alweer een hele tijd geleden! (breezer + vlekkie)

Gestart door zazu, 26 mei 2005, 17:13:15

« vorige - volgende »

zazu

hayhay allemaal,

het is alweer een hele tijd geleden zeg..dat ik hier voor het laast op dit forum ben geweest.
eigenlijk best wel jammer, want ik heb een heleboel meegemaakt met mijn valkjes :D..positieve dingen hoor..

Ik heb dus 2 valkjes van 3 kwart jaar, breezer is 1 dag ouder dan vlekkie. het zijn 2 broers van elkaar. En dat merk je ook heel erg goed.

En jaloers dat ze soms zijn op elkaar. Als ik de een aanhaal, dan moet de ander natuurlijk ook aangehaalt worden, en dan onstaat er even een ruzzie...tja mannen he... ;D

Ze hebben nog niet echte gele koppen, maar dat duurt nog even had ik gehoord. Toch vertonen ze al wat aardig mannen gedrag. breed lopen..en tetterwedstrijden..whahah ;D...

hier heb ik nog een paar foto's van ze:



dit is vlekkie, die aan het vliegen was. Ik heb toen een foto gemaakt, en whola.. :D



zazu

hier nog een foto:

[/img]
breezer en vlekkie zoeken altijd het hoogste punt van mijn kamer op. En dat is de kast deur.. ;D

zazu

nog een paar foto's:


op de kooi, en onder een schapje..dat vinden ze leuk om onderdoor te lopen


vlekkie knaagt graag aan het rode strikje die ik aan de wand heb gehangen. Die heb ik er neer gehangen voor de sier...Ik kan het nu wel weer weghalen,(wat er nog van over is) want het ziet er niet uit  :D


breezer is zich hier aan het schoonmaken. Ik had de foto iets te dicht bij gemaakt..maar het werdt wel een hele mooie foto vindt ik zelf!!! ;D








zazu

27 mei 2005, 16:39:58 #3 Last Edit: 9 juli 2006, 21:45:54 by *Marianne*
pff..twas vandaag wel een warme dag zeg...
mijn valkjes hadden er zo te zien geen last van, want ze waren net zo actief als anders..
jmmer genoeg voor ze dat ik minder actief was :D..

meestal laat ik ze op mijn kamer vliegen, maar vandaag heb ik ze maar eens naar beneden genomen...
en wat een ruimte..ze konden nu een heel stuk vliegen..en dat vonden ze prachtig..




vlekkie die net op wilt stijgen  ;D



Verhaal is gesloten omdat er een jaar niet in is geschreven.
Weer open, neem dan contact op.

Groetjes Marianne