19 juli 2025, 17:26:03

De kwetterflat 2005

Gestart door Bianca, 18 mei 2005, 21:19:21

« vorige - volgende »

Bianca

nee nog drie, dan gaan kirsten ik en onze mannetjes naar belgie om daar bij een goede kweker te kijken of er wat weg te halen valt, hihihihihihi.
Ik ben echt super nieuwsgierig!
ssssssspannend!

Daar  gaat weer het geld in wat ik aan de jongen overhoudt, en de rest wat nog overblijft gaat naar een nieuwe schutting in de tuin...

Bianca

ps mischien is die aanbetaling wel wat...maar zouden ze dat doen dan?!
denk het niet...
Oh ik ben er bijna zeker van dat één een man is want die zit zo heerlijk te kwetteren in de voliere, hele verhalen...

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Lin

Dat ze de helft gaan betalen als het valkje 4 weken is. Mocht het niet doorgaan dan kan jij dat houden als ze af zeggen binnen twee weken.  ???

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Maar dat wordt dan veel te duur als er afgezegd wordt.

Lin

De aankoper dan. Dan is die 15 euro kwijt of meer. Maar we laten het wel zitten, het was maar een idee.

Mandy

Citaat van: Bianca op 28 juli 2005, 15:32:08
nee nog drie, dan gaan kirsten ik en onze mannetjes naar belgie om daar bij een goede kweker te kijken of er wat weg te halen valt, hihihihihihi.
Ik ben echt super nieuwsgierig!
ssssssspannend!

Als je nog een gids zoekt of een wc stop of koffie drink plaats dan weet je me wel te vinden hé! ;D
Veel plezier en succes zondag, doe 'm maar de groeten en zeg maar dat ik ook op een mailtje terug wacht. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Bianca

hoi hoi ,

Eigenlijk had ik niet zoveel zin om het hele verhaal hier neer te zetten maar wie weet heeft er nog iemand tips.

Ik heb dus de afgelopen twee dagen lopen klooien met de geplukte jongen van passoa en diablo.
De oudste die gorgeld, en heb ik dus astricycline van bogena gegeven (het lijkt al wat beter te gaan) en dat blijf ik voorlopig nog wel even doen.
en de jongste had een krop die niet wilde legen, die heb ik druivensuiker oplossing gegeven en dat heeft gelukkig ook gewerkt!
Het kropje was vanmorgen goed geleegd.
Laten we hopen dat het goed blijft gaan want het zijn zulke schatjes!

nou het is er in ieder geval uit....
hier nog wat plaatjes van de kale kipjes.

Bianca

en speciaal voor kirsten... ;)

Petra en Cheeky

Agossie, wat zielig die geplukte kipjes! Maar gelukkig trekt het meestal snel weer bij.

Wat leuk met zijn viertjes naar Belgie! Heel veel plezier alle vier enneh..... niet met teveel valkjes thuiskomen he?  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Karin

Ach, die kale piepkuikens  :-* gelukkig groeit het vanzelf weer bij  ;D Veel plezier bij Bernard, ik ben benieuwd waar je mee naar huis komt  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

anders ik wel, ben benieuwd of ik kan kiezen als ik hoor wat ie allemaal heeft zitten......
Maar ik moet mezelf inhouden, want meer als één koppel kan er niet meer bij hoor.... ;)

Vanavond vertrekken er weer 3 van mijn schatjes.....
oempf, maar ja van deze weet ik ook dat ze weer allemaal goed terecht komen..

Bianca

Karin

Ach ja, ik heb daar niet zoveel moeite mee hoor. De mensen waar ze naar toe gaan heb ik helemaal gescreened  ;D en ze krijgen daar veel meer aandacht dan dat ze hier zouden kunnen krijgen. En meestal als ze de leeftijd hebben dat ze weg mogen zijn ze zo aan het prepubberen met zijn alle dat ik gillend gek wordt  ;D Ik ben blij dat ik maximaal 2 nesten tegelijk heb, anders is het bijna niet te doen, dat tam houden. Ze willen wel even knuffen, maar dan... vliegen, vliegen, vliegen !  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

Citaat van: Karin op 30 juli 2005, 12:22:19
Ach ja, ik heb daar niet zoveel moeite mee hoor. De mensen waar ze naar toe gaan heb ik helemaal gescreened  ;D en ze krijgen daar veel meer aandacht dan dat ze hier zouden kunnen krijgen. En meestal als ze de leeftijd hebben dat ze weg mogen zijn ze zo aan het prepubberen met zijn alle dat ik gillend gek wordt  ;D Ik ben blij dat ik maximaal 2 nesten tegelijk heb, anders is het bijna niet te doen, dat tam houden. Ze willen wel even knuffen, maar dan... vliegen, vliegen, vliegen !  ;D

Groetjes, Karin.

Gelukkig weet ik ook van iedereen in wat voor kooi en in wat voor omgeving ze komen, ik wil natuurlijk ook graag weten waar ze terecht komen....
En dan heb ik het geluk dat ze hier best rustig zijn en graag met z'n alle bij je zitten en lekker kroelen (de jongen tot nu toe) stappen lekker makkelijk op en kan ze dus ook makkelijk "overhandigen" aan de nieuwe baasjes.
Vliegen is leuk maar kroelen is leuker lijkt wel........
hihihihihihi

Bianca
ps; de eerste twee zijn alweer weg nu om 20.oo uur de volgende nog die zal ik het meest missen denk ik.....zo'n kroelkontje..........

angelina

Hoi Bianca,

Sjeempie vergat ik daarnet toch bijna te betalen in al mijn enthousiastme. Schaam me kapot. :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Abu vind autorijden duidelijk niks maar is er niet gestrest door geraakt.

Hieronder een picture van Abu in zijn nieuwe kooi. :-*

Groetjs Angelique ;)

Love birdies

Bianca

Is niet erg joh!
om eerlijk te zijn was ik het zelf ook bijna vergeten...hihihihi anders hadden we het al eerder afgewikkeld natuurlijk, maar ik bedacht het me ook pas naderhand..

Bianca

Bianca

30 juli 2005, 20:49:13 #328 Last Edit: 30 juli 2005, 20:54:16 by Bianca
de happy faces van vanavond.........

Was weer gezellig.... ;D

Deze heet nu Abu, (met angelique)

Deze heet nu Tommy, (met Femmy)

Deze heet nu Jojo, (met Louise)

angelina

Woehaa vreselijke foto :o hahahaha

Hier nog ff het laatste nieuwtje.
Toen ik net ff stiekem om de hoek ging kijken bij Abu zat hij/zij al een beetje te eten. Alleen toen ik gesnapt werd was het feest voorbij hahaha. ;D

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies