2 mei 2024, 15:09:36

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

monica

Wat sneu van dat pootje  :(
Je zou het nog kunnen spalken, zodat de stand enigsins gecorrigeerd word :-\
In laten slapen, zou ik zeker niet doen, het kan best nog een leuk leven hebben :D.
Anders kijk ik even of ie er bij mij nog bij kan...ik denk het wel ;)

monica

Wat een muts ben ik ook he :P
Helemaal vergeten erbij te zetten, mooie foto's van de inmiddels al niet zo kale kippen meer, en de albino's (wat een kuifen 8)).

Caroline



Ach ....lief!!!!  :-*

Nina Ricci wordt steeds mooier.  :-*

Alleen een beetje lui ....  :-[

Mijn kleine Quote is ook van 2 mei en is ook als enige nog niet uitgevlogen.  ;)

Komt vast goed.  :D

De albinootjes hebben dezelfde blik in hun ogen als mijn Noa, leuk om te zien, Noa is de zus van de moeder van Nina Ricci.  ;)

Op de groepsfoto zie je ook duidelijk de beige gloed van papa. Bij Jim ga je hen nu ook steeds beter zien.  ;) Je ziet steeds beter de witte "band" op de vleugels.  :D

Ik ben benieuwd of het nu lacewing is of niet en .... of Nina Ricci het straks ook gaat krijgen.

Bedankt weer voor de leuke foto's.  :-*

=================

De rest is/wordt ook prachtig hoor.  :D

Balen, je kleine bleekje met misvormde pootje.  :'(

Mijn hart is er groot genoeg voor maar mijn verstand zegt me dat ik vol zit met "kneusjes" en opvangertjes.  ;)

Ik zie dat het waarschijnlijk al een fijn adresje heeft, super!!  :D

Fijne tweede pinksterdag.  :)

PS. Ik IM je van de week even een tijd voor zaterdag, wordt altijd in de middag.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

monica

Hahaha, Caroline, ook al vol met kneusjes en opvangertjes ;D
Ik heb ze hier ook, dan wel nog geen valkjes, maar wel andere vogels, ...daar raak je ook vaak het meest aan gehecht :D

monica

Marlies, het valkje met de afwijking aan de poot, kan er hier nog (gemakkelijk) bij hoor, het is van harte welkom :D
Tijdens het kweekseisoen kan ie bij mijn (zoons) tamme koppeltje en de vrijgezellen in, die krijgen toch geen blokken :P.

Anke

Hoi Marlies,
Leuke foto's heb je geplaatst.
Ach arm bleekmaskertje met zijn pootje...
Gelukkig ziet het er naar uit dat het valkje een liefdevol huisje gaat vinden :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Marlies,

Mooie foto's weer. Erg jammer van je bleekmaskertje maar zo te lezen heeft ie een goed huisje gevonden.

Liefs,

Anja

Caroline

Fijn dat je bleekje een fijn adresje krijgt aangeboden bij Monica.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Hoe is het met mijn knappe meisje??

Inmiddels al uitgevlogen of nog steeds lui??  8)

Quote, ook van 2 mei, heeft de grote sprong vandaag gewaagd.  ;D

Groetjesssssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Citaat van: monica op  1 juni 2009, 11:44:14
Wat sneu van dat pootje  :(
Je zou het nog kunnen spalken, zodat de stand enigsins gecorrigeerd word :-\
In laten slapen, zou ik zeker niet doen, het kan best nog een leuk leven hebben :D.
Anders kijk ik even of ie er bij mij nog bij kan...ik denk het wel ;)


Ik baal eigenlijk wel een beetje hiervan, het is nl. het eerste jong van dit koppel. :-\

Spalken heeft volgens mij geen zin.
Als je het ziet, staat het een beetje naar binnen gedraaid net zoals de handen vaak staan bij iemand die spastisch is. :-\

Citaat van: monica op  1 juni 2009, 11:47:52
Wat een muts ben ik ook he :P
Helemaal vergeten erbij te zetten, mooie foto's van de inmiddels al niet zo kale kippen meer, en de albino's (wat een kuifen 8)).


Maakt niet uit hoor.
De kale kippen gaan er gelukkig al wat beter uit zien.
De albino's hebben inderdaad mooie brede kuiven. :D

Citaat van: Caroline op  1 juni 2009, 11:57:54


Ach ....lief!!!!  :-*

Nina Ricci wordt steeds mooier.  :-*

Alleen een beetje lui ....  :-[

Mijn kleine Quote is ook van 2 mei en is ook als enige nog niet uitgevlogen.  ;)

Komt vast goed.  :D

De albinootjes hebben dezelfde blik in hun ogen als mijn Noa, leuk om te zien, Noa is de zus van de moeder van Nina Ricci.  ;)

Op de groepsfoto zie je ook duidelijk de beige gloed van papa. Bij Jim ga je hen nu ook steeds beter zien.  ;) Je ziet steeds beter de witte "band" op de vleugels.  :D

Ik ben benieuwd of het nu lacewing is of niet en .... of Nina Ricci het straks ook gaat krijgen.

Bedankt weer voor de leuke foto's.  :-*

=================

De rest is/wordt ook prachtig hoor.  :D

Balen, je kleine bleekje met misvormde pootje.  :'(

Mijn hart is er groot genoeg voor maar mijn verstand zegt me dat ik vol zit met "kneusjes" en opvangertjes.  ;)

Ik zie dat het waarschijnlijk al een fijn adresje heeft, super!!  :D

Fijne tweede pinksterdag.  :)

PS. Ik IM je van de week even een tijd voor zaterdag, wordt altijd in de middag.  ;)






Gisteravond was Nina nog steeds niet uitgevlogen, haar bleekmasker broertje/zusje wel.
Ze zat nog lekker met ma in het blok. De volgende eitjes zullen er wel weer aan gaan komen. :D

Leuk om te zien dat er toch ook bij valkjes bepaalde trekjes naar voren komen die andere familieleden ook hebben. Zou je toch eigenlijk bij een vogel niet zo snel verwachten.

Ik ben ook heel nieuwsgierig of het inderdaad een lacewing zal zijn.
Bij pa en tante was het ook pas later zichtbaar, toen ik ze kocht waren ze mooi egaal geel.
Nu is er bij  de jongen in elk geval nog niks van te zien.

Je kunt ook niet alle kneusjes van het forum onderdak bieden, hoe graag je ook zou willen. :-\


Ik zie je IM van de week wel verschijnen. :D

Citaat van: monica op  1 juni 2009, 13:26:52
Marlies, het valkje met de afwijking aan de poot, kan er hier nog (gemakkelijk) bij hoor, het is van harte welkom :D
Tijdens het kweekseisoen kan ie bij mijn (zoons) tamme koppeltje en de vrijgezellen in, die krijgen toch geen blokken :P.


Fijn dat het kleintje op een goed plekje terecht kan. :D

Nou zit ik eigenlijk een beetje te dubben of ik het zal ringen of niet.
Aan het "slechte" pootje gaat het zo te zien niet en als ik het aan het goede pootje doe en hij/zij krijgt er ooit problemen mee dan heeft hij/zij helemaal geen goed pootje meer. :-\
Wat wil jij ?

Citaat van: Anke op  1 juni 2009, 13:30:40
Hoi Marlies,
Leuke foto's heb je geplaatst.
Ach arm bleekmaskertje met zijn pootje...
Gelukkig ziet het er naar uit dat het valkje een liefdevol huisje gaat vinden :)
Groetjes Anke



Gelukkkig heeft het al een plekje gevonden. :D
Nou had ik dat eigenlijk ook wel verwacht, want ik heb nog nooit een "kneusje" in hoeven laten slapen omdat het nergens terecht kon. :D

Voor het valkje zal het misschien niet zo'n ramp zijn zo'n pootje, het weet niet beter.
We hebben hier ook al eens een catharina jong gehad die geen teentjes had, maar alleen een stompje. Deze is toen naar Zwolle gegaan ( ben even denaam kwijt van degene die hem heeft opgehaald ) en kon zich met wat aanpassingen in de kooi prima redden. :D

Citaat van: Anja op  1 juni 2009, 16:39:26
Hoi Marlies,

Mooie foto's weer. Erg jammer van je bleekmaskertje maar zo te lezen heeft ie een goed huisje gevonden.

Liefs,

Anja


Dankjewel Anja. :D

Ik ben blij dat het valkje goed terecht komt. :D

Citaat van: Caroline op  1 juni 2009, 16:43:02
Fijn dat je bleekje een fijn adresje krijgt aangeboden bij Monica.  :D


Zeker weten. :D

Citaat van: Caroline op  2 juni 2009, 23:39:15
Hoe is het met mijn knappe meisje??

Inmiddels al uitgevlogen of nog steeds lui??  8)

Quote, ook van 2 mei, heeft de grote sprong vandaag gewaagd.  ;D

Groetjesssssssssssssssss


Het gaat prima met Nina. :D
Gisteravond nog niet, nu heb ik nog niet gekeken.

Goed van Quote !! :D

*Manon*

Hoi hoi Marlies,

Jemig wat jammer van jammer van je bleekmasker, maar gelukkig krijgt hij een goed huisje!  ;D ;D

Groetjes Manon

Rianne

*steekt hand op * ik heb ook een kneusje van Marlies! ;D En daar ben ik nog steeds heel blij mee :)

Gerdy

ik liep alweer behoorlijk achter bij je..maar je hebt heerlijke kleinjtes..ze zijn inderdaad behoorlijk geplukt..

maar hoe doe je dat met het mandje ?zou ik wel iets meer van willen weten..ik heb hier ook zo'n plukster..

ach wat sneu dat pootje..maar gelukkig heb je al een goed huisje gevonden.

gr gerdy

monica

Hey Marlies,

Laat die ring er maar af hoor, kan ie daar i.i.g. nooit problemen mee krijgen :D
En mocht ie ooit toch last krijgen met het spastische pootje, ...ik heb een hele fijne dierenarts, die erg goed is met kleindieren :D

Groetjes Monica.

•=Bonnie=•

5 juni 2009, 09:17:17 #4589 Last Edit: 5 juni 2009, 09:26:31 by -•=Bonnie=•-
jammer van dat pootje, wel fijn dat je er meteen een adresje voor hebt! :)

Hoe is het eigenlijk met het lutino jong van de lutino-geelwang, zijn er al wangen zichtbaar? :)