31 juli 2025, 15:49:07

Mee naar buiten.

Gestart door Brigiet, 22 april 2003, 12:45:45

« vorige - volgende »

Sasja

Oke Bedankt Paul,
Ik zal het haar vragen. ;)

Groetjes Cybergirlie

anika_en_spirit

hoi paul,

ik heb de lusjes eruit gehaald en het op mijn eigen manier gedaan. nu zit het tuigje veel beter en weet ik teminste wat ik moet doen om hem vast te maken.
ik zal wel proberen om er een paar foto's van te maken en die zet ik dan wel op de site met de gebruiksaanwijzing van mijn manier  :)
want van de uitleg van happy birds snap ik helemaal nix. dat ik echt helemaal 0,0.

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soƫ, Sterre, Sero & Sweet!

Paul

Hoi Anika,
Dat zou te gek zijn als je dat zou willen doen.
Misschien werkt dat wel veel beter dan de impoteur het zelf bedoeld :-)
Ik kijk er met spanning naar uit.

Vast bedankt,  
Groetjes, Paul

Sanna

Hallo Cybergirlie.

Je kunt die tuigjes ook bestellen bij Dennis Papegaaien: www.papegaaien.nl. De prijs is ongeveer hetzelfde. Ik heb er daar ook een besteld en wacht met smart tot mijn eerste valkje komt (half juli).  :)

brigiet

jeetjeminna.... wat ik wel niet teweeg breng met mijn vraag...
ik heb ook de birdline betselt maar heb een beetje problemen met de bezorger... IK HEB AL 2 DAGEN VOOR NIX ZITTEN WACHTEN EN NU IS HIJ RETOUR GESTUURD!!!!....EN ZE WETEN NIET HOE HET KAN EN ZE KUNNEN ER NIETS AAN DOEN!!!!..... aaahhhhhhhhhhh
maargoed is blijf doorzetten ik wil GERRIT mee naar buiten nemen.. in z`n kooi heeft hij al zo veel plezier...
veel succes allemaal met jullie tuigjes en als ik hem binnenheb laat ik wel ff horen hoe het gaat....of om jullie hulp te vragen
however.... groetjes brigiet

cybergirlie1

Hallo Pepper,

Bedankt voor de tip,ik heb ze bestelt bij Leo Handels Papegaaien besteld.
Ik moet ze nog krijgen ik zou ze zaterdag binnen krijgen,maar
dat was dus helaas niet zo dus ik wacht nog ff af.

In iedergeval bedankt.

Groetjes Cybergirlie

brigiet

okeeeee dan...
eindelijk is mijn birdline binnen. ik heb hem meteen geprobeerd en als je de gebruiksaanwijzing even heel rustig leest komje er best wel uit.. de truc is dat je 1lus hebt, die om de kop doet, het losse stuk onder de vleugels door door de aanhechting van de lijn, onder de andere vleugel door en dan vastklikken. Gerrit was even van slag maar vond het glimmende metalen haakje al snel zo interesant dat hij helemaal ging spelen. Na de lijn te hebben bijgesteld heb ik hem binnen een uur al mee naar buiten genomen en hij heeft heerlijk in het gras gespeelt en lekker met me in de zon gezeten!!! echt een uitkomst precies wat mijn vraag was !!!!!!!!!!!!!!!!! perfect...
dus nogmaals bedankt... ook namens Gerrit die als het mooi weer is overal mee naartoe mag  8)...
een echte aanrader

groetjes brigiet

Kolkkie

Hallo allemaal,

Ik wil best zo'n tuigje bestellen, maar waarom zit daar een enorm prijsverschil tussen?
Bij deze site kosten ze 6 Euro: http://www.happybirdeurope.com/bird_lines.htm ,
bij deze 19,50 Euro: http://www.papegaaien.nl/cgi-bin/web_store.cgi?add_to_cart_button=Bestel&item-tuigjeklein=1&page=accessoires-frame.html&cart_id=3448115_29804
Vind het een beetje gek. Ik ben vrijdag in A'dam, als ik tijd heb, ga ik wel ff bij die Dennis papagaaien langs.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Hoi Mariska,

Ik weet niet of Dennis nog in Amsterdam zit hoor, op zijn site staat namelijk niet zijn adres in Amsterdam, maar in Landsmeer.
Weet niet, maar je zou eerst ff moeten gaan bellen dan maar hoor, voor je er voor niks staat.

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Volgens het kaartje zit hij in Den Ilp, net buiten A'dam. Ik kan ook mijn vader naar de winkel in Den Haag sturen, want hij werkt in DH. De een is wel goedkoper, maar als ik Paul zo hoor dat ie niet om te krijgen is omdat de handleiding niet goed is, is het ook zonde om te kopen dan.
Het tuigje kan ik dan bij Coco uitproberen, en later op mijn nieuwe aanwinst ;D.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Speedy

Je zou kunnen vragen of de winkelier het wil demonstreren, simpel zat, ze moeten wel weten wat ze verkopen.
Den Ilp? jeetje nee joh, op hun site staat echt Landsmeer hoor.
Kan je niet ff zoeken naar die site van ze?

Speedy

ja je hebt gelijk, Den Ilp ook, nou ja zeg...
http://www.kaketoe.nl/

hier heb ik het gezien

Kolkkie

Stom van mij. Het is de straatnaam, en nee, ik ben niet blond :D. Je hebt helemaal gelijk Trudie ;D.

Speedy

Whoehahahahahahhaa ik dus wel (geverfd) maar ok ik stonk er nu dus ook in...maar Landsmeer ligt ook vlak naast Amsterdam.

Kolkkie

Heb net ff gemeten. Het ligt zo'n 8 km van A'dam af. Dus het is overbrugbaar.