19 juli 2025, 22:57:38

De kwetterflat 2005

Gestart door Bianca, 18 mei 2005, 21:19:21

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Hoi bianca,

Vond echt heel erg lief wat je hebt geschreven in me dagboekje(ook via im)
Mijn oogjes die gaan wel elke keer twinkelen als ik passoa en diablo zie...
oef die paps die maakt echt mooie kindjes sjeetje minna...
mag trots zijn op dat kereltje hoor!!!

dikke knuffie kus mij

.

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Valerie

Hoi,

Ik kom ook maar eens even buurten hier. Mooie naambordjes heb je daar!
Wij moeten ook nog steeds een naambordje bij de deur.
Wat erg van je valkjes zeg en allemaal een verschillende bacterie. Lastig om dan te weten wat je daaraan doet. Hopelijk was dat ook de laatste keer.
Groetjes,

Valerie

Bianca

23 oktober 2005, 10:40:01 #497 Last Edit: 23 oktober 2005, 10:47:56 by Bianca
Hoihoi,
wat leuk dat er in de tussentijd nog is gereageerd in mijn "logboek" hihihi.

het gaat weer de goede kant op met mijn vogels, dat gevoel heb ik in ieder geval!
De eerste antibioticakuur hebben we chter onze kiezen en het is nu de winter dor en dan vlak voor het kweekseizoen nog een keert een kuurtje.
Dan zijn we van alle ellende af.
Ik heb besloten om deze oud en nieuw grondig te gaan vieren en alle zorgen van afgelopen jaar de lucht in te schieten met vuurwerk als symbool!
Normaal ben ik niet zo'n vuurwerkmiep, maar dit is alvast een goed voornemen van me, hihihi.

Als ik vuurwerk normaal aansteek dan ren ik met een noodkreet (aaaaah) en een snelvaart ervandaan..........
Zo hoop ik volgend jaar een goed jaar af te kunnen dwingen ;)

Het lijkt door alle "ziektes" dat de vogels grote moeite hebben om door de rui heen te komen.
Sommige hebben gewoon kale plekken waar nog geen veren komen......ja ach ze hebben het zwaar gehad.

Normaal ziet deze er erg goed uitmaar is nu een ragebolletje....
kan zo snel niet even een goede foto vinden van hoe ze er normaal uitziet...

Met de binnenvogels gaat het helemaal super, daar is niks mee aan de hand en ik ga vadaag bij Cocktail en Nova weer een blok in de kooi hangen, of ze er wat mee doen is afwachten en het is ook geen must...... :P
Pretty gaat ook super het is een kleine dondersteen!

Ook ga ik vandaag de beukensnippers uit het binnenhok weghalen en nieuw erin doen, ook nog de binnenkooien schoonmaken en een grondige poetsbeurt.
Ik heb een klusje naast mijn normale werk, en van die extra centjes ga ik de voliere nog 1 bij 2 meter langer maken.
Mijn extra centjes van de kweek zijn in de dierenarts kosten gaan zitten.....dus dit komt wel mooi uit.

Ik denk dat ik zo wel weer een aardig beeld heb gegeven hoe het hier gaat.
oh mischien ook nog wel leuk, vorig weekend ben ik samen met Dennis wezen wandelen in het bos en heb daar een paar mooie plaatjes geschoten van de nederlands herfst.
(makkelijk programma, maar dan worden de foto's wel iets minder scherp)
de paden;

de paddestoeltjes;

een bosgnoom.......hihihihihi, Dennis in actiestand;

en als laatste mijn goede nieuws.....
Ik heb een nieuwe baan gevonden, vanaf januari ga ik daar beginnen en hoef ik lekker geen koopavonden en zaterdagen te werken!
Yeah yeah yeah!
Ik ben ook nog eens een uur eerder klaar met werken op een dag dus dat komt helemaal goed!

Groetjes Bianca
Nu aan het werk.........

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Petra en Cheeky

Ha Bianca!

Allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe job! Fijn dat er ook zulke prettige werktijden bij horen...! Hopelijk gaat-ie je goed bevallen!

Verder vind ik het een goed idee van je om het nieuwe jaar flink knallend en spetterend in te gaan! Ik denk dat wij je navolgen hierin, want Cor en ik hebben ook een verschrikkelijk jaar achter de rug (waarvan verder eigenlijk maar weinig iets weten), dus wij willen het nieuwe jaar ook goed in gaan en met een beetje mazzel goed uitkomen!

Leuke foto's heb je geplaatst! De bosgnoom is wel vrolijk voor een gnoom, he?!  ;) ;D Lief die foto van Pretty op de haardos! Toen ik heeeel vluchtig keek, dacht ik dat het jouw haar was, maar een nadere blik leverde toch een heeeeeel ander beeld op! Hahaha!

Groetjes,
Petra

Caroline

Allemaal positief nieuws dus, vanaf nu alleen genieten. En de valkjes komen er vast wel weer doorheen als ze eenmaal weer aangesterkt zijn. Proficiat met je nieuwe job.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hahaha bosgnoom,. heb je hem mee naar huis genomen?,. ;D

Ja superspannend een nieuwe baan,. en in een werelddorp!,. whahaha Ik hoop dat je het er erg naar je zin gaat hebben.

Je valken komen er wel weer bovenop, is wat je zegt, ze moeten erg aansterken nu en dan duurt bijvoorbeeld de rui gewoon iets langer.
Ik ben ook zo'n chicken als het gaat om vuurwerk, maar wie weet doe ik dit jaar ook wel met je mee,. en anders kan ik als je goed afsteekt je vuurwerk hier misschein wel bewonderen ;D

Groetjes
Kirsten

ps 5 november,. jeah jeah jeah ;D
en weet je waar ik straks heen ga!,. K3 in ahoy,. met Demi uiteraard, die is al helemaal hyper

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Bianca,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan. De voordelen die je noemt zijn mooi meegenomen  ;)

En nog een baantje naast je baan en dus de mogelijk je voliere te vergroten.

Ga je je vijver ook groter maken?

Je vijver ziet er zo schitterend uit en de vissen er in dat het wel eens zou kunnen gebeuren dat ze groeien als kool, net als hieronder:

;D ;D ;D

Je weet maar nooit  ;)

groetjes, Nel :)

patty_dordtse valkjes

Gelukkig dat je strx het nieuwe jaar goed kan knallen.

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Rianne

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! :)

hippysuus

Ik wilde even kwijt dat ik je handtekening geweldig leuk vind!!
;D ;D

Bianca

Kirsten

Ik vind hem ook erg mooi,. ik vroeg me alleen af wie het is,. pretty?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Karin

Gefelicteerd met je nieuwe baan ! Ga je in een winkel werken ? Wat voor winkel ?
Tot zaterdag !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

Citaat van: Kirsten op 31 oktober 2005, 23:07:37
Ik vind hem ook erg mooi,. ik vroeg me alleen af wie het is,. pretty?

Groetjes
Kirsten

Het is Punky....hihihihi
Citaat van: Karin op  1 november 2005, 00:19:12
Gefelicteerd met je nieuwe baan ! Ga je in een winkel werken ? Wat voor winkel ?
Tot zaterdag !

Groetjes, karin.

dank je, nee het is geen "echte" winkel maar klantenservice van een internetbedrijf die minibikes, quads, elec.steps en dergelijke verkoopt.
Ennuh tot zaterdag! ;)

Ankie

1 november 2005, 07:49:59 #509 Last Edit: 1 november 2005, 12:22:26 by Ankie
Hoi Bianca

Ik kwam je in een aantal dagboeken tegen en wat mij opviel was je handtekening! ;D
Dus ik dacht ...ik ga maar eens kijken.Ik heb nu geen tijd om je dagboek te lezen ,maar wil je wel even zeggen dat ik je handtekening errug mooi vindt !!!! :o :o.

Kom later weer lezen!
Groet van Ankie