16 april 2024, 11:42:32

Diarree?!

Gestart door yentl, 23 april 2003, 01:02:06

« vorige - volgende »

yentl

hey allemaal

maarja, vraagje, ik heb in de volière daarstraks heel veel ontlasting op een hoopje zien liggen, en er waren meerdere hoopjes... klinkt natuurlijk niet erg hygiënisch, maar is dat misschien diarree? Zo ja wat kan ik er dan aan doen :-/?

p.s. de computer kan ik niet meer op 256 kleuren zetten, al geprobeerd terug in te stellen, maar de computer reageert er niet op :(, dus kan ik ook geen mooie foto's meer zien...

groetjes Yent'l



Tara

Hoi Yent'l,

je ene valkjes hebben toch een nest? Van die kan die grote ontlasting komen. Die laten echter erg grote ontlasting als ze moeten broeden enzo. Omdat ze veel eten en alles opbergen. Zodat het nest van binnen geen hoopje wordt.

Jammer dat je die kleuren niet meer ziet :( daar kan ik je ook niet mee helpen. Sorry :(

Sparkel

23 april 2003, 19:39:06 #2 Last Edit: 23 april 2003, 19:39:51 by Sparkel
maar in 't andere deel van de volière bij de niet-broedende valken was't nog veel erger, hebben mijn maatjes dan wel diarree? ???

Nog iets: de vogelpest is uitgebroken in Oost-Malle in België, wij wonen daar niet zo heel ver vandaan, zijn valkjes in een buitenvolière daar vatbaar voor?

greetings Sparkeltjuh


Sparkel

24 april 2003, 01:14:57 #4 Last Edit: 24 april 2003, 01:16:57 by Sparkel
Hey Sabrina,

wel bedankt voor de linkjes van de vogelpest ;).
Het dak van onze buitenvolière is overdekt, dus ik denk dat er niet veel kan gebeuren  :). Baasje is al een stuk geruster nu,

greetings Sparkel