8 mei 2025, 02:16:01

Even spoed advies nodig!

Gestart door Valerie, 2 juni 2005, 11:07:10

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi,

Ze zijn hier binnen in de woonkamer met een diamantboor een gat aan het boren voor een afzuigkap. Ricky raakt in paniek.  :-\
Kan ik ricky op balkon zetten of is het met de wind te koud?

Valerie

Ze zijn even gestopt. Maar moeten nog 2 minuten boren. Lukt allemaal niet zo best.
Nu zitten ze even iets met de boor (schoonmaken ofzo) te doen op het balkon.  :-\
Arme Ricky. :( Ik kan hem er ook niet uihalen, hij's zo bang.

Lique

Hoi,

Beste is om nu even een donkere doek over de kooi te leggen, zodat hij wat rustiger kan worden.

Zet ook voor alle zekerheid even de radio wat harder, en blijf bij de vogels zitten praten.

groetjes lique

Valerie

Een radio komt daar niet bovenuit. Heb een deken erover, maar die is veels te klein. Ik hoop dat ze bijna klaar zijn. Zit hier mijn hart vast te houden. Als ze weg zijn, ga ik Ricky lekker verwennen met alles wat hij graag lust.
Ik kan hem tot hier horen.
En ik die dacht dat de valkjes bang zouden zijn. Had ik dit geweten, dan had ik Ricky vanochten vroeg naar beneden gedaan.  :(

Valerie

Oefffff. *ff zweet afvegen*
De mannen zijn klaar en alweer weg. Ik heb de laatste helft van de appel (die de vogels hier krijgen in stukjes) in Ricky's kooi gehangen. Hij zit gelukkig eraan te eten. Was ff bang dat hij te veel stress zou krijgen. Ik zag hem zo beven en zijn bekje open en met die angstige ogen kijken. Echt zielig.
Lique, bedankt nog voor je tip!  :-*

Valerie

Overigens mag het topic nu gesloten worden wat mij betreft, tenzij anderen hieruit nog willen leren voor in de toekomst. ;)

Lique

Hoi Valerie,

Ik ben blij dat het achter de rug is.
Vogels kunnen inderdaad erg van dit geluid schrikken, en hevig in paniek raken.
Het is raadzaam om maatregelen te treffen mocht zo iets in de toekomst nog een keer gebeuren.

Groetjes Lique