28 maart 2024, 20:14:03

2 valken 2 grasparkieten

Gestart door barney, 19 mei 2005, 16:43:29

« vorige - volgende »

barney

Hoi, ik heb een kooi van 90 bij 80 bij 35 (hxlxb) is dit groot genoeg voor 2 valkparkieten en 2 grasparkieten. GR Timm

Karin

Nee, die 35 cm diep vind ik wel erg weinig voor 4 vogels. Ik zou voor 2 valkjes plus 2 grasjes toch eerder denken aan een huiskamervoliere, zoeen van ferplast of zo die je vaak bij marktplaats ziet staan.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Barney

Er is wel genoeg in te spelen enzo. En voor de rest ze kunnen er vaak uit he.. er zitten nu 2 valken in.. die zijn er meer uit als in... Gr Tim

Karin

Het gaat niet om de speeltjes, zeker niet teveel speeltjes erin hangen, dan zijn ze weer meer ruimte kwijt. Ik vind de kooi te klein, en dat vroeg je  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Agnes

Hoi Tim,

De kooi lijkt me ook een beetje klein voor 4 vogels.
Met 35 cm. diepte kunnen de valkjes de vleugels niet goed uitslaan.
Als ze er alleen in slapen zou het kunnen, maar ik zou er niet nog twee grasjes bij in doen.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

barney

K wordt er egt gek van!.. Nu is er weer een vogel dood. al de 3de.. die bij rico zit, maar rico gaat niet dood. Ik heb Rico op alles laten onderzoeken maar hij heeft niks. En barney zag er spr goed uit. Hij was pas een jaar. Hij floot zo'n best en deed alles... maar nou mijn vraag...
Als ik er nu nog 2 grasparkietjes bij zet. is de kooi hiervooer wel geod... en hoe zit het met het gevoel van Rico.. voelt ie zich dan alleen ( barney was een mannetje, maar RIco moest er niet veel van hebben (Rico is vrouwtje)....
Gr Tim

barney

20 mei 2005, 11:47:04 #6 Last Edit: 19 juli 2005, 07:31:06 by Cor
Hoi, of meot ik dan 3 grasparkietjes doen (2 vrouwtjes 1 man.) ... zodat die andere bij valk gaat zitte?
Gr Tim

Bewerkt door Cor:
De hieropvolgende reactie is gesplitst en opgenomen als apart topic.