16 mei 2024, 16:16:45

Mee naar buiten.

Gestart door Brigiet, 22 april 2003, 12:45:45

« vorige - volgende »

Cybergirlie

Hallo Mariska,

Ik heb nog een paar foto's gemaakt.Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Cybergirlie

Cybergirlie

Nog 1 en er komen er nog 2 aan.

Cybergirlie


Cybergirlie

En de laatste ;D

Groetjes Cybergirlie

Speedy

Ach gossie..........

hij lijkt het niet eens erg te vinden?


Cybergirlie

Nou de ene dag vind Devi het niet erg en de andere dag weer wel en dan vind Pinto het niet erg.
Maar ik vind het toch wel zielig hoor.
Ik weet ook niet of ik er mee door ga ik blijf het nog wel ff proberen maar als ze er niet gauw aan gaan wennen stop ik ermee.

Groetjes Cybergirlie

Ellen

Hallo allemaal,

Ik begin met sorry, ik wil niemand kwetsen.
Maar ik vind het tuigje maar 10 x nix.

Het zou verboden moeten worden..... :D
Ik begin er niet aan.

Een ieder die het wel doet moet dat natuurlijk
voor zichzelf wetenl.
Gr. Ellen.

Natanella

Ik weet dat er voor en tegenstanders zijn wat betreft het tuigje. Zelf kan ik er nog niet over oordelen, maar ik vind het op zich wel koddige foto`s hoor Cybergirlie!!! :D :D :D
Het lijkt misschien zielig, maar het zal misschien toch wel per vogel verschillen of ze het leuk vinden ja of nee. Al lijkt het me wel een heel gepriemel om zo`n tuigje om te doen!!
groetjes, Natanella

Paul

Hoi Cybergirlie,
Daar kunnen we tenminste wat mee, hele duidelijke foto's.
Ik heb het ook met iemand helemaal uit lopen zoeken en zo moet het denk ik inderdaad zitten, ik had het eerst heel anders en dan raakt ie verstrikt met zijn pootjes in de lussen.
Het kan er misschien zielig uit zien maar je valkje kan wel mee naar buiten wat ze best wel leuk vinden dus het is afwegen of het een of het ander.
Het zal denk ik ook alleen bij een tam valkje werken want een wilde zal helemaal gek worden met dat tuigje om.
Ik ga vanavond even oefenen op een speelgoed papagaai om te kijken hoe het makkelijk omlegd :-)
Het maakt namelijk uit hoe om je de lus om zijn nekje legd, als die verkeerd zit wurg je hem maar zolas op de foto van de lusjes zit het goed en kan het lusje op zijn nekje niet strak aangetrokken worden als je aan het lijntje trekt.
In elk geval heel erg bedankt voor de fotos Cybergirlie :-)

Groetjes,  Paul.

Karin

Ik kwam dit tegen op internet : http://www.birddiaper.com/ , Een tuigje inclusief een luier  ;D Je hebt altijd baas boven baas, en die Amerikanen winnen toch steeds weer  ;D ;D ;D Je hebt ze zelfs voor eenden en ganzen !!!!

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

anika_en_spirit

hallo allemaal,


myn valkje vind het tuigje geen probleem hoor.
in tegendeel !! ze vind het geweldig.
helemaal als ze eenmaal buiten in het gras loopt.
enne foto's zal ik van de week nog wel ff plaatsen.

groetjes anika
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Paul

Hoi,
Ik heb het ook geprobeerd bij twee van mijn valkjes en ze vonden het beide maar niks helaas :-(
Ik het het met de lus op de rug en op de buik geprobeerd maar toen het op zijn buikje zat kwam ie wel met zijn pootjes in de lussen verstrikt en dan raken ze volledig in paniek :-(
Het zit ook niet echt geweldig met die stugge brede lusjes helaas, eigelijk lijkt het me veels te dik voor een valkje.
Misschien moet je ze laten wennen van jongs af aan dan vinden ze het misschien niet zo erg omdat ze het gewend zijn.
Ze konden er nog wel mee vliegen, de ene vloog zelfs met de riem eraan nog prima weg  :D

Groetjes,  Paul

Sanna

Hoi allemaal!

Ik heb het tuigje omgekregen (weliswaar om een speelgoedbeest, maar het zit). Alleen ik was dit bericht kwijt. Dus ... ondertussen het ik de oplossing al ergens anders neergezet. Kijk maar op het forum onders Algemeen/Nieuws/Werkbeschrijving vogeltuigje. Misschien dat iemand er wat aan heeft.

Groetjes, Sanna

Valerkiet

hallo,
zeg ik zie hier dat er veel zijn die hun tuigje niet zo graag hebben? ::)
verkoopt er iemand zijn tuigje tweedehands?

alvast bedankt,

Valérie

Ellen

Kijk Valerie,..................dat doe je goed!  :)

Gr. Ellen.  ( volgens mij gaat dit lukken  :)  )