20 juli 2025, 00:11:16

Izzy's dagboek

Gestart door hermelien1989, 1 juni 2005, 13:29:16

« vorige - volgende »

Lin

Graag gedaan, kreeg alleen de kuif niet zo mooi omdat de afbeeldig die je  in je dagboek hebt staan niet zo groot was. en ik heb hem gehouden zoals  jij hem eerst had, ietsje anders.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hermelien1989

hey mensen

ik heb net weer foto's en 2 filmpjes gemaakt
hier zijn de filmpjes:
http://media.putfile.com/PIC_000434
bij deze gaat het om het geluid, je hoort izzy fluiten. het beeld is niet zo goed omdat ik het door een kier in de deur moest filmen want als hij me ziet hooud hij op met fluiten

http://media.putfile.com/sanne_pisano_izzy-eet-brood-1
hier eet izzy van mijn brood

groetjes sanne

hippysuus

hihi leuk die film waar Izzy gezellig mee eet van je boterham..wat kunnen valkjes toch kleine schooiertjes zijn he? :D

hermelien1989

jah
hij wil bijna altijd alles hebben wat wij eten
daarom eet ik vaak fruit en groente als hij uit zijn kooi is want anders eet hij het niet

groetjes sanne

Lin

Hey,

Wat jammer dat ik nou net die filmpjes kan zien. Maar ik geloof dat ze heel leuk zijn!

Groeten, Lin

Petra en Cheeky

Mooie nieuwe handtekening hoor met Izzy!
Lieve filmpjes zo, schooiertjes zijn het idd!  ;D

Groetjes,
Petra

hermelien1989

hey
hier zijn de foto's die ik gisteren heb gemaakt:

Izzy had zoals je ziet isteren het grtootste plezier.

groetjes sanne

Roosje

Dat ziet eruit als een gezellig dagje voor izzy :)

hermelien1989

22 augustus 2005, 12:28:41 #53 Last Edit: 22 augustus 2005, 12:31:04 by hermelien1989
jip
hij was toenik hem vanochtend na een uurtje er weer inzette helemaal over de rooie dat hij niet nog lnger mocht spelen
maarjah ik moest werken dus dat kon niet
groetjes sanne

Rianne

Ooooh met je voeten op tafel!! Dat zag ik!!! ;D
Leuke foto's hoor! :)

Petra op het werk

Volgens mij had Izzy er idd wel veel plezier aan! En dan ineens terug in de kooi, valt natuurlijk niet mee!

Ik ben mischien een beetje kippig, maar wat is dat rozige bolletje?  ;)

Ik zag het ook: je voeten op tafel!!! Oooooooh!  ;D

Groetjes,
Petra

hermelien1989

hihi
gelukkig waren mijn ouders niet thuis( niks zeggen he)
dat rozige bolletje is een zoutsteen (ofzoiets) je kunt er een theelichtje indoen.
En izzy vind het heel lekker ( hij mag er niet aan hoor, is streng verboden)
Vanochtend had ik geluk met izzy in de kooi doen want hij ging er in 1 keer in en toen hij in de gaten had dat hij erin zat ging hij heel hard fluiten en fladderen om er weer uit te komen.
Meestal vloiegt hij een paar keer weg op plaatsen die te hoog voor mij zijn en dan kan het wel een half uur duren eer ik hem heb
groetjes sanne

Petra op het werk

Ha, dus Izzy geeft jou ook sportlessen?!? Die van ons ook! Soms gaat het in 1x goed, maar soms blijf je heen en weer lopen! Dan kun je maar beter weer rustig gaan zitten en het op een ander moment weer proberen.... anders hangt je tong op je schoenen!

Ankie

Hoi,

Je blijft wel in beweging he?
Ik heb het ook gezien hoor,voeten op tafel! Da's nog niet zo errug,maar je hebt je schoenen nog aan en dat kan natuurlijk niet! ;D ;D ;D.
Leuk valkje heb je !
Het eerste filmpje kon ik zie/horen ,maar het 2de jammer genoeg niet.

Groet van Ankie

Lin

Hey,

Ik vind Izzy een mooi valkje!  :-* Wat een mooi wit koppie.

Groeten, Lin