3 mei 2024, 08:01:58

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

♪ Marlies

De bonte witmaskers hebben tot nu toe 2 eitjes, ik hoop toch dat het er nog wat meer worden. :P ::)

Vandaag heb ik de 4 lutino popjes van m'n bleekmasker koppel geruild tegen een primroos koppel. Tenminste, ik hoop dat het een man en een pop zijn. :-\
We moesten wel een paar uurtjes rijden, maar het was de moeite waard.

Ook heb ik nog een cinnamon bont geparelde geelwang ( man ? ) gekregen van man en kinders voor m'n verjaardag. ;D ;D
Ik denk dat ik deze (als het een man is ) bij m'n cinnamon geparelde split bonte pop zet.
Als het een popje blijkt te zijn, dan komt ze bij de lutino man die nu bij m'n bleekmasker zit.

Ik zal deze week proberen om foto's te maken van m'n nieuwe aanwinsten.


Groetjes Marlies ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Als nog GEFELICITEERD met je 43ste verjaardag!!

Een paar uur rijden voor een mooi koppel doet toch iedereen? ?  ;) ;D
Jammer dat de fotoos later komen.  :-\
Ben benieuwd hoeveel eitjes er nog gaan komen bij je bonte witmaskers,zal toch wel meer dan 2 worden?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mariska

Volgens mij kan ik wel raden waar jij geweest bent ;D

Ik ben ook heel benieuwd naar de FOTO'S ;)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

♪ Marlies

Citaat van: Mariska op  6 november 2006, 12:32:36
Volgens mij kan ik wel raden waar jij geweest bent ;D

Ik ben ook heel benieuwd naar de FOTO'S ;)


O ja, waar dan  ::) :P ;D

♪ Marlies

FOTO'S !!!!!! ;D ;D

Mijn verjaardags cadeautje. ;D





Het nieuwe koppel  ;D





Beetje onduidelijk, maar ik maak binnenkort als ze wat aan me gewend zijn wel nieuwe foto's.

Nog een paar van m'n bleekmasker met haar albino zusje.
Het lutinootje heeft zich gisteren verwond doordat ze schrok van de nieuwe geelwang. We waren pas tegen de avond terug en daarom had ik de nieuwe binnen gezet.
Deze was een beetje paniekerig, en daardoor begon m'n lutino ook door de kooi te stuiteren. Terwijl ze anders toch heel rustig is. :-\
Vandaag heb ik de albino bij de ( pleeg) ouders weg gehaald en bij de lutino gezet.
Voor de albino is het nu te koud om naar buiten te gaan, dus kan ze mooi bij haar grote zus.

De witmaskers hebben nu 4 eitjes. ;D






Groetjes Marlies ;)


Caroline



Jeetje, wat een beauty is je  bleekmaskertje toch!! Sneu dat ze gewond is, hopelijk niet ernstig.  :-\

Prachtig verjaardagscadeautje, zou ik ook wel willen.  ;) Helaas weinig jongen te koop in januari.

En je nieuwe koppel vind ik ook prachtig!! Is de geparelde de pop?? Of de man die zijn parels nog moet verliezen??

Heel veel succes met je beauty's, beterschapsknuffeltje voor je bleekmaskertje.  :-*

Doei doei
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Mooi kado hoor! :D Daar kunnen ze mij ook wel mee verblijden! ;)

♪ Marlies

Citaat van: Caroline op  7 november 2006, 10:10:50


Jeetje, wat een beauty is je  bleekmaskertje toch!! Sneu dat ze gewond is, hopelijk niet ernstig.  :-\

Prachtig verjaardagscadeautje, zou ik ook wel willen.  ;) Helaas weinig jongen te koop in januari.

En je nieuwe koppel vind ik ook prachtig!! Is de geparelde de pop?? Of de man die zijn parels nog moet verliezen??

Heel veel succes met je beauty's, beterschapsknuffeltje voor je bleekmaskertje.  :-*

Doei doei


Hoi Caroline, ;D

Ze is alleen gewond aan haar schouder, ik denk tegen de tralies aan gevlogen.
Het ziet er alleen wat akelig uit, dat opgedroogde bloed aan die gele veertjes. :-\
Voor de rest gaat het goed met haar en zit ze gezellig op de stok met haar albino zusje.

Als je goed zoekt zijn er in januari best wel jongen hoor. Kwekers die in een schuur of zo kweken beginnen nu pas.

Ik hoop dat de geparelde van het nieuwe koppel een popje is, maar dat is nog niet zeker.


Citaat van: Rianne op  7 november 2006, 11:17:29
Mooi kado hoor! :D Daar kunnen ze mij ook wel mee verblijden! ;)




Hoi Rianne, ;D

Je weet het toch, gewoon blijven zeggen dat je die zo mooi vind. Dan gaan ze na een poosje echt wel door de knieen. :P ::)


Groetjes Marlies ;)

Mariska

Hoi Marlies,

Wat een beauty's heb je er weer bij :-*
Je geelwang lijkt sprekend op die van mij ;D

Ik denk dat je bij Ludo geweest bent.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

♪ Marlies

Hoi Mariska, ;D

Dat heb je goed gezien. ::) ;D
Komt jouw geelwang ook bij hem vandaan ?

Mariska

Hoi Marlies,

Nee, maar mijn fallow geparelde pop wel ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

♪ Marlies

Kom net thuis, blijkt er een valkje van me dood te zijn. :'(
Martin had haar vanochtend dood in de broedkooi gevonden.
Het is het cinnamon bonte witmasker popje wat op drie bevruchte eitjes zat. :-\





Hopelijk gaat haar mannetje door met broeden, want ik heb geen koppels meer met eieren. Hij moet dan nog een dag of 10. :-\
Net zat hij er nog op. Afwachten en duimen maar.

Mariska

Aaaaah, wat sneu Marlies :'(

Dat is een vervelende thuiskomst :(

Sterkte, en ik hoop dat het mannetje het volhoud!

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hey Marlies,

Wat een vervelende thuiskomst is dat. Ben je er al achter waarom het popje is dood gegaan? Ik hoop echt dat het mannetje door zal gaan met broeden. Die krijgt het dan straks wel druk met al die kleintjes...
Sterkte, het lijkt me heel moeilijk ineens met zoiets geconfronteerd te worden.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki