19 juli 2025, 23:15:24

De kwetterflat 2005

Gestart door Bianca, 18 mei 2005, 21:19:21

« vorige - volgende »

carco

Hoi Bianca

Wat erg zeg!!
Maar zulk soort dingen zijn niet te voorkomen denk ik. Sterkte met het verlies!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kirsten

oh bianca wat verschrikkelijk,. meid geen sorry zeggen je kon er niets aan doen en hebt de juiste beslissing gemaakt

Dikke knuffel van deze kant en tot strakkies
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

♪ Marlies

Bianca, het is niet jouw schuld, dat zijn van die dingen die gewoon gebeuren. Ook al doe je nog zo je best, je kunt niet alles voor komen.
Heel dapper van je dat je zo snel gereageerd hebt.

Sterkte Marlies

Gerda

Hoi Bianca,

Wat zal jij geschrokken zijn zeg en toen het allemaal over was stond je waarschijnlijk te trillen op je benen.
Maar het is absoluut niet je schuld toch!!!! Maar wel iets waar je voor de toekomst iets van kunt leren.
Het is voor jou het ergst!!

Sterkte!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Ik wilde eerst typen over die onwijs lieve fotos van jou, Dennis en Swing en de albino. Maar toen las ik over het valkje die het niet heeft gered. Jeetje ik schrok me kapot. Ik heb dat al als de kleintjes uit het blok komen en gaan vliegen, dan kunnen ze ook keihard tegen het plafond vliegen. Je hebt in ieder geval wel gezorgd dat ie niet lang heeft moeten lijden en meteen voorzorgsmaatregelen genomen. Heel veel sterkte en je kan altijd je verhaal hier kwijt. wat een schrik  :'(

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

The circle of life, das een spreekwoord dat erg letterlijk opgaat vandaag.
De één gaat en de ander komt................
Bekijk deze filmpjes en aanschouw het nieuwe wereldwonder(tje)..........

http://www.zippyvideos.com/128962787610095.html

http://www.zippyvideos.com/48399700610025.html

Toch weer iets om blij van te worden.....al hoewel ik nog een beetje missleijk ben van vanmorgen

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

Oh bianca prachtig!,.
Je kan er eigenlijk zelf de tekst bij verzinnen. haha en dan aan het eind "zit dat doppie vast aan m'n pootje!, laat los!" haha

Heerlijk dat er zoiets nog een beetje je dag kan opfleuren. Ik vond het trouwens erg gezellig vanmiddag. Jullie hebben een prachtige voliere en prachtige valken (haha ja Dennis ook een prachtige vijver met prachtige koi's  ;)) bedankt namens mij en demi. Die heeft overigens Jan uiteraard verteld over het voeren van de vissen  ;),. haha "zij wel" zei die,. haha

Groetjes
Kirsten

Kirsten

ps,. "circle of life" misschien een ideetje als nieuwe tekst bij je voliere (zocht je nog toch?)

groetjes
Kirsten

angelina

Hoi Bianca,

Jeetje dat zal rauw op je dak gevallen zijn toen het tij ineens keerde met het valkje. Jij hebt de beste keus gemaakt. Het is idd triest maar helaas gebeurd het zo af en toe wel :'(.Heel veel sterkte met het verlies en verwerken meid. En die filmpjes. Helemaal super echt waar :o.

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

Mandy

Ooo wat naar zeg, dat is schrikken geweest! :o
Kan je dat paneel niet vervangen door gaas? Anders heb je kans dat het weer gebeurt. En planten ervoor zal moeilijk worden want die laten je valkjes niet heel hoor. :-\
Tja en "thats life" inderdaad, de een gaat en de ander komt, zo raar, had ik vorige week ook. Probeer daar maar van te genieten en probeer dat andere maar snel te vergeten, het is gebeurd en voorbij, je kon er niets aan doen, maar hopelijk kan je een volgende keer voorkomen, sterkte ermee.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Wat vreselijk van dat bonte pareltje zeg !  :'( Dat je dat mee moet maken in je eerste jaar ! Helaas kun je het niet voorkomen. Hier vliegen ze ook wel eens tegen aan tijdens vliegoefeningen dat ik denk "als dat maar goed gaat" !  ::)

Wat een prachtige filmpjes ! Bij mij laten de ouders me er nooit bij als er een ei uitkomt  ::) Vliegen ze me meteen naar mijn strot  ;D

groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♪ Marlies

Wat een leuke filmpjes, dit had ik nog nooit gezien. :o Het is toch maar hard werken om uit zo'n ei te komen.

Groetjes Marlies

Bianca

Citaat van: Kirsten op 12 juli 2005, 22:56:22
ps,. "circle of life" misschien een ideetje als nieuwe tekst bij je voliere (zocht je nog toch?)

groetjes
Kirsten

Wie weet als ondertekst, ik wil de tekst wel houden ik wil alleen een mooier bordje maken..........hihihihi
Citaat van: Kirsten op 12 juli 2005, 22:55:18
Oh bianca prachtig!,.
Je kan er eigenlijk zelf de tekst bij verzinnen. haha en dan aan het eind "zit dat doppie vast aan m'n pootje!, laat los!" haha

Heerlijk dat er zoiets nog een beetje je dag kan opfleuren. Ik vond het trouwens erg gezellig vanmiddag. Jullie hebben een prachtige voliere en prachtige valken (haha ja Dennis ook een prachtige vijver met prachtige koi's ;)) bedankt namens mij en demi. Die heeft overigens Jan uiteraard verteld over het voeren van de vissen ;),. haha "zij wel" zei die,. haha

Groetjes
Kirsten

Ik vond het ook erg gezellig moeten we snel over doen.........bij jou in de tuin, hihihihihihi

Citaat van: angelina op 12 juli 2005, 23:33:53
Hoi Bianca,

Jeetje dat zal rauw op je dak gevallen zijn toen het tij ineens keerde met het valkje. Jij hebt de beste keus gemaakt. Het is idd triest maar helaas gebeurd het zo af en toe wel :'(.Heel veel sterkte met het verlies en verwerken meid. En die filmpjes. Helemaal super echt waar :o.

Groetjes, Angelique ;)

Ik ben er nog steeds wel een beetje kapot van, maar weet gelukkig ook dat dit kan gebeuren(liever niet meer), tuurlijk neem je het jezelf wel kwalijk ook al weet je dat ze bijv ook tegen de schuur aan kunen knallen ipv het paneel.

Mooi he die filmpjes, ben er best een beetje trots op.
Wat wel leuk is, is dat ik al meteen weet dat dit een bonte wordt, z'n nest genootje is wit en daarvan weet ik dat het een bonte witmaker wordt, ik ben weer super nieuwsgierig hoe straks de kleur verhouding is.

Citaat van: Mandy op 12 juli 2005, 23:41:51
Ooo wat naar zeg, dat is schrikken geweest! :o
Kan je dat paneel niet vervangen door gaas? Anders heb je kans dat het weer gebeurt. En planten ervoor zal moeilijk worden want die laten je valkjes niet heel hoor. :-\
Tja en "thats life" inderdaad, de een gaat en de ander komt, zo raar, had ik vorige week ook. Probeer daar maar van te genieten en probeer dat andere maar snel te vergeten, het is gebeurd en voorbij, je kon er niets aan doen, maar hopelijk kan je een volgende keer voorkomen, sterkte ermee.

Ik zou inderdaad wel een gaas paneel ervoor in de plaats willen zetten, toevallig zou kirsten nog even kijken want die hadden er nog één over staan, mischien in de goede maten....hoop ik .
Dan kan ik die mischien overnemen van haar.

Citaat van: Karin op 12 juli 2005, 23:42:47
Wat vreselijk van dat bonte pareltje zeg !  :'( Dat je dat mee moet maken in je eerste jaar ! Helaas kun je het niet voorkomen. Hier vliegen ze ook wel eens tegen aan tijdens vliegoefeningen dat ik denk "als dat maar goed gaat" !  ::)

Wat een prachtige filmpjes ! Bij mij laten de ouders me er nooit bij als er een ei uitkomt  ::) Vliegen ze me meteen naar mijn strot  ;D

groetjes, karin.

Ja het ging zo lekker.........ach, ik hoop gewoon dat het NOOIT meer gebeurt.
Echt zo vreselijk vond ik het. :'(

Ennuh ik had gewoon mazzel dat paps en mams gisteren net even samen uit het blok waren, ik wilde gewoon even kijken naar jong 1 en toen zag ik dus dat jong 2 hard bezig was om eruit te kruipen!
Die kans kon ik gewoon niet laten liggen om het op te nemen

Citaat van: marlies op 13 juli 2005, 00:15:17
Wat een leuke filmpjes, dit had ik nog nooit gezien. :o Het is toch maar hard werken om uit zo'n ei te komen.

Groetjes Marlies
.
Nou he?!
hij ligt er ook even tussendoor zo bij van.........pfffft even een adem pauze, ik had het alleen nog maar hier op de site gezien bij dat filmpje van lique en peter.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Marianne

Hoi Bianca,

Eh bah, lijkt mij vreselijk om mee te moeten maken.
Gelukkig heeft hij niet lang geleden en hopelijk komt het nooit meer voor (maar je bent al druk bezig met maatregelen nemen dus dat komt zeker goed).

Leuke filmpjes.
Mooi is dat om te zien.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Christine

heel leuk filmpje ik heb het niet kunnen zien met de twee kleinstje hier omdat de ouders er toen opwaren

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**