8 mei 2025, 11:54:55

Oranje valkparkiet! (?)

Gestart door Otto Buitendijk, 23 mei 2005, 10:44:12

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

hey,

zaterdag komt het als het goed is in de krant te staan vertelde hij me.
Dus als ik zaterdag ff de krant ophaal dan kan ik hem zo ff overnemen natuurlijk.

Of ik kan ff zelf langs gaan hahaha. ;D ;D ;D

toch otto?!!!!???!!!

haha groetjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Suzanne

Hoi,

Eigenlijk heb ik het idee dat Otto inmiddels dikke pret heeft  :D :D :D. Krijg het gevoel dat hij ons in de maling neemt, maar ondertussen wel een hoop reacties heeft gekregen en ons in de kranten laat zoeken  ;D ;D ;D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

patty_dordtse valkjes

otto neemt ons niet in de maling.
anders gaat hij niet voor de gein zoiets neer zetten en vraagt om reacties van andere mensen toch...

ik ken hem persoonlijk dus zoiets doet die niet....
jonge valkjes te koop

Suzanne

Hoi,

Als jij hem persoonlijk kent dan is het wat anders, maar je zou de mensen de kost moeten geven die dit soort dingen doen.....  ;) Ik kom ook regelmatig op het Bokt (paarden) forum, en daar gebeurt dat soort dingen regelmatig  :-\.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

patty_dordtse valkjes

Hoi,

dat kan altijd gebeuren natuurlijk.
ik weet dus dat hij niet sow is.
en daarom probeer die dus de foto's maar door provider problemen lukt het niet heb ik ook vaak.
ik heb al een mail gestuurd of ik niet anders foto erop zet.
dus w8t op antwoord maar zal pas later zijn of in de pauze(leraar)
maar jullie zien eht vanzelf wel.
jonge valkjes te koop

Valerie

Nou sorry hoor. Ik begon ook al te denken dat het een grap is en dat Otto eigenlijk Marco is die ons in de maling neemt. Maar dat zou een admin zo aan het IP adres kunnen zien. ;) Tenzij ze het spel meespelen.  ;D
Maar een ajax mutatie op marktplaats verkopen. Gemeen hoor!  ;D Link! Of is de advertentie al weer weg?  :D

KoosjeTweety

Haha
Maar toch heeft die Otto de gemoederen even aangewakkerd en zijn vele natuurlijk heel benieuwd naar de foto!

De bewerking van Marco vond ik ook super.
En dan op MP aanbieden met de als verkopernaam GULLIT doet je dan toch wle nadenken of neit ;)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

jessay

28 mei 2005, 00:42:21 #52 Last Edit: 28 mei 2005, 00:47:19 by jessay
Citaat van: Suzanne op 26 mei 2005, 09:09:19
Hoi,

Als jij hem persoonlijk kent dan is het wat anders, maar je zou de mensen de kost moeten geven die dit soort dingen doen.....  ;) Ik kom ook regelmatig op het Bokt (paarden) forum, en daar gebeurt dat soort dingen regelmatig  :-\.

Groetjes

Suzanne

De wel bekende penny meisjes hihihihi meteen melden aan de penny brigade!!!! Die zijn er om dat soort mensen op te ruimen van een forum.
Maar inderdaad daar plaatsen mensen ook veel foto's van paarden die later blijken of van een andere bokker te zijn of paarden die van een of andere sjeik zijn ofzo.

En dat mensen die niet zouden starten om iemand in de maling te nemen ???????
Er heeft hier iemand een oranje parkiet en een ajax parkiet op marktplaats gezet?? dusse misschien heb je iets te veel vertrouwen in mensen.

Dit valt onder de cathagorie eerst zien dan geloven :D

Snoop en vinnie

hoi,
nou otto kom je nog met die foto of is dit een grap :D
groetjes
Shirak ;D ;D ;D

Tara

Hoi, duurt wel erg lang...

En als je'm persoonlijk kent, waarom ga je'r niet eens heen en maak jij een foto? Dan hoeven we zo lang niet te wachten en kan je ons overtuigen.

antoine

hoi,
ja, nou duurt het wel lang!
kom op met die foto :P
grtz antoine

patty_dordtse valkjes

zijn pc heeft een probleem met de provider.
hij heeft mij een email gestuurd gisteren op school(leraar)
en dat die het zo snel mogelijk probeerd.

patricia
jonge valkjes te koop

Bianca

hm die krant he?
Is die al uitgegeven?

vind het wel lang duren......... ons eerst lekker maken en vervolgens (doordat de pc het niet doet) niets meer laten weten.
Is het nu zo'n probleem om ergens anders achter de pc te gaan zitten?
Zeker als je leraar bent, tegenwoordig hebben ze op elke school wel een computerlokaal met scanners en de hele rattenplan.

Pfffffft ik hoop dat ons lange wachten goed beloont wordt ::)

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Snoop en vinnie

hoi,
dit is geen wachten meer.......
maar een naturalisatie aanvraag ;D :D ;D
sneller.......
grtz.
Shirak ;D ;D

Anita1

ik begin nu ook van ongeduld te trommelen op de tafel...
of is hij nu geel geworden en was het maar tijdelijk??
gr anita  ;D