19 juli 2025, 23:07:42

De kwetterflat 2005

Gestart door Bianca, 18 mei 2005, 21:19:21

« vorige - volgende »

Bianca

hebben halsbanden een rode snavel?
Want dat hebben deze wel..........zou kunnen hoor want ik noemde het altijd halsbanden tot iemand zei dat het alexanders waren maar nu dus weer andersom wordt verteld...

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

eefje nieuwenburg

halsbanden hebben rode snavels,kijk even bij andere dieren en dan vanmiddag(heb ik gestart) daar staat er ook 1 op die bij ons op het balkon zitten.
groetjes eefje

Ankie

Hoi Bianca

Ik ben weer helemaal bijgelezen. Heel verdrietig van je kleintje ,maar het filmpje bracht weer een grote glimlach...
Wat een prachtig gezicht is dat zeg ,echt waanzinnig hard werken voor zo'n piepklein valkje. Mooi gefilmd. ;D :D.
Ik was een paar weken geleden in Voorburg en daar vlogen ook halsbandparkieten en in Leidschendam zie je hele zwermen. Ik zou willen dat ze ook hier zaten in Almere dus ,maar helaas ,want het is een geweldig gezicht!!!

Groet van Ankie
:-* Zazou & Nala

Goede keus trouwens : Circle of life !!!!

liza302

hoi bianca
kan niet wachten tot hij er is maar het duurt niet lang meer zit nu op mijn werk das de enige keer dat ik eff snel op de com kan gaan hahah en hebbie nog smelt  foto's van swing of andere kan ik nog eff kwijlen hahahha  ;D gr lisa

Bianca

ik heb iedereen weer een update-mail gestuurd....

Bianca

Petra en Cheeky

Prachtig, je filmpje.... wat een kleine donder he?!  :P

Groetjes,
Petra

angelina

Hoi Bianca,

Wat een snoepie is Abu he? :-*
Ik smolt helemaal toen ik de update foto zag. :P
De andere valkjes zijn trouwens ook heel erg mooi hoor!
En wat goed he dat Abu al pogingen onderneemt om zelf zaden te eten ;D. Kan je al een lichte inschatting maken van wanneer ie ong naar huis mag? :)

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

liza302

hoi bianca ik kan hem niet zien boee :'( mijn comp is overleden en dat duurt ook nog eff want die gene die hem moet maken is op vakantie maar ja hem gedult zie hem snel in het echt weer x lisa

Lin

Citaat van: Bianca op 20 juli 2005, 11:57:25

Bianca

even nieuwschierig... naar wie stuur je die eigenlijk?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

whahahahaha,
Citaat van: Lin op 21 juli 2005, 15:36:15
Citaat van: Bianca op 20 juli 2005, 11:57:25

Bianca

even nieuwschierig... naar wie stuur je die eigenlijk?

Dit was tegen lisa,
ik stuur elke week een update met foto's van de gereserveerde valkjes naar de nieuwe eigenaren.
Dan heb je echt iets om naar toe leven.....

groetjes
Bianca
Ik zal snel weer wat wat info hier zetten........

Lin

Hey,

Ik wist dat het voor haar was. Maar misschien stuurde je ook nog wel nieuwsbrieven naar andere geinteresseerde. inderdaad iets om naar toe te leven. Ik kan het dan niet laten om echt elke dag fotos te plaatsen.. maar ja ik ben wel extreem.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

Als mensen geintereserd zijn mogen ze van mij best de updates ontvangen........maar het lijkt me dat daar maar weinig animo voor is... ::)

Petra en Cheeky

Nou .... wel leuk om af en toe wat foto's van de groeiende kleintjes te zien hier hoor! Maaree. het moet jou ook uitkomen hoor om ze te plaatsen hier....!

Groetjes,
Petra

Bianca

ja maar als ik die update stuur moet ik 15 foto's uplaoden elke keer....hihihihihihi

Bij de nieuwe nestjes zal ik weer wat nieuwe foto's plaatsen

Karin

Ach kom Bianca, dat doe je toch even  ;D En anders maak je toch groepsfoto's, gewoon de jongen net zo dresseren als ik doe  ;D Allemaal naast elkaar in een rijtje.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves