18 april 2024, 13:09:39

Punky, de nieuwkomer

Gestart door Lique, 26 april 2003, 23:30:59

« vorige - volgende »

Lique

Hoi allemaal,

Vandaag is er een nieuwe valkparkiet bij ons binnengekomen. Hij heet Punky, en is een zoontje van K.C. en Kyra.
De bazin Maaike heeft hem (voorlopig) weggedaan, omdat hij agressief kan zijn, en zelfs een paar keer flink heeft gebeten.
Ze kon het niet meer langer zo aan zien, en heeft besloten, om hem eerst tijdelijk hiernaar toe te doen. Misschien komt Punky nog terug, maar zelf denken we van niet.
Punky is een normaal grijze man, van 9 maand oud. Hij kan goed fluiten, en kan een beetje praten.

Ik laat nog wel even weten, hoe het verder af loopt.

Lique

[shadow=lightblue,left,300]Hoi allemaal,

Punky is hier de lieverd himself. Hij fluit veel deuntjes en ziet er heel vrolijk uit.
Ook is hij heel sociaal naar de anderen toe. Hij probeert sam te versieren.
Ik weet nog dat het zo'n klein hummeltje is, als op de foto.......
[/shadow]

Lique

of op deze foto. De linker is Punky.
Lekker aan het slapen, bij mij.
Heerlijk, als je er zo aan terug denkt.

Speedy

2 mei 2003, 16:55:55 #3 Last Edit: 2 mei 2003, 17:57:41 by admin
 :D ;DAch gossie, hij miste je natuurlijk Angelique ;) ;) :D
Hopelijk voelt ie zich nu weer beter bij jullie.

Groetjes,
Trudie

Mandy

Wat een lieve foto Lique! :)
Zo lekker knus met z'n drietjes bij je.
En wat een metamorfose ondergaan ze toch hé,
hij is heel mooi geworden hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Angelique,

Hoe gaat het nu met Punky? Is ie nog agressief of valt het allemaal wel mee? Het is wel een schatje trouwens.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

[shadow=beige,left,300]Hoi,

Ja, toen hij hier weer kwam, wist hij wel gelijk waar hij heen moest vliegen, dus ik ben ervan overtuigd, dat hij het allemaal nog opde een of andere manier wist.
Toen ze met zn 3en nog hier waren, dat was echt heel mooi, want ze deden heel veel samen, en ik kon ook altijd alles met ze doen. Nu ik punky al heel lang niet meer heb gezien, is hij in mijn ogen ook heel veel veranderd. Hij is wel afstandelijker geworden. En laat ook niet meer zo veel toe. Maar dat hoeft van mij ook niet, ik vind het prettig als hij eens bij me komt zitten, maar wel uit vrije wil. Ik wil hem niks op dwingen.
En op die manier klikt het heel goed tussen punky en mij. Het lijkt wel of hij dat aan voelt. Hij moet hier niks, maar mag wel.
Gelijk was punky al helemaal verknocht aan pino. Het is nu ook al een echte verkering tussen die 2 ;D
Ik vind Punky helemaal niet agressief, maar hij laat wel weten, als hij iets niet wil. Dan snauwt hij een keer van zich af, maar bijten ofzo, nee hoor. helemaal niet.
[/shadow]

demi

hoi lique

mooie vogels hoor!!!
en echt een boeffie is punky leuk hoor!!
groetjes diana

demi

Citaathoi lique

mooie vogels hoor!!!
en echt een boeffie is punky leuk hoor!!
groetjes diana
hij lijkt wel een beetje op mijn punky :D

Lique

16 mei 2003, 20:42:47 #9 Last Edit: 16 mei 2003, 20:44:13 by Angelique
 Hoi allemaal,

Jammergenoeg gaat punky weer bij Maaike wonen.
Ze miste hem ontzettend, en wou het nog een keer met Punky proberen.
Vandaag kwam ze hem weer ophalen. En nu is hij weer weg, jammer hoor :-/.
Ik had toch stiekum gehoopt dat hij hier zou blijven, want het is echt een schat. Hij was ook de man van Pino.
Waar Pino en Sam heen gingen, ging hij ook mee naartoe.
Ik ben heel blij voor Maaike, dat ze Punky weer terug heeft, maar ik vind het een leeg gevoel.
 :-[

Speedy

Wow dat is heavy zeg, ja tuurlijk is dat ff moeilijk....nou ik hoop dat het goed gaat met Punky nu, anders moet ze, hoe jammer het ook zal zijn, toch besluiten Punky daar te laten waar hij zich het lekkerst voelt, bij jou dus...

Groetjes,
Trudie

Lique

Ja, want Pino en Sam zijn nu beide erg stil. Zij missen hem ook, dat merk ik wel aan hun gedrag.
Ik hoop ook dat hij wel terug komt.

Lique

 Hoi allemaal,

Ik kreeg vanavond leuk en geen leuk nieuws.
Het niet leuke nieuws is, dat Punky gewoonweg niet goed met Odie overweg kan. Hij heeft weer geprobeerd om Maaike aan te vallen, en met succes.
Het leuke nieuws is dat Punky hoogstwaarschijnlijk weer bij ons terug komt.
Morgen in het begin van de middag bespreken we het, hoe het de nacht is vergaan.
Ik hou jullie op de hoogte.

Speedy

Zo zeg, dit is zeker heel goed nieuws voor Punky en jullie.
Nou ik hoop dat je morgen kan melden dat ie nu voorgoed blijft hoor.
Dit is ook niks zo voor dat arme beestje.

Groetjes,
Trudie

Lique

Nee, al dat heen en weer gesleep, dat is ook niet goed voor hem.
Ik hoop inderdaad dat hij hier mag blijven, want het is een schat van een valkje.