19 mei 2024, 19:33:49

De kwetterflat 2005

Gestart door Bianca, 18 mei 2005, 21:19:21

« vorige - volgende »

Bianca

Hoi hoi,
Hebben jullie even de tijd?

In de tussentijd is er weer veel gebeurd ik heb nog maar 3 jongen over van de 11 die er waren geboren in de tweede ronde :o
Gelukkig ziet het er naar uit dat deze drie het gaan halen maar zeker ben je nooit.
Vannacht is er nog één overleden aan kropziekte, het komt lekker snel achter elkaar aan!
Nou ja laten we maar hopen dat het volgend jaar beter wordt!

Mijn bont cinnamon geparelde popje was ook nog even heeeeeeel ziek en die heb ik naar feld gebracht, afgelopen weekend heeft Kirsten haar voor me opgehaald  :-* :-* :-*
Waar vind je nog zulke mensen die even heen en weer naar Amersfoort rijden om voor een ander een vogeltje te halen ::)
En dat vanuit regio Rotterdam!!
Echt een wereldwijf! dussuh bij deze wil ik kristen nog even in het zonnetje zetten!

In ieder geval,
het lijkt wel of het een ander vogeltje is, zo levendig en speels!
Heerlijk..........

Ik wil nog even een mooie foto plaatsen die ik vandaag heb gemaakt.
Ik heb inmiddels ook een naam voor mijn mooie popje;

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Riny

Hallo Bianca
Dan heb je ook pech gehad de laatste ronde.
Dan is het even geen leuke hobby meer,ik heb ook een minder leuke periode gehad dit broedseizoen.Zo komen we allemaal een keertje aan de beurt.
Maar wat heb je er een prachtig popje bij.
En bij zo'n mooi popje hoort ook een mooie naam.
Hopelijk blijven de andere jonkie's nu wel leven.
Groetjes Riny :D :D :D

Kirsten

Hoi hoi,

Bianca, heel graag gedaan!,. je gelukkige gezicht toen je haar bij me oppikte was voor mij genoeg. Je hebt even genoeg pecht meegemaakt nu, dus het wordt tijd om weer wat meer te genieten,.
Pretty doet haar naam alle eer aan en wat een tamme mop zeg  :D,. een schatje
De mannen waren gelijk verliefd hier,. whahaha

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bianca

bedankt voor jullie aanmoedigende woorden!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

patty_dordtse valkjes

hoi,

ik duim dat deze kleintjes het gaan redden en dat je volgend jaar er met plezier kunt gaan knuffelen aan die kleine valkjes....

en kirsten is ook een toppie hoor  ;D ;D ;Dbuurvrouwtje...
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Petra en Cheeky

Wow Bianca, wat is Pretty een mooi valkje! En wat een prachtige naam voor zo'n dametje!  ;) ;D

Ik hoop samen met de anderen dat er voor jou inderdaad zonnige tijden mogen aanbreken, in alle opzichten!

Enne.. dat Kirsten een topper is, dat wisten we al hoor!   ;D

Groetjes,
Petra

Riny

Hoy Bianca                                                                       Jij ook heel veel sterkte gewenst ik vindt het zo erg voor jou.
Hopelijk komt er iets uit de sectie.
Er brandt hier een kaarsje voor Lilo maar ook voor jou valkje.
Liefs Riny :'( :'( :'(

Bianca

Hoi hoi

Ik heb mezelf een leukigheidje kado gedaan.....

we moesten nog steeds een naambordje en een nieuw huisnumer bij de deur.
Dusssssss....om maar gewoon succes af te dwingen voor volgend jaar heb ik maar meteen een bordje gemaakt van de kwetterflat zodat mensen niet meer bij de buren aanbellen voor een valkje.....hihihi (is al twee keer gebeurd)



Leuk he?!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Riny

Hoy Bianca
Dat succes zul je volgend jaar ook wel boeken zonder naambordje.
Maar het staat wel leuk.Het is dan zo officieel vind je ook niet.
En je buren zouden op het idee komen om er ook te gaan kweken ,pikken ze je klanten ook nog af. ;D ;D ;D
Groetjes Riny

Kirsten

Hoi Bianca,

Volgend jaar komt helemaal goed! :D
en ik vind je bordjes echt prachtig,. en helemaal recht ;) ;D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Wat een leuk kado zo aan jezelf! Het ziet er goed uit Bianca, lekker strak! Mis alleen nog een valkenkoppie  ;)

Groetjes,
Petra

Karin

Jeetje zeg, Bianca, wat lees ik nou ? Kropziekte ? Hoeveel jongen heb je daar nu aan verloren ? En hebben ook volwassen valkjes het gehad ( sorry, kom net terug van vakantie en heb nog niet je hele dagboek kunnen doorspitten ). Wat vreselijk zeg ! We leven allemaal met je mee hoor ! Dat is zeker niet leuk om zo een broedseizoen af te sluiten.

Hele mooie naambordjes heb je. Ik denk niet dat ik Marcel zo ver krijg dat we "de bonte parel" op de deur gaan zetten  ;D We hebben niet eens een deurnummer, moeten we ook maar eens gaan bestellen  ;) Misschien eentje met een mooi valkje erop  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Hoi Bianca, leuke naam/nummer bordjes inderdaad, maar even iets anders. Ik ben van de week mijn dagboekje begonnen en was vandaag een beetje aan het vertellen over de mutatie's die ik op mijn verlanglijstje heb staan, daarbij stond ook een bonte geparelde witmasker, maar daar kon ik nergens geen foto van vinden. Nu tipte Caroline (carco) mij dat jij gisteren in mutaties bij arnold58 een foto hiervan had geplaatst. Ik heb deze gebruikt in mijn verhaal, ik hoop dat dit goed is zo niet laat me dit dan even weten dan verwijder ik hem wel.

Groetjes van (een andere) Caroline.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bianca

geen probleem hoor!
hihihihi

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Caroline

Hoi Bianca,

Ik had dit ook al in mijn eigen dagboek geschreven maar weet natuurlijk niet of jij die leest. Dus hier nog een keer.



Begrijp ik het goed dat jij dit koppel zelf hebt?? Weet jij bij de jongen ook het geslacht als ze geboren worden, nee zeker?? Allemaal bonte geparelde witmaskers, of niet?? Heb je al een keer jongen hiervan gehad??  ??? ???
Ik hou het zeker in gedachten, vind het een helemaal geweldig koppel.  ;D
Heb je een reserveringslijst en maak jij ook handtam??

Wat een vragen hè?? Groetjes van Caroline.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.