10 mei 2025, 07:46:43

Spiegeltje of beter van niet??

Gestart door Claudia, 26 mei 2005, 22:00:47

« vorige - volgende »

Claudia

Ik kan binnenkort mijn valkje gaan ophalen. :D :D
Hij zit op het moment nog bij de kweker die er nog een paar heeft om tam te maken. Uit de berichten die ik van de kweker krijg blijkt het een echte knuffelkont te zijn :-*. Hij zit de hele dag te kroelen met de andere valkjes. Nu zit ik erover te denken om een spiegeltje te kopen voor in de kooi zodat hij zich niet zo alleen voelt. ::) Ik hoor graag over jullie ervaringen daarmee.
Groetjes en alvast bedankt Claudia

Quendi

Als ik jou was zou ik het niet doen. Het valkje zal misschien heel erg geobsedeerd worden door het spiegeltje. Waardoor hij geen aandacht zal hebben voor jou.

Voorlopig moet jij hem tam maken, dat hij zich op jou zal gaan richten. Dan moet het spiegeltje jullie relatie niet op het spel zetten zeg maar  ;D.

Veel plezier met je valkje!

Karin

Ik zou het ook zeker niet doen. Je kunt beter een vriendje voor hem kopen. Hoef niet meteen, gewoon eerst goed tam maken, maar over een paar maandjes. Dan maak je je valkje helemaal gelukkig en ze blijven gewoon tam hoor.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marianne

Hoi Claudia,

Ik kan mij helemaal vinden in het stukje van Karin.
Ik zou ook geen spiegeltje aanschaffen maar na een tijdje een vriendje erbij.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Claudia

Dat waren we ook al van plan om na verloop van tijd een valkje erbij te kopen. Mijn kooi is er groot genoeg voor, 54 in het vierkant en 88 hoog ;D. Rocky is al tam gemaakt door de kweker. Of bedoelen jullie dat hij eerst goed aan ons moet wennen? Want ik vind het ook zo zielig als hij zich alleen voelt.
Hij mag er wel uit hoor maar dat kan niet de hele dag.
Bedankt in ieder geval voor jullie reactie.
Groetjes Claudia

breezer

Hoi

Ik denk dat ze bedoelen dat hij eerst aan jullie moet wennen, hij kan wel tam zijn maar hij is nu nog gewend aan die kweker. En nu moet hij  nog wennen aan jullie en omdat hij daar al tam is gemaakt is dat alleen maar makkelijker en zal hij zo aan jullie gewend zijn, en dan inderdaad over een tijdje een vriendje erbij is wel zo gezellig. ;)

Veel plezier met Rocky geniet er maar van, ze zijn geweldig :-*

Groetjes Ramona