21 juli 2025, 13:06:06

Yvonne's valkenparadijs

Gestart door Yvonne_R, 26 mei 2005, 23:01:16

« vorige - volgende »

Rianne

Het is net of er een foto is bewerkt in photoshop ;)

Gerda

Prachtig die foto's. Vooral de toekan en de neushoornvogel zijn prachtig he?

Ik ben zelf nogal weg van de jaarvogel. Bij Artis hebben ze eentje zitten.

Ik heb er een mooie foto van hier neergezet:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11887.0.html

De oehoe vind ik ook geweldig. Het is net of ie mensenogen heeft. Een foto van een slapende oehoe vind je ook via deze link.

Als je ze zelf gaat kweken wil ik een toekan!!!!  ;D  ;D

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

wat een prachtige fotos! en dat jullie heelmaal internationaal gaan. Zijn er echt liefhebbers die van zover komen. Wat verkoop je dan dat ze zover willen reizen?

Groeten, lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Yvonne_R

Hoi,

Ja, we hebben ons wel vermaakt gisteren met al die mooie vogels.Enne Gerda, bedoelde je deze:

Mooi is ie he?

Lin, zoveel bijzonders hebben we niet te koop hoor. De geelwangen gaan naar die man in Duitsland. Een koppel rosella's naar die man op Curacao en waarschijnlijk kakarikies en roodruggen naar de persoon in Belgie. Met die man van de rosella's hebben we afgesproken ze mee te nemen naar de vogelmarkt (daarom is hij oa in Nederland) in Zwolle en ze daar te overhandigen. Wel opvallend hoor dat alle reacties komen op onze advertenties op vogelarena, ze staan ook op marktplaats maar daar wordt niet echt hard op gereageerd.
Vogelarena is ook meer internationaal dan marktplaats.

Groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

Lin

Hey,

Ja dan doet vogelarena het beter. Maar dat is ook veel betrouwbaarder. Daar staan echt grote kwekers op.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Wat een mooie foto's vooral die grijse roodstaarten vind ik super en die kaketoe's

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Yvonne,

Ja dat is hem. Ze zijn echt prachtig he??

Deze foto heb ik dus gemaakt in Artis.

Groetjes Gerda

Yvonne_R

Hoi Bonnie,

Ik heb nog 2 geelwangen gereserveerd voor een man uit Duitsland, maar deze man zou zijn bezoek aan ons combineren met een bezoek ergens in Drenthe. Dit zou ergens volgende week zijn. Ik wacht het af. De tamme geelwang in huis word vrijdag opgehaald. En dan heb ik nog 1 cinnamon geparelde geelwang pop over, maar deze zit nog in het blok. Verder gaat het goed, de jonge witmaskers (van jouw toekomstige pop)groeien hard en als het mooi weer is halen we ze al uit het blok. De oudste 2 vliegen dan al door de vlucht heen. Het duurt dus niet meer zo lang dat ze daadwerkelijk uitvliegen. Je hoort het wel van me wanneer je ze eindelijk op kunt komen halen. Ik schat dat het nu nog 3 weken duurt ongeveer.

groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

gonnie

Hoi
heb nog niet eerder bij jou gekeken , maar gelukkig heb ik dat nu wel gedaan ,wat een prachtige foto`s, is dat een vogelpark in nederland waar je die foto`s hebt gemaakt , en waar ligt het in welke provincie?
ik ga je gehele dagboek mar een bekijken er zullen vast wel meer foto`s te zien zijn .
Groetjes Gonnie

Yvonne_R

Hoi Gonnie,

Dat vogelpark ligt in Walsrode in Duitsland, tussen Bremen en Hannover. Het is een van de grootste, zo niet de grootste, ter wereld. Je bent er echt een hele dag zoet en dan is er ook nog een wildpark bij, wat wij tot nu toe nog niet gezien hebben wegens tijdgebrek. Je kunt er ook overnachten.

Groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

Roosje

Gaaf zeg, als wij tijd hebben, willen we er ook eens gaan kijken. ben heel benieuwd.

gonnie

Hoi
Nou ik ben op de helft met jou dagboek lezen , morgen de andere helft maar , prachtige foto`s en wat een schitterende valken heb jij.
groetjes Gonnie

~Natas~

Hoi Yvonne,

Ik had ook nog nooit gereageert in jou dagboek, dus dan wordt het wel eens tijd he.
Ik denk en als ik het goed heb dat wij elkaar snel gaan ontmoeten (as vrijdag) als ik het goed heb (anders sorry)
Dan komt Henry een valkje bij jou ophalen.
Dus dan moet ik wel op de hoogte blijven he.
Leuk om het zo allemaal te lezen, en ik ga het zeker meer bijhouden.

Groetjes,

Natas

Yvonne_R

Hoi Natas,
Dat klopt idd hoor, Henry komt vrijdag deze knappe geelwang dame ophalen:

tot vrijdag dan maar!

groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

Henry

he tweety

nou wat heb ik gehoort ben jij een kroelkont?nou dan ben je aan het goede adres hoor want je mag dan met een andere kroelkont lekker knuffelen als jullie eruit zijn.en je moet enkel wat rustiger worden he ik heb gehoort dat je een baasje wordt tegen de andere lieve valkjes he van yvonne :D
nou tot vrijdag dan kom ik je halen en dan gaan we lekker veel kroelen in de auto.

henry