19 juli 2025, 18:21:56

De kwetterflat 2005

Gestart door Bianca, 18 mei 2005, 21:19:21

« vorige - volgende »

Bianca

die kleine had ik onder de warme lamp zitten maar niet extreem warm want dat was niet nodig, en kan dan alleen maar vervelend zijn voor zo'n diertje zeker als ie het heeeeeeeel erg benauwd heeft!
Ik heb nu alleen Ab en daar behandel ik dus nu 21 vogels mee.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Petra en Cheeky

Jeeee Bianca, ben ik even een weekje weg, en is er zoveel gebeurd bij jou! Ik ben blij te horen dat jij de streptokokken niet hebt, maar "slechts" een griepje. Maar voor je vogels is het natuurlijk vreselijk allemaal en ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan! Heel veel sterkte met alles!

Groetjes,
Petra

Bianca

Ik heb weer een update op de site staan
http://www.kwetterflat.nl/hobbies4.html

Vandaag zijn er ook twee kleine naar binnen gekomen om verder tam gemaakt te worden.

Ik heb ook een heel lief filmpje gemaakt van die twee kroeltjes die in de binnenkooi zitten
knuffie 2_0001-1.wmv

Ook ben ik vanavond bij rinske geweest en heb bij haarom de foto's van mysteryland gebedeld, daar zat een leuke tussen van ons samen.

Ik links rechts Rinske

Kirsten

Schattig flmpje van die twee kleine moppen :D!

en leuke foto ook van jou en Rinkse,. lekker feesten! haha

Groetjes weer
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Een witmasker gepareld, wat een mooitje! En een fallow lutino? Leuke party foto ook. :)

diddle

gelukkig zeg dat jij het niet heb. Nou griepje is ook niet alles.
Ik hoop dat het nu allemaal beter gaat.
En hou je taai he.

Lin

Hey,

Ah wat een lief stelletje jullie ook! ;) ;D Gaaf naar mysterieland, wil ik ook wel heen. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

Ik ben nu 24 en rinske wordt dat in december dus we schelen 2 jaar met jou!
;)
Had je ons ouder of jonger geschat?

Rinske

Heeee

Leuke foto van ons, was echt onwijs leuk, en we hadden heerlijk weer!!!!! ;D ;D
Gaan we snel weer overdoen!!
Citaat van: Bianca op 14 september 2005, 07:59:49
;)

Zou ik ook eigenlijk wel willen weten???? ;)

En wat een lieve foto van die twee kleintjes, echt schattig om ze zo te zien.

Petra en Cheeky

Onwijs leuke foto van je twee kroeltjes! Ik heb weer zitten genieten hier!

Wat is Mysterieland eigenlijk? Een soort pretpark? Want dan begrijp ik dat je je 16 voelt.... althans ... dat heb ik altijd zodra ik de poort van een pretpark binnen loop... ;D

Groetjes,
Petra

Lin

Citaat van: Bianca op 14 september 2005, 07:59:49
;)

Hey,

ik dacht dat jullie wel rond de 60 zaten!  ;) ;D Ik vind het wel leuk leeftijdsgenootjes. Rianne is ook even oud als mij. Veel vrouwelijke 'kwekers' zie je niet van die leeftijd(toch?).

Groeten, Lin

angelina

Hoi Bianca,

Fijn om te lezen dat alles weer de goede kant uitgaat bij jou.
Hier gaat alles ook oke.
Zazoutje is de afgelopen 2 weekjes bij Nel geweest en komt morgen weer lekker thuis.
Ik heb in die periode iets heel bijzonders met Abutje opgebouwd. Het is een grote lieverd en ik zou hem voor geen goud meer willen missen. Ja ja een hem want nu begint hij lekker te tetteren en probeerd ie zo af en toe eens een deuntje te fluiten.So sweet.
Hij hangt super aan me en toch ook weer niet en dat vind ik helemaal super.
Nou hieronder nog ffies een fototje voor je van die kleine dondersteen.

Groetjes, Angelique

Love birdies

liza302

hoi bianca hoeveel moet swing van zijn parels verliezen de eerst keer hij heeft wel wat verloren maar niet gek veel nog maar hij zit nog steeds in de rui het zal wat wezen als hij toch dalijk en zij is hahahah want dat wip wappen gaat maar door  ;Dgr swing en lisa

Petra en Cheeky

Heeee Bianca... nu je zelf alle dagboeken afstruint... vergeet je je eigen dagboek niet?!?  ;) ;D

Wat leuk om te lezen dat "jouw" jonkies zo leuk groeien en zo ontzettend gekoesterd worden door hun nieuwe ouders! Heerlijk om dat allemaal zo te mogen lezen, toch?

Enne... bedankt voor je compliment in ons dagboek over hoe wij overkomen! Dat gaf toch even een brok in mijn keel om te lezen dat jij dat zo voelt! Dat wil ik toch ff kwijt!  ;)

Enne... ook ik vergeet nog wel eens om overal te reageren of ik weet gewoon even niets zinnigs te zeggen op een bepaald item! Of net als jij, ben even te druk... kan gebeuren, toch? Geen probleem wat mij betreft!

Groetjes,
Petra

Lin

Citaat van: liza302 op 21 september 2005, 15:10:17
hoi bianca hoeveel moet swing van zijn parels verliezen de eerst keer hij heeft wel wat verloren maar niet gek veel nog maar hij zit nog steeds in de rui het zal wat wezen als hij toch dalijk en zij is hahahah want dat wip wappen gaat maar door  ;Dgr swing en lisa

Hey ik reageer even op je. Veel valkjes verliezen niet meteen na de eerste rui alle parels.