29 maart 2024, 00:08:18

Vaarwel knuffie

Gestart door Angelique_23, 23 mei 2005, 17:54:26

« vorige - volgende »

Angelique_23

Er is sinds gisteravond veel gebeurd...

Ik kwam gisteravond thuis, en kreeg de schrik van mij leven... :o :'( Normaal dan hoor je Knuffie mij begroeten maar hij was stil.. Dus ik dacht o die is overleden  ... 

Ik kijken hij was heel koud en z'n hartje klopte nog maar heel zacht..   Ik heb hem gelijk onder de warmte lamp gezet, en met een spuitje dwangvoeding van papje gedaan.. je merkte dat hij wel wilde maar niet kon.. hij had toch wat gegeten en om een uur of 12 kreeg ik een prie te horen dus ik blij met de prie... Naarmate het later werd begon z'n kuifje en z'n oogjes weer te bewegen ook z'n hoofdje schudde hij even... We hebben hem vannacht naast het bed gehad, op de warmte deken en om de zoveel tijd wat water gegeven enz.. Vannochtend 6 uur (ongeveer een kwartier geslapen..) zag hij er slechter uit, ik dacht ik geef hem wat water via een spuitje... terwijl ik dit aan het doen was, zag je het leven uit hem trekken.  En ik wist dat hij weg zou gaan , dus zei ik tegen hem dat hij mocht gaan ik gaf hem een kusje en haalde m'n vriend uit bed... nog geen seconde later was hij weg z'n oogjes vielen dicht en z'n hart stopte..

De hele dag ben ik al aan het huilen, ik weet niet wat er fout is gegaan..     :'( :'( :'( :'(

Ik mis hem zo...   

Gr Angelique

KoosjeTweety

Meis ik zit nu met je op msn, ik vind dit zo erg voor je!
Hoe kan het toch he:(

Ik huil even lekker met je mee.........

sterkte !
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Marianne

Hoi angelique,

Heel veel sterkte nu je vriendje er niet meer is..

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

angel310

hoi angelique

wat erg voor jullie!!!
heel veel sterkte

groetjes angelique

~Natas~

Hallo,

:'(  :'(  :'(  :'(  :'(
Wat een triest verhaal om te lezen.
Ik zit nu zelf even een traantje weg te pinken.
Jij hebt je best gedaan en gedaan wat je kon.
Knuffie heeft gewacht op jou.........................
Mag ik vragen hou oud Knuf is geworden.
Heel veel sterkte met het verlies van je maatje.

Natasja

Angelique_23

Knuffie is vandaag precies 10,5 weekjes geworden..  :'(

We hadden hem 5 weekjes geleden op maandag avond gekregen toen was hij 5,5 week ... zucht.. het is zo stil nu.. Zelfs onze aga's die rouwen, voor het eerst sinds lange tijd waren ze stil..  :'( :'(

Knuffie ik hoop dat je het fijn hebt in de regenboog..heaven  :'(

Tara

Hoi Angelique,

wat erg zeg, krijg er ook de tranen van in de ogen :(.
Ik heb hier ook vier met handopfok momenteel en de ene al meer dan drie weken nu binnen, de kleine was negen dagjes oud toen die hier binnenkwam... Ik zou me geen raad meer weten zonder haar.
Heb eerder al een valkje verloren ook zo en zou het echt niet meer kunnen..
Jij hebt je best gedaan en meer kon je gewoon niet doen...
Heel veel sterkte in elk geval, het is moeilijk, dat weet ik :(. Denk maar aan de goeie tijden die jullie samen hadden..
Sterkte hoor..

Groetjes, Tara

~Natas~

Hoi,

Jeetje zeg das nog veel te jong voor een valkje.
Hoe kan dat dan...........10,5 week.
Ga je autopie doen zodat je de doodsoorzaak weet want dit is wel heel erg vreemd hoor.
Ik wens je nogmaal veel sterkte

Natasja

bobbie

Hoi Angelique,

Wat verschrikkelijk dat Knuffie is overleden  :'( .
Door je woorden heen kan je voelen hoe gek je op Knuffie was. Je bent heel lief voor hem geweest, dat zal ie zeker gevoeld hebben zijn laatste uren.

Heel veel sterkte.

Nel

margreet

hallo Angelique,

Weet precies hoe je je voelt, ik heb zelf op 2e pinksterdag mijn jonkie van 10 weken verloren, ben nog wel naar de dierenarts geweest maar dat mocht niet meer baten, was een jong van mijn eerste nest echt heel tam, ik heb wel autopsie laten doen omdat ik nog meer valkjes heb zitten, hou goed je andere vogels in de gaten, je weet maar nooit, veel sterkte

groetjes Margreet

Angelique_23

Bedankt allemaal,

We hebben Knuffie al begraven, dus autoptie gaat niet meer... eigenlijk vind ik dat ook niet zo'n fijn idee... en dadelijk krijg ik iets te horen wat ik echt niet zou willen horen dus.. hij rust nu zacht, niet dat dat het leed en de pijn minder maakt, deze week word een warrige week ik ben er echt niet bij met m'n hoofd... en elke keer weer hoor ik knuf  :'( :'(

Ik voel me echt zo rot........ :'( :'( Ik hoop zo dat hij niet teveel pijn heeft gehad...  :(

Valerie

Nou, ik voel ook tranen komen bij het lezen van je berichtje.  :'(
Maar 10,5 weken? Da's erg jong. En zo maar ineens gebeurd of was hij al een beetje zwakker dan andere valkjes?
Veel sterkte in ieder geval!

Groetjes,

Valerie



Rianne

10,5 weken... dat had minstens 10 jaar moeten zijn... Ik hoop dat Knuffie niet geleden heeft. Gelukkig was je bij hem.

eer

met een brok in me keel lees ik dit ik heb 1 week geleden hetzelfde mee gemaakt heb haar ook de hele ochtend bij me gehad en gezegt ga maar lekker slapen ga maar dus ik weet wat je voelt. heel veel sterkte en dikke kus . groetjes erika