19 april 2024, 22:50:42

vraagje over totaal ander gedrag

Gestart door aad, 30 mei 2005, 12:25:39

« vorige - volgende »

aad

hoi

Heb een vraagje ..maak mij misschien zorgen om niks ..maar na 3 dagen van gefladder en gefluit en veel kippetje gedaan te hebben ,dat is al ruim een week .
Kom in vanmorgen in huiskamer en normaal na een kwartier *FLUIT*FLUIT ik wil er uit .
Nu hoorde ik ze niet ,kooi open gedaan en ja ze kwam er uit ..maar normaal een hoop gegil en gefladder nu dus niet
Zat net zelfs op de vloer met oogjes dicht ..dus maar in de kooi gedaan ..normaal een hoop gegil na en paar minuten nu dus niet !!
Gaat nu boven in de kooi zitten pitten ,hoop dat het mischien vermoeidheid is ?

groetjes Aad


~Natas~

Hoi Aad,

Zit Lucky ook in een bolletje?
En hoe ziet haar verenvacht eruit?
Ik zou het even heel goed in de gaten houden, en je zou in haar water druivesuiker kunnen doen.
Dat geeft Lucky wat extra kracht en energie.

Sterke,

NAtas

aad

ha Natas

dank je voor je reactie ,ik maak me mischien ongerust om niks .
nee niet echt in een bolletje. .en der verenvacht lijkt me normaal
We houden het in de gaten thxx(tis de eerste he dus als het even anders is  ;) )

groetjes Aad

Paul

Hoi Aad,

Als een popje een ei moet leggen dan kunnen ze ook behoorlijk van slag zijn hoor dat kan het best zijn.
Vaak leggen ze een a 2 weken na het wipwappen een ei en dan kunnen ze er soms bijna ziek uitzien en de een heeft er gewoon meer last van dan de ander.
Soms zitten ze op de stok met de staart te wippen als ze slapen en dat komt dan dat er bijna een ei aan zit te komen dan voelen ze zich echt niet fijn vaak.
Maar houd het goed in de gaten als je het niet vertrouwd altijd even naar een vogelarts gaan.

Groetjes, Paul

aad

ha paul

ach ja ik maak me misschien te gauw ongerust ..maar nu net een half uur geleden kon ik der niet vinden .
Is ze tussen wat kopjes en een lepelrekje gekropen ..ik hoorde dus niks en zag niks ..dacht ff die is gevlogen ..was dus ff de deur uit geweest .
maar daar was ze met een EI op het keukenplankje :D
dus alles zal wel weer apk zijn.
yhx voor reactie paul en de groetjes
Aad