

Hey,

Wegjagen?? laten opstappen en anders ergens heen zetten bedoel je toch?  ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Rianne en Lin
Jullie hebben natuurlijk de tamste valkjes van het hele forum.
Niet iedereen heeft er een hele studie van gemaakt.
Maar gelukkig hebben jullie alles op het forum gezet zodat wij de kunst bij jullie kunnen afkijken.

van alle valkjes die hier op het forum op visite komen.
Ook van de baasjes en de vrouwtjes.

Rian

jeuh! de douchefoto's zijn er ! Ik vind ze allemaal erg mooi en sommige ook nog eens grappig. Erg moeilijk om een keuze te maken!

Ankie

Hoi Rian

Ik zou wel willen dat mijn valkjes zo met me gingen douchen ,maar hier blijft het bij Nala ,die wel in het badje gaat en de plantenspuit. Zazou is niet zo'n badderaar.
Maar het zijn prachtige foto's van Joey!
Heerlijk ,hoe hij geniet !!!!

Groet van Ankie

Rian

Hey Ankie,

Joey was eerst ook echt geen fan van water, en al helemaal niet van badjes. Nu hij de douche heeft ontdekt wil hij iedere ochtend wel mee. Hij gaat nu zo 1 keer in de twee weken mee douchen. Eerst vaker, maar gelukkig vertelde rianne me dat dat niet zo goed is voor zn vetlaagje. Misschien dat Zazou zich nog een keerje bedenkt en net zo als Joey van een douchbeurt met het vrouwtje kan genieten....

het is trouwens geen aanrader om je valkje op je schouder te laten zitten. Ik zat de eerste keer onder de rode krassen. Kon echt geen laag truitje aan  :-[ :-\  ;D

Ankie

Hoi Rian

Dat het geen pretje is met een valkje op je blote schouder
kan ik me voorstellen . Denk nu even aan de warme dagen
met de bloteschouders....was ook geen pretje om dan een valkje op je schouder te laten zitten :P ,maar je moet er wat voor over hebben toch ?
Ik zal binnenkort Zazou & Nala weer eens meenemen naar de badkamer..wie weet!! :D

Groet van Ankie

Rianne

Ik ken het, ik zit vaak in m'n 'pyjama' achter de computer, dus trainingsbroek en hemdje. Dat hemdje heeft geen mouwen dus is het vrij pijnlijk als er een valkje op wil zitten. :-\  Moet toch eens slofjes kopen voor ze! ;D

Rian

hihihihi goed idee inderdaad. Gewoon slofjes!! ;D

Petra en Cheeky

Volgens mij heb ik jouw badderfoto ontdekt bij de fotowedstrijd! Hij was wel erg mooi!!! (kortom, dat was 1 stem van mij...)

Groetjes,
Petra

Rian

Jeeh  ;D  ;D  ;D Alle stemmen zijn hardstikke welkom dus dank je Petra !!!
De concurentie is echt moordend! er zitten zulke mooie foto's bij.

Mijn broertje heeft trouwens gisteren zijn max, de pup opgehaald. Wat een leuk dondersteentje! Natuurlijk gelijk al in huis plassen, ondanks de soms onvruchtbare poging om hem nadat hij wakker is geworden zo snel mogelijk naar buiten te brengen. Ook onze arme kat moest flink wennen en soms ook rennen. Het is hardstikke leuk om dat kleine ding zo rond te zien dartelen, maar het is voor iedereen wel eventjes wennen  ;D
Filmpje van de pup volgt nog (kan al wel vertellen dat hij erg leuk is!!)

Groetjes Rianne en Joey

Ankie

Hoi Rian

Pik je niet alle stemmen in ? ;). Bewaar er ook nog een paar voor de onze ! ;).

Puppies ,wat een heerlijkheid !!
Ben heel benieuwd naar het filmpje !

Groet van Ankie