30 april 2024, 19:48:35

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Marlies, Meiss, hopelijk heeft ze niet zo'n pijn weer en knapt ze weer helemaal op ; Goed dat Martin geweest is hoor! En dat ze er weer beter uit zag ! Ik hoop dat haar hart het niet begeeft, zolang ze niet te veel pijn meer heeft en ze opknapt weer is het goeg, maar wel goed dat jullie voorbereid zijn mocht er iets ergs gebeuren he, dat is altijd bang afwachten he meiss, geef je oma maar een knuffie als je gaat van me! Sterkte nog hoor

Fijn dat alles goed gaat met de valkjes! En hoe is het met Ashley? Je hoeft niet speciaal foto's te maken hoor, nu je oma daar zo ligt. Ik zie ze wel meteen als je komt! En dan maak ik wel foto's hoor. Grtjs Ann



Caroline

Och meis, wat fijn dat het mee is gevallen en dat ze in ieder geval vecht om weer op de been te komen.

Heel erg veel sterkte en uiteraard duim ik voor een herstel van je lieve oma.

Een fijne zondag.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Marlies,
Fijn dat het toch wat blijkt mee te vallen met je oma :)
Hopelijk knapt ze weer op!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Mooi zeg dat het mee bleek te vallen!  :)

*Yvon

Hoi hoi

Nou zo te lezen is je oma een sterke vrouw.  :)
Wie weet hoelang ze nog bij jullie blijft.

En hoeveel eitjes zijn er al ?

Wil je voor de zekerheid even je straatnaam immen ?
Rene denkt  ::)  het wel te weten.  ;) ;D

Groetjesssssss Yvon




Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Citaat van: *Yvon op 29 maart 2009, 14:47:36
Hoi hoi

Nou zo te lezen is je oma een sterke vrouw.  :)
Wie weet hoelang ze nog bij jullie blijft.

En hoeveel eitjes zijn er al ?

Wil je voor de zekerheid even je straatnaam immen ?
Rene denkt  ::)  het wel te weten.  ;) ;D

Groetjesssssss Yvon






En we willen graag ook in het echt aankomen ;D ;D ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

We wachten maar af. Vandaag was alles nog hetzelfde, dus gelukkig geen achteruitgang. :D

Van de week ga ik nog maar een keertje langs als ik klaar ben met werken. Ik ben dan toch al dichtbij, en veel langer als een half uurtje hoef je dan toch ook niet te blijven. Ze is al lang blij dat we langs komen.
Ik heb een aantal neven en nichten die er eigenlijk nooit komen en waarom niet .......geen idee. :-\



Met de valkjes gaat het allemaal goed. De mannen fluiten er op los en zitten de popjes echt te versieren. :D
Gisteren lagen er nog geen eitjes, vandaag heb ik nog niet gekeken maar ik verwacht nog niks want ik heb ook nog geen eierkontjes gezien. :P


Ann, met Ashley gaat alles goed. Nog 6 nachtjes slapen en dan zie je alle valkjes die je gereserveerd hebt. Volgens mij weet jij dan niet waar je eerst moet kijken. ::) :P

Anke, ik kan jou voor de zekerheid ook nog even m'n adres immen. ::) :P

Groetjessssss ;)

☺ Pita ☺

Gelukkig Marlies dat je Oma een beetje stabiel is , hopenlijk komt er ook nog vooruit gang in !! :)

♪ Marlies

Citaat van: ♣ Pita ♣ op 29 maart 2009, 15:20:43
Gelukkig Marlies dat je Oma een beetje stabiel is , hopenlijk komt er ook nog vooruit gang in !! :)


Ik hoop het ook, want ik wil haar nog lang niet kwijt.
Het is zo'n schat. Alles is altijd goed, ze zeurt nooit en bemoeit zich nergens mee.
Gisteren wilde ze zelfs wachten met plassen tot wij weg waren, maar dat ging dus mooi niet door. We zijn gewoon even de gang op gegaan.

•=Bonnie=•

Ah gaat het spul eindelijk naar Ann :D  

Ik ben super benieuwd naar resultaten die zogenaamde cinnamon-opaline-lutino-geelwang bronzefallow man en zijn pop Marlies  :)

Zelf zit ik te wachten op de eerste eieren van de bleekmasker man Robin die ik bij jou heb gehaald en zijn nieuwe lutino bleekmasker pop. Sinds vandaag zie ik hem veel alleen buiten, misschien een goed teken  :D

Had jij nu vorig jaar zelf homozygote bleekmaskers gekweekt?

☺ Pita ☺

Mja en van die familieleden die nooit komen moet je je maar niet te druk over maken.
Denk dat ze met jullie al gelukkig is toch?

PS ik had nog een pb gestuurd , heeft geen haast hoor  ;)

Anke

Hoi Marlies,
Ja hoor je mag mij ook een IM sturen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Citaat van: ♣ Pita ♣ op 29 maart 2009, 15:27:23

PS ik had nog een pb gestuurd , heeft geen haast hoor  ;)


Daan is van 10 april
Pino is van 8 april
Loeka is van 8 juli
Elmo is van 8 augustus of van 10 augustus. Ik weet z'n ringnr. niet meer.
Ringnr. 35 dan 8 augustus, ringnr. 36 of 37 dan van 10 augustus.


Groetjesssssssss ;)

☺ Pita ☺

Dank je wel Marlies Pino en Daan wisten we nog :P
Het gaat nu in het archief hoor.
Groetjes Petra.

♪ Marlies

Doe je het nou goed bewaren ? :P