27 april 2024, 21:14:39

Blauwverkleuring rond de neusdoppen

Gestart door Annouschka, 28 mei 2005, 09:04:30

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

ik merk net iets op bij Yoda, rond z'n neusdoppen zit een blauwe kleur ??? Weet iemand waardoor dit kan komen??  Een randje als het ware, rond beide neusdoppen.

Ik heb er geen foto van kunnen nemen want hij wou niet stilzitten ::)
Voor de rest doet ie nog heel euhh normaal, nou ja wat je bij hem normaal kan noemen ::) gek dus :)

Toen ze net uit de kooi waren had ie het na een partijtje F1-vliegen, zo noem ik het bij hem, wat benauwd maar dat was direct weer over, het is hier ook wat benauwd in de woonkamer doordat er op de koepel nog geen doek ligt en de zon dus binnenkan.

groetjes
Annouschka

Lin

Hey,

zolang ie nog gewoon drinkt, eet en niet bol zit zou ik me geen zorgen maken. Ik heb wel een grijs/blauwachtige gloed gehad maar dat was doordat hij water tekort had.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Annouschka

Hoi,

dankjewel voor je antwoord.

Het zijn geen perfecte streepjes maar eerder alsof ie zich heeft vuilgemaakt, vlekjes zeg maar en het zijn enkel de randen van de neusdoppen die zo zijn, niet helemaal rond maar aan de binnenkant waar ze samenkomen als het ware, hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.  Ik zou alleen geen idee hebben waaraan hij zich zou hebben vuilgemaakt :-\ ???

groetjes
Annouschka

Lin

Hey,

misschien is het toch een beschadiging .

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)