Veiling bordje: Opbrengst voor de website Juni

Gestart door Peter, 1 juni 2005, 06:20:04

« vorige - volgende »

Peter

Er kan weer geboden worden. De veiling van Mei is vanaf nu begonnen.

Hallo allemaal,

Wij kregen van Rick & Natasja een leuke email met daarin de vraag of er een aktie opgezet mocht worden met bordjes waarop een valkparkiet gebrandt is.

De bedoeling is dat mensen gaan bieden op een bordje of in het algemeen. Hij of zij met het hoogste bod krijgt een bordje naar keuze en op druk naar keuze.

Om van start te gaan hebben wij voor het eerste bordje 30 euro betaald en zal een dezer dagen op de donatie pagina bij geschreven worden.

Het bordje van de veiling van April is te zien op de donatie pagina.


Dit is de email die we kregen:
Hallo Peter en Angelique

Wij hebben een idee. Jullie moeten eerlijk zeggen wat jullie er van vinden. Wat vinden jullie van het idee om 1x in de maand een veiling te houden van een hartje (andere vorm ook mogelijk als je een idee heb horen we het graag) met 2 valkjes erop gebrand en die te veilien op valkparkiet.com. En dan dege die het meeste bied die kan de namen van zijn valkjes op het hartje laten branden(of niet wat hij/zij wil). En de opbrengst komt volledig ten goede aan valkparkiet.com. En wij betalen de verzendkosten. We hoeven ook geen enkele vermelding te hebben. We willen jullie alleen maar steunen met  jullie site. We hebben er zoveel aan gehad. We hopen dat jullie het een leuk idee vinden.

De bordjes heb je al gezien en zo niet kijk dan op onze site.

Met vriendelijke groet,

Rick & Natasja van der Schuit
Valkparkietenkwekerij "Valko"
http://www.valkparkietenkwekerij.nl

Een super leuk idee toch?

Wie koopt de volgende?

Groetjes,
Peter

~Natas~

Hallo allemaal.

Ik ga weer als eerste bieden.
Ik bied nu €15,--

Groetjes,

Natas

Peter

Hoi Natas,

Het bericht is nog "warm" en het eerste bod staat alweer! Bedankt!

Groetjes,
Peter

Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Yvonne_R



Yvonne's valkenparadijs!

Suzanne


3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Yvonne_R



Yvonne's valkenparadijs!

Rick

Hallo allemaal,

Dit is de laatse dag dat je kunt bieden op een bordje vanaf morgen wordt er weer een nieuwe veiling geopent,

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Yvonne_R

Hoi!

Houdt dit nu in dat ik de trotse bezitter word van het veilingbordje van de maand juni?????

;D ;D

Groetjes Yvonne


Yvonne's valkenparadijs!

Rick

Hoi Yvonne,

Ja jij bent de winnaar van de veiling Juni. Kijk op www.valkparkietenkwekerij.nl onder het kopje houtbranden.

Ik hoor wel van je welk bordje en afbeedling je wilt eventueel ook met naam. Dan wil ik nog weten of het bordje binnen of buiten komt te hangen.

Stuur je antwoord even naar: info@valkparkietenkwekerij.nl of stuur me even een IM.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Rick

Hallo Allemaal,

De veiling is bij deze gesloten. Je kan weer bieden op de veiling van Juli.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Peter

Hallo allemaal,

Iedereen bedankt voor de biedingen en Yvonne gefeliciteerd met je nieuwe bord! En Rick ook weer bedankt voor het leveren van het bord.

Dit topic sluit ik hierbij.

Groetjes,
Peter