19 juli 2025, 22:58:37

De kwetterflat 2005

Gestart door Bianca, 18 mei 2005, 21:19:21

« vorige - volgende »

liza302

hoi bianca
hebbie iederen thuis foto's van swing laten zien ze vonden hem/haar zooo lief en schattig  :-*
en wanneer zien we weer leuk foto's van de ukkies en waarneer vliegen ze eingenlijk uit??? gr lisa ;D

Bianca

zal ik jou eens wat vertellen,,,,,,,,,,,swing zat vanmorgen ineens al in de opening van het broedblok........spannend he?!
ja nu gaat het hard!
Hij vindt het zooooooo lekker om gekroeld te worden!

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianca

N.I.E.U.W.S.F.L.I.T.S.         N.I.E.U.W.S.F.L.I.T.S.
hey daar ben ik weer even.

Ik wilde jullie allemaal even laten weten dat er 13 van de 14 jongen zijn gereserveerd.
De 14e wil ik niet laten reserveren omdat ie niet zo lekker gaat en een hele grote groei achterstand heeft, ik weet niet of dat nog goed komt.
Ik heb gewoon meer vraag dan aanbod... ::)..het is wat he?!
Had ik nooit verwacht......
Ik ga personeel in dienst nemen denk ik, whahahahahahaha, kunnen zij helpen met kroelen.......
mischien dat er één niet doorgaat maar dat weet ik vrijdag, als dat zo is heb ik al iemand anders die 'm wel heel graag wilt..........

Zo, dat ben ik kwijt. ;) .ben er zo blij mee dat het zo goed gaat.

Groetjes Bianca

liza302

ja echt gaaf  ;Dleuk dat swing zo kroel doos is ben ik blij mee want bij mij zal die ook veel gekroelt worden ik wil wel bij komen werken hoor hahahhah ;D heel de dag door kroelen heerlijk  ;) en welke hou je voor je zelf gr lisa

♪ Marlies

Fijn hoor dat al je valkjes nu  onder de pannen zijn. Het kweken is leuk, maar als ze dan weer op een goede plek terecht komen is dat een goed gevoel.

Bianca

Citaat van: liza302 op  6 juli 2005, 18:08:04
ja echt gaaf ;Dleuk dat swing zo kroel doos is ben ik blij mee want bij mij zal die ook veel gekroelt worden ik wil wel bij komen werken hoor hahahhah ;D heel de dag door kroelen heerlijk ;) en welke hou je voor je zelf gr lisa

Ik houdt alleen de kleine achterloper hier ik weet nog niet of hij verkocht word als ie zelfstandig is, mischien dat ik uit een volgende ronde zelf één houdt.
Dus voorlopig eigenlijk geeneen.
Was wel de planning maar er was zoveel vraag en ik kan altijd nog kiezen welke ik houdt uit volgende nestjes.......... ;)

Kirsten

Hoi Bianca,.

ehh ik woon om de hoek en wil graag komen helpen met kroelen hoor,. hihihih,.
Heerlijk dat alles zo goed gaat en spannend dat je oudste op het punt van uitvliegen staat,. nog even lekker van genieten hoor :-*

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bianca

vandaag even wat foto's gemaakt van swing die in het gat van het blok zat, SO CUTE! (vertaling, zo schattig, in het engels ;D)

Daarna zag ik dit  uit een ander blok komen

Mams Julia had een klein beetje gemorst tijdens het voeren, waardoor ik nu een hele aparte mutatie heb, geelbont op wit  ;D ;D ;D

En ik heb ook even een plaatje geschoten van Terry en Jakkie die aan het scharelen waren of er mischien nog iets lekkers in hun bakje zat..............

Ze zijn ZO leuk, dat had ik niet verwacht dat ik zo verliefd zou raken op een stel kwarteltjes!
Ze eten zelfs uit mijn hand! :o
En dat kuukeltje wat ze hebben is te schattig voor woorden!

Dit was 'm weer even..........
Bianca

Ankie

Hoi Bianca

Ik heb net een deel van je dagboek gelezen en ben even op je site geweest. Wat heerlijk dat je voor (bijna) al je valkjes een goed plekkie hebt gevonden. Altijd prettig ,lijkt me.Heerlijk als het zo goed gaat. Je hebt ook wel hele mooie valkjes en hele schattige kwartels. Ziet er allemaal fantastisch uit.

:-* Zazou & Nal ,groet van Ankie

Petra en Cheeky

Personeel om te kroelen?
Mag ik solliciteren? Heeeeeeeeeeerlijk!  :P
En dan ook nog betaald worden? Doe ik direct!

Zonder gekheid: fijn dat je ze allemaal kwijt bent Bianca!
Dat moet zeker goed voelen als ze allemaal een goed huisje hebben gevonden!

Groetjes,
Petra

bobbie

Hoi Bianca,

Als ik je dagboek aanklik is het eerste wat ik zie dat je voor het eerst aan het kweken bent. Nou, ik moet zeggen dat gaat je dus heel goed af: 14 jongen. De ene die minder goed gaat is bij jou in ieder geval in goede handen.

Ik kom weer wat vaker kijken en kwijlen bij de foto's.

Succes met de kleine.

Groetjes, Nel :)

angelina

Hoi Bianca,

Pfoe ik liep hier ook al zo achter. En ik ben maar 2 daagjes niet geweest. Anyway ik ben weer helemaal op de hoogte nu.
Gaat het met Abu ook zo goed? Je gaat in ieder geval als een speer met je eerste ronde valkjes als ik het zo eens allemaal lees. Proficiat hoor!!!!!

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

liza302

hoi bianca wat een leuke foto's heb je weer gemaakt en wat groeit swing hard nog even gedult moet ik hebben weet ik maar hij ziet er zo lief  ;Duit hoe lang duurt het n og voor dat hij naar binnen gaat gr lisa

Bianca

Inmiddels zijn er al drie vogels uitgevlogen helaas gebeurde er vanmorgen iets vreselijks.............
Vanmorgen toen ik de vogels naar buiten liet vliegen hoorde ik een harde knal.
De bont geparelde was heel hard tegen een volierepaneel gevlogen en lag meteen te spartelen, z'n nekje was gebroken en er kwam bloed uit z'n snaveltje.
Ik heb dus ook meteen de keuze gemaakt om een einde aan zijn pijn te maken.
Het is voor mij ook een zware klap, want ik heb nog nooit een valkje
verloren, laat staan op deze manier.
Ik wil ook meteen planten gaan plaatsen op de plek waar het gebeurd is zodat
het NOOIT meer kan gebeuren.
Met de andere twee gaat het uiteraard nog wel goed,
Het spijt me heel erg.........

Bianca

patty_dordtse valkjes

Hoi bianca,

Het zal een enorme moeilijke beslissing zijn geweest voor je.
Heel veel sterkt iedergeval.

Patricia

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website