29 april 2024, 04:59:38

los vliegen in mijn kamer

Gestart door marloessie, 23 mei 2005, 18:34:01

« vorige - volgende »

marloessie

Hallo allemaal,
Vandaag zijn mijn valkjes voor het eerst met z'n tweeen los geweest in mijn kamer, het ging best wel goed vond ik! Ze waren nog wel een beetje bang en eentje vloog een paar keer tegen de muur op! Hoe komt dat? en wat kan ik eraan doen? Ik had alle spiegels al afgedekt en de gordijnen dicht enzo, zodat ze niet tegen het raam aan zouden vliegen en nu vliegen ze of tegen het plafond of tegen de muur aan! Ik vond het wel zielig! Misschien dat ze de kamer nog niet helemaal kennen, wat denken jullie?
Groetjes,Marloes

Karin

23 mei 2005, 19:14:53 #1 Last Edit: 23 mei 2005, 19:21:29 by kazoo
Een klein beetje paniekerig, dat komt vanzelf wel goed hoor. Zorg dat er iets staat waar ze op kunnen landen, bijvoorbeeld een klimboom.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

marloessie


~Natas~

23 mei 2005, 20:52:28 #3 Last Edit: 23 mei 2005, 21:47:39 by *Natas*
Hoi,

Dat ze overal tegen aan vliegen kan te maken hebben dat ze inderdaad je kamer nog niet helemaal goed kennen.
Dit kan ook zijn doordat ze de hoogte verkeerd inschatten en daarom even langs een muur schampen.
Dit kan helemaal geen kwaad hoor en tis niet zielig voor je vogel.
Het belangrijkste om te doen is om zelf rustig te blijven en laat ze er lekker uit zodat ze sneller je kamer kennen en voor je het weet weten ze precies hoe en wat hoor.

Succes ermee

Natasja

marloessie

gelukkig maar, het zijn zulke lieverds!