19 juli 2025, 22:58:26

De kwetterflat 2005

Gestart door Bianca, 18 mei 2005, 21:19:21

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi,

niet zo negatief over je foto hoor, die kuif staat je hardstikke pittig!

Mooi  koppel heb je erbij, ze zijn wel populair zeker die geparelde geelwang popjes? Ik zie ze vaker voorbijkomen op het forum. ;)

Bianca

Citaat van: Kirsten op  1 augustus 2005, 08:39:12
hihi of we zoeken er gewoon twee bij,. whahahaha LOL

Ondertussen zijn we net twee kleine kinderen, superblij en helemaal enthousiast hihi

Groetjes
Kirsten

Dat kan je wel zeggen!

Citaat van: Christine op  1 augustus 2005, 12:32:48
kweker in belgie lees ik dit nu goed???? zou je me een IM willen sturen met het adres en misschien met een beetje de soort mutatie's die heeft als je wilt. want ben nu al aan het zien voor jazzy en ricky.

Ik heb je een bericht gestuurd....... ;)

Citaat van: liza302 op  1 augustus 2005, 17:37:13
hoi bianca
wat een mooi koppel
ben verlieft hahahah ;D
met swing gaat alles goed eet netjes en heeft op mijn zusje
haar hand gewipt wapt hahahahaha kwam niet meer bij
ga je met dat koppel ook kweken dit jaar nog gr lisa

whahahahahaha, geweldig.......wat zullen jullie gelachen hebben.
Nee dit jaar gaat niet lukken want ze zijn nog erg jong, ze zijn namelijk dit jaar geboren. denk 2,5 maand oud.
maar kan helemaal onwaar zijn.

Citaat van: Lin op  2 augustus 2005, 12:47:55
Hey,

Zo even weer alles gelezen. Maar wat een schatjes heb je daar. Ook al zijnz e geplukt. En het zal wel weer rustig zijn nadat er een paar zijn opgehaald. Maar wat heeft die Abu al een witkopje, lief! en wat een mooi koppel heb je!

Groeten, Lin

p.s. en die kuif staat je goed!

thanks!
het is idd een stuk rustiger, vanavond worden de twee niet tamme opgehaald als het goed is.... ;)

Citaat van: Muppet op  2 augustus 2005, 18:25:29
Hoi,

niet zo negatief over je foto hoor, die kuif staat je hardstikke pittig!

Mooi koppel heb je erbij, ze zijn wel populair zeker die geparelde geelwang popjes? Ik zie ze vaker voorbijkomen op het forum. ;)

erg populair je zou haast zeggen dat het familie is.............hihihihihi ;D ;D :D ;)

vandaag had dennis een snuggere actie....
Hij wilde mijn nieuwe koppeltje een nieuw waterbakje geven zonder dat ie ff met mij had overlegd.......
hoor ik ineens gegil en gekrijs uit de schuur........... :-X :-X :-X
Dennis in de paniekstand............ ;D
waren ze ontsnapt... je kunt begrijpen dat ik eventjes niet van hem hield op dat moment want ik zag tegelijkertijd de vogels tegen het raam op vladderen en neervladderen, omhoog, naar beneden, omhoog, naar beneden. :-\  :o
Ik snel de schuur in, want dennis durfde ze niet te vangen, held op sokken.... ;)
Ik heb hem wel even laten weten dat ik het lief maar dom van hem vond om dat zo te doen.......knuppeltje........
ze lieten zich gelukkig makkelijk vangen..

De jongen binnen gaan lekker. :)
er is er nog maar één van de drie die moeilijk eet maar het gewicht blijft op 81 bij hem, dus dat zit wel goed en eet dus lekker zelf. :D

Ik heb de hele woonkamer omgegooid en het is dus weer een heel ander gezicht, de twee kooien staan nu tegenover elkaar voor het raam en kunnen ze lekker naar buiten kijken.
moet lukken bij een raam van 2,5 bij 2 meter toch ::) ?!

Zoals al eerder vermeld in dit bericht worden als het goed is vanavond de twee niet tamme witmaskers opgehaald, maar ze hadden er al moeten zijn dus ik hoop dat ik niet voor jan met de korte achternaam zit te wachten op die mensen.
:-\

Zo dat was 'm weer.
Oh nee ik heb een foto update op de site staan...... ;)...
http://www.kwetterflat.nl/hobbies4.html

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Christine

bedankt voor het bericht maar liefst handtamme valkjes ik heb nog verder gezocht en heb er één gevonden dat dichter is

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Ik ben benieuwd of ze zijn opgehaald bij je!?!
Duim duim duim en anders dan komen ze maar hier hoor haha  ;D ;D ;D

Groetjes patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Bianca

yep ze zijn opgehaald........... ;D ;D ;D ;D
ze was wat laat en had mijn telefoonnummer thuis laten liggen.

Bianca

Rianne

Gelukkig dat je niet voor niks heb zitten wachten... En deze witmaskertjes komen in een voliere?

Bianca

ja nu nog even niet maar over drie weekjes mogen ze een grote voliere in........ ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Bianca

Lin

Hey,

Ook even schrikken met Dennis. tja mannen  ;) Maar gelukkig dat de twee valkjes zijn opgehaald. Je hoort de laatste tijd wel dat dat niet altijd doorgaat. maar heerlijk dat je zo kan schuiven met de kooien. Niet iedereen heeft die ruimte. en ik heb weer naar de fotoupdate gekeken. Mijn favoriet de eerste van Diablo en passoa en de allerkleinste/laatste :-*

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

Citaat van: Lin op  3 augustus 2005, 15:57:23
Hey,

Ook even schrikken met Dennis. tja mannen  ;) Maar gelukkig dat de twee valkjes zijn opgehaald. Je hoort de laatste tijd wel dat dat niet altijd doorgaat. maar heerlijk dat je zo kan schuiven met de kooien. Niet iedereen heeft die ruimte. en ik heb weer naar de fotoupdate gekeken. Mijn favoriet de eerste van Diablo en passoa en de allerkleinste/laatste :-*

Groeten, Lin

Die laatste hou ik lekker zelf, kaddotje voor mij!
whahahahaha, ik zie nu al hoe mooi die gaat worden, heel veel licht in het bont!
hihihihihihi

bianca

Lin

Bianca

Roosje

Zo dan, die vindt dat voeren helemaal niet erg zo te zien ;)

angelina

Hoi Bianca.

Leuk filmpje. :)
Met Abu gaat alles helemaal goed.
Een grotere kroelkip heb ik nog niet meegemaakt. :-*
Hij zoekt je op kruipt in je nek om daar vervolgens het liefst uren achtereen te blijven zitten. :-*
Zo sweet. Echt. Hij doet enorm zijn best in die grote kooi te klimmen en te klauteren en de hoogste stok te bereiken.
Hij heeft intussen ook al een keer kennisgemaakt met Zazou.
Vond ie reuze interessant :). Dat gaat best goed komen met die 2 :). Maak me alleen een klein beetje zorgen omdat sinds gisteren zijn ene ooglidje wat verdikt is en er wat rozer uitziet dan de andere :-\. Het kan zijn dat ie tijdens het klimmen ergens langs is gegaan met zijn oogje maar ik vind het toch een beetje eng :(. Zou jij me in een IM of eventueel een e-mail kunnen zeggen wat ik hier het beste mee kan doen?
In het geval dat het erger word dan :(. Vind het zo zielig voor mijn kleine kippie als hij hier last van heeft( daar lijkt het nu niet op hoor). :-\
Alvast bedankt.

Groetjes Angelique ;)

Love birdies

Lin

Hey,

wat gat dat voeren goed! Lief hoor. doet me weer denken aan de tijd dat ik dat deed. Mooie momenten zijn dat. Gelukkig dat het voeren wil.

Groeten, Lin

Rianne

Ach, wat een lief filmpje! Ik zag pas aan het eind dat er nog een valkje naast zat.